1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulp vraag diazepam na drugs

Discussie in 'Drugs' gestart door Rebell, 26 okt 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik heb een serieuse vraag.

Ik ben vanacht aan de keta en coke geweest.
    Nu vandaag moest ik dingen doen dus heb ik voor het eerst 2x 30mg speed bommetjes geslikt.
    Ik gebruik nooit speed maar dacht dat het mij zou redden vandaag na het doorhalen.
    Maar ik had het mis heb gekotst van die speed voel me niet lekker en heb serieuse hartkloppingen.

Dus ben ik toch maar een paar buisjes GHB gaan gebruiken.
    Gebruik geen keta meer.
    Dus ben door gegaan op de coke en ghb.
    Nu blijven de hartkloppingen dus ben gestopt met de coke en zit nog wel aan de ghb.

Maar ik heb teveel gebruikt en teveel verschillende dingen dat weet ik. Was niet slim en die pep ben ik helemaal niet gewend.

Maar de hartkloppingen zijn echt ernstig en normaal haalt de ghb alle nare gevoelens weg. Maar dit keer niet.

Dus nu mijn vraag:
    Ik zit nog aan de GHB maar wil graag een diazepam nemen en stoppen met de ghb.
    Is dat veilig na zoveel drugs gebruik?
    Me lichaam reageerd echt heftig en mijn hartkloppingen zijn niet normaal.
    Mijn bloed zit vol met verschillende drugs is het veilig om nu zo een zware benzodiazepine te nemen daar boven op te gooien?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Oke. Je neemt dag 1 coke en keta, de dag er na speed EN weer coke EN weer ghb.
    Je bent hopelijk niet oprecht verbaast dat je je nu kut voelt en hartkloppingen hebt? Dat is behoorlijk logisch namelijk..
    Daarna wil je nog meer drugs nemen om het drugs drama “op te lossen”? Ik denk als je dit terug leest je zelf het antwoord wel weet. Je zal vast graag willen horen dat het verstandig is om nog meer drugs te nemen maar ik gok dat niemand je dat antwoord gaat geven.
    Stop maar met alle drugs voor een poosje en laat je lichaam (en geest) zich herstellen. Lijkt mij beter.

Sammeke47 vindt dit leuk.
  3. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja ik weet dat ik teveel heb gebruikt.
    Maar normaal heeft ghb een goede werking na veel gebruik om het af te vlakken.

Maar ik wil dus weten of het veilig is om die benzo te nemen.

4. Raver

Raver Wijs gebruiker

Ik zou geen diazepam gaan slikken. Vooral omdat je dan ook weer moet stoppen met de GHB. En aangezien je al eens afkick hebt gehad van de GHB krijg je dat er ook nog eens bovenop.

Probeer wat te eten, zorg dat je vitamines en mineralen binnen krijgt.

Als GHB niet werkt werkt 10mg Diazepam ook niet. Uit ervaring kunnen benzo's tegelijk met speed juist hartkloppingen veroorzaken. Echt waarom ga je coke snuiven als je al hartkloppingen hebt?

Zoals @De Dunne als zegt he, gewoon teveel van het goede dit. Daarnaast is t wel zorgelijk dat je in drugs denkt als oplossing voor een kater.

Laatst bewerkt: 26 okt 2018
    De Dunne vindt dit leuk.
  5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Thanks had maar 4 buisjes gebruikt en een maand daarvoor niks.

6. Raver

Raver Wijs gebruiker

Dan nog.

Ik was altijd gewoon beroerd als ik 3 a 4 doseringen op had. Een maand is niets. Je lichaam vergeet het niet.

7. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

De speed was 8 uur geleden kan het dan nu ook niet?

Doe dit wel vaker maar die pep had ik nooit moeten nemen. Dit heb ik nooit zo.

8. Raver

Raver Wijs gebruiker

Wat probeer je te bereiken met Diazepam?

Om antwoord te geven op je vraag. Dat kan, maar of het gaat helpen.. Dat betwijfel ik.

9. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ik denk na zoveel uppers en zeker PAS 8 uur na speed dat diazepam je niet gaat brengen wat je zoekt.
    Behalve hartkloppingen bij combo speed/benzo hoor ik ook over angstklachten en mentale aspecten.
    Verder heeft @Raver goede punten gegeven.
    Beter ga je nu gezond wat eten, wat bewegen en vanavond vroeg naar bed. Een beetje lief zijn weer voor jezelf. :wink:

pinkie, Rebell en Raver vinden dit leuk.
  10. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Hartkloppingen zijn onregelmatig en niet goed. Zoals ik bij GHB afkick heb. Dan neem ik een dia en kom ik tot rust

11. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik had juist een hele rustige maand gisteren keta en coke vond ik gewoon leuk.
    Las dus hier dat mensen bommetjes pep namen en daar even op vooruit konden dus dacht dat te proberen.
    Domme keus!
    Daarom zit ik op dit forum omdat ik nu moet weten wat te doen.

Pompen en De Dunne vinden dit leuk.
  12. Raver

Raver Wijs gebruiker

Ik heb ook altijd hartkloppingen gehad bij speed gebruik. Oorzaak daarvan is gewoon uitputting en spanning. Heel naar is dat, ik weet het.

Slapen gaat echt zorgen dat je je beter voelt. Ik zou een paar uur wachten nog met de Diazepam. Voor het slapen innemen en vooral dit onthouden voor de volgende keer.

Rebell vindt dit leuk.
  13. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja thanks.
    Nou die volgende keer komt niet want die pep viel zo slecht. Hou al helemaal niet van pep. Maar heb nu dus helemaal niet behoefte aan pep. Kotsen last van me maag. Hartkloppingen. Ergens wist ik al dat het niet mijn drugs is maar had netjes bommetjes gewogen om de dag door te komen was gestopt met keta al een tijd en lees veel dat mensen pep en ghb combineren alleen maar.
    Dus dacht het kon.

Ik maak soms domme fouten zoals nu maar ik herhaal dat dan niet.
    Het is ook dat iemand met het voorstel kwam en zei kan makkelijk, ik neem natuurlijk niet aan wat iedereen zegt maar dacht ook wel dat het kon.

Maar ik ga dat doen 10mg doen en dan proberen te slapen.

14. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Want iemand vertelde mij dat als je met drugs problemen op de eerste hulp komt geven ze je een diazepam gelijk. Dus daarom dacht ik even navragen hier.
    Want ik vind het zwaar spul.

15. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Zwaarder als die pep bommetjes?

16. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Nee dat was verschikkelijk. Maar als ze beiden zo sterk zijn heb ik die info nodig.
    Ik maakte het alleen maar erger en deed de verkeerde dingen. Dus vraag mensen die ik ken en hier om zo goed mogelijk hier uit te komen.
    Dus kom ik nu hier vragen

Pompen vindt dit leuk.
  17. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

De Diazepam heeft de strijd gewonnen.
    Alles rustig gekregen!
    Slik dit nog niet zo lang en alleen max. 3 dagen.

Voelde wel dat hij even de controle moest over nemen. Niet zo lekker voor je hart. Ik had al gegeten en een aantal vitamine geslikt verse vis fruit etc. Om de Omega3 van de vette vis iig binnen te hebben terwijl ik mijn lichaam belast.

Bedankt voor jullie reactie! :wave:

Als ik nieuwe dingen gebruik moet ik echt weten wat wel en niet kan.

18. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Misschien beter alleen maar vandaag en vanaf morgen je lijf een tijdje rust geven van drugs. Je hebt het natuurlijk best bint gemaakt.

:thumbsup:

Rebell vindt dit leuk.
  19. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja ik heb uiteindelijk 15mg genomen en dan neem ik morgen 5 en de dag erna 2.5 ik weet dat het niet nodig is. Maar zo wil ik het doen gewoon. Door die lange waarde.

Voorlopig ff niks meer..
    Heb al de hele maand g in huis maar gebruik het niet. Alleen nu ik dacht dat het ging helpen. Ook meteen weer mee gestopt.
    Dus dat kon ik eerst niet bleef ik snoepen maar dat is dus niet meer nodig :)
    Ik leer altijd via de harde weg (zoals vandaag)

Laatst bewerkt: 27 okt 2018
  20. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik hoop dat je het onder controle houd.
    Benzo verslaving is wel flink klote, al weet je dat zelf heel goed daar twijfel ik niet aan.
    Ik gun het niemand.

Rebell vindt dit leuk.
  21. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Gelukkig geen last van gekregen.
    Als ik G op een dag hou heb ik eigelijk weinig klachten. Het is die dag 2 dat ik moet nemen om die gevoelens tegen te gaan.

Jij was echt heel lang 24/7 bezig ik denk dat het bij jou daarom meteen op speelt.
    Ik wacht nog ff met die G wil dat hij weer lekker valt. Laat de fles staan waar die staat (eindelijk) Want ik heb geen zin in die zware afkick. Lichtjes niet zo erg.. Nu ik medicijnen heb.

22. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Vind die diazepam geweldig zoals nu. Maar niet om elke keer te nemen. Vroeger veel geblowed en heb geen zin meer om de hele dag stoned te zijn. Gewoon af en toe een weekendje. Maar die Diazepam is erger, wil helemaal niks meer. Dus dat probeer ik elke keer gelijk vanaf het begin te minderen.

23. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Je gebruikt Diazepam voornamelijk om de GHB mee te controleren dat is teminste zinvol.

Ik heb 2,5 jaar Lorazepam geslikt om te slapen.(werkt 9-16uur)
    Toen ben ik over gestapt op Diazepam (100 uur)

Nu heb ik Flurazepam 250 uur max (De sterkte van dit middel is ook wel absurd)
    Innemen 15-30 minuten en ik slaap.

Terwijl andere benzodiazepine's hooguit rustgevend werkte, met mijn tolerantie.

Laatst bewerkt: 27 okt 2018
    Rebell vindt dit leuk.
  24. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Klopt! Meestal 3 dagen dus.
    Baclofen erbij en klaar!

nouveau-psyche-dromen-nachtrust.jpg
    Om te slapen gabapentine 400mg wat een dromen als ik dat een paar dagen neem dan worden mijn dromen reality. Heel raar maar super vet.

Seroquel nog dieper dromen. Pak er wel een 200mg van. Maar gek genoeg als ik dat 3 dagen doe kom ik helemaal tot rust voor een langere tijd. Doe dat trouwens maar 1x per jaar het gebruik van Seroquel. 3 dagen lang.
    Next level dreams

25. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Zyprexa (Olanzapine) Anti-Psychotica 20 MG

Dat gaat zo diep dat ik het niet durf te proberen.
    Dagelijks slik ik 7,5 MG

Rebell vindt dit leuk.
  26. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Hopeloos dit.
    Wanneer je dit soort vragen stelt dan moet je eens goed bij jezelf te rade gaan. Gebruik gewoon je verstand...

27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Waar praat je over ik stel een vraag die ik moet weten omdat ik geen pep gebruik.
    Heb je niks zinnigs te melden. Ga ergens anders spelen.

28. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Omdat jij het antwoord op de gestelde vraag wel weet betekend niet dat dit voor iedereen geld.
    Rekening houden met de mede-mens is niet voor iedereen weggelegd begrijpelijk.

Ga maar weer terug naar coke topics, jou reactie is hopeloos laten we dat voorop stellen.

Fijn weekend.

Rebell vindt dit leuk.
  29. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dus dat ✌

30. Een mooi voorbeeldje drugs met drugs bestrijden. Je hebt in ieder geval kennis gemaakt met de combinatie coke en speed. Geen leukertje he?

31. PsychedelicMagic

PsychedelicMagic Bewuste gebruiker

Keta kun je niet combineren met benzo's/ghb/alcohol/opiaten... Verder weet ik het niet.

32. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Verschikkelijk ja!
    Deze week nog een keer speed een kans gegeven 2 lijntjes van 5mg! Dat is echt helemaal niks.
    Maar ik ben al gevoelig voor caffeine dus kon ook gewoon niet meer slapen.
    Ik weet niet wat het is.
    Allergies voor speed denk ik.

Conjo vindt dit leuk.
  33. Heb je een weegschaal die zo nauwkeurig kan wegen dan? Voor de volgende keer zorg er gewoon voor dat je goed uitgerust bent en goed gegeten hebt. Begin anders gewoon met een sleutelpunt en wacht gewoon ff af tot je die voelt. Weet dat als je speed neemt dat je gewoon niet kan slapen die nacht, dat is in ieder geval altijd mijn uitgangspunt.

34. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja had bolletjes van 20mg door 4 gedeeld.
    2 lijntjes daarvan genomen. Maat van mij heeft zo een weegschaal van een paar honderd euro. Best een vet ding.

Had die gram nog maar heb het weg gegooit het is gewoon niks voor mij.
    Hartklopping de hele tijd boven de 100.
    Wel handig dat mijn telefoon dat kan meten tegenwoordig

35. Een verhoogde hartslag is nou eenmaal wat speed lichamelijk met je doet. Maar als je dat al van 10mg krijgt, is niet best nee.

Anunnaki, Lichtjeshemel en Rebell vinden dit leuk.
  36. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Als ik 3 koppen sterke koffie drink sta ik al te stuiteren.
    Wist dit al vanaf jongs af aan met pep maar wou het een kans geven laag gedoseerd omdat ik zoveel positieve verhalen lees en als je veel moet doen dat het je zou kunnen helpen. Nou bij mij nog steeds niet :expressionless:

37. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Amfetamines werden vroeger aan soldaten en piloten gegeven zodat ze langer alert en wakker zouden blijven in de oorlog. Zijn ze mee gestopt omdat het hartproblemen veroorzaakten.

Niet zo heel vreemd dus dat je wakker ligt en een hoge hartslag krijgt, alertheid en tachycardie zijn letterlijk symptoom 1 en 2 van speed haha. :)

Ik zou in ider geval voorlopig de drugs laten staan. Blijkbaar ben je er erg gevoelig voor dus ik zou niet nog meer olie op het vuur gooien.

38. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Dank je voor je reactie.
    Ik kan niet tegen pep zelfs niet tegen een klein beetje dus daar zal ik wel allergisch voor zijn of iets.
    Ga het ook nooit meer gebruiken.

Wist je ook dat Hitler zijn eigen persoonlijke dokter had die speed bommetjes voor hem maakte..
    Vandaar ook die kop van hem en die ongelooflijke overweldigende speeches van hem.

39. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

20181207_212142.jpg
    Heb hem nu ook! Tot de minigram nauwkeurig!
    Sorry voor de poeder erop :yum:

ToetjesMonster en Anitaa vinden dit leuk.
  40. Nice een goeie weegschaal is het halve werk :whiteheavycheckmark:

Rebell vindt dit leuk.
Laden...