HULP BIJ XTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

LKD

Newbie
Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar en ik heb ongeveer 12 keer MDMA kristallen gedaan, maar nu wil ik een keer XTC gaan doen. Hoeveel is voldoende?
Dankjewel

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Serieus weer zo een troltopic??? 14 en al 12 keer MDMA??? Op welke tijdspanne heb je dat gedaan?? Ik denk niet dat je jou aan de regels gehouden hebt anders was je ermee gestart aan je 11 jaar. Stop nu met drugs!! Je hersenen zijn nog in aangroei!!

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
Serieus weer zo een troltopic??? 14 en al 12 keer MDMA??? Op welke tijdspanne heb je dat gedaan?? Ik denk niet dat je jou aan de regels gehouden hebt anders was je ermee gestart aan je 11 jaar. Stop nu met drugs!! Je hersenen zijn nog in aangroei!!

Dit!!!
Wat voldoende XTC is? Nik,s nada, noppes, wacht eerst nog maar 4 jaar...

Bobsacamano

Badass junkie
Jij moet helemaal niks doen en bent heel stom bezig. Denk alsjeblieft na over je gebruik. Punt één 12 keer MDMA gedaan is al te veel want volgens de regels zou je daar drie jaar over doen als je iedere keer netjes 3 maanden wacht om je hersenen de rust te geven die ze heel hard nodig hebben. Ik geloof niet dat je op je 11e al bent begonnen en je überhaupt wat weet van de regel.

Maar daarnaast je bent veel veel veel te jong om dit soort shit te doen en dan ook nog onverantwoord.

Doe gewoon niet rook een jointje al moet je dat eigenlijk ook niet doen. Euhm ga beetje playstationen ofzo.

LKD zei:
Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar en ik heb ongeveer 12 keer MDMA kristallen gedaan, maar nu wil ik een keer XTC gaan doen. Hoeveel is voldoende?
Dankjewel

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Absurd de laatste tijd die xtc topics. Of er komen hier inderdaad een paar enorme trolls, of jongeren zijn in rap tempo dommer en onbewuster aan het worden. Ik was eigenlijk wel voor legalisering van xtc, maar ik weet het niet meer hoor. Waarschijnlijk moeten jongeren echt gewoon tegen zichzelf beschermt worden, want wat je hier allemaal leest...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De jongeren tegen zichzelf beschermen? Hoe begin je daar aan als de xtc pillen als regen uit de lucht vallen. Als je het kan volgen op partyflock en pillreports dan zal je zien dat de laatste maanden bijna wekelijks 2 a 3 nieuwe drukken voorbij komen. Dat is letterlijk XTC aan de lopende band...

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou ja, ik weet ook niet precies hoe je dat doet. Maar vertrouwen op de intelligentie van de gebruiker valt blijkbaar bij velen al af. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat de antwoorden inmiddels gegeven zijn. XTC gaan gebruiken op zo'n jonge leeftijd zal je vrijwel zeker problemen gaan opleveren in de toekomst. Wacht nog even tot je hersenen volgroeid zijn, dus minimaal tot je 18e en het liefst nog iets langer, en ga dan eventueel nog eens experimenteren.

Ik gooi dit topic dicht want ik verwacht hier verder geen vruchtbare discussie meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan