Hulpvraag 3mmc verslaving

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo, inmiddels 5 maand verder met mijn 3mmc verslaving waarbij er minimaal een gram per dag doorheen gaat.. ik kan aankomende maandag terecht bij rodersana voor een detox. Ik ben op zoek naar mensen die ongeveer net zo gebruikt hebben als ik en daar ook van zijn afgekickt, ik ben heel benieuwd hoe andere mensen dit heb hebben ervaren en mij misschien kunnen vertellen wat me zo al te wachten staat, hoe ga ik me voelen? (Super slecht uiteraard) hoe zijn de eerste weken/dagen? Ga ik me überhaupt ooit nog weer gezond/normaal voelen? Lastig te zeggen, voor een ieder zal dit anders zijn dat begrijp ik, ik ben gewoon benieuwd naar hoe andere mensen dit hebben ervaren en of ze misschien tips hebben, ik kijk er verschrikkelijk tegen op zoals je waarschijnlijk zal begrijpen, tegelijkertijd kijk ik ook echt heel erg uit naar een leven zonder drugs, een 'normaal' en 'gezond' leven.. Wat staat mijn neus bijvoorbeeld te wachten? Ik weet dat neusslijmvliezen niet meer zullen herstellen maar is dit ook iets waar je de eerste dagen/weken/maanden last van zal hebben? Ook heb ik wanneer ik opsta (wakker wordt) last van brainzaps, nou niet bepaald mild, trekken door mn hele lichaam heen.. ook slaapverlamming is een groot probleem wanneer ik niet gebruik, dit is ook een van de redenen geweest waarom dit allemaal zo ver is gekomen. Een hoop vragen, ik weet het.. ik hoop dat er iemand is die mij het één en ander kan vertellen/een hart onder de riem kan steken.
Ik hoef niet te horen dat wat ik het laatste half jaar gedaan heb echt belachelijk dom is, dit begrijp ik zelf ook wel..
alvast bedankt 🙏🏻 😘

Ps is er iemand die in contact staat met ganggang? Ik hoopte dat hij mij wat dingen zou kunnen vertellen maar hij is niet meer online geweest.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Hallo, inmiddels 5 maand verder met mijn 3mmc verslaving waarbij er minimaal een gram per dag doorheen gaat.. ik kan aankomende maandag terecht bij rodersana voor een detox. Ik ben op zoek naar mensen die ongeveer net zo gebruikt hebben als ik en daar ook van zijn afgekickt, ik ben heel benieuwd hoe andere mensen dit heb hebben ervaren en mij misschien kunnen vertellen wat me zo al te wachten staat, hoe ga ik me voelen? (Super slecht uiteraard) hoe zijn de eerste weken/dagen? Ga ik me überhaupt ooit nog weer gezond/normaal voelen? Lastig te zeggen, voor een ieder zal dit anders zijn dat begrijp ik, ik ben gewoon benieuwd naar hoe andere mensen dit hebben ervaren en of ze misschien tips hebben, ik kijk er verschrikkelijk tegen op zoals je waarschijnlijk zal begrijpen, tegelijkertijd kijk ik ook echt heel erg uit naar een leven zonder drugs, een 'normaal' en 'gezond' leven.. Wat staat mijn neus bijvoorbeeld te wachten? Ik weet dat neusslijmvliezen niet meer zullen herstellen maar is dit ook iets waar je de eerste dagen/weken/maanden last van zal hebben? Ook heb ik wanneer ik opsta (wakker wordt) last van brainzaps, nou niet bepaald mild, trekken door mn hele lichaam heen.. ook slaapverlamming is een groot probleem wanneer ik niet gebruik, dit is ook een van de redenen geweest waarom dit allemaal zo ver is gekomen. Een hoop vragen, ik weet het.. ik hoop dat er iemand is die mij het één en ander kan vertellen/een hart onder de riem kan steken.
Ik hoef niet te horen dat wat ik het laatste half jaar gedaan heb echt belachelijk dom is, dit begrijp ik zelf ook wel..
alvast bedankt 🙏🏻 😘

Ps is er iemand die in contact staat met ganggang? Ik hoopte dat hij mij wat dingen zou kunnen vertellen maar hij is niet meer online geweest.
Mamma Mia, ik heb er geen verstand van, maar hoe kun je dit volhouden zo lang achter elkaar. Ik gebruik het 2x per jaar max een gram per keer.

Succes met je detox in ieder geval.

Mamma Mia, ik heb er geen verstand van, maar hoe kun je dit volhouden zo lang achter elkaar. Ik gebruik het 2x per jaar max een gram per keer.

Houden zo :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
hoe andere mensen dit heb hebben ervaren en mij misschien kunnen vertellen wat me zo al te wachten staat, hoe ga ik me voelen? (Super slecht uiteraard) hoe zijn de eerste weken/dagen? Ga ik me überhaupt ooit nog weer gezond/normaal voelen?
Als je stopt met stimulerende middelen dan voel je je meestal eerst even minder lekker. Je kunt last krijgen van depressiviteit, angstklachten, impulsiviteit, stemmingswisselingen en cravings. Dus het is belangrijk dat je een plan hebt: wat ga je doen in plaats van drugs gebruiken? Zorg voor een goede planning, dagbesteding en maak een plan hoe je op gezonde manieren gaat ontspannen. Zo kom je de eerste twee weken door. Daarna ga je je heel snel beter voelen.

Ook heb ik wanneer ik opsta (wakker wordt) last van brainzaps, nou niet bepaald mild, trekken door mn hele lichaam heen.. ook slaapverlamming is een groot probleem wanneer ik niet gebruik, dit is ook een van de redenen geweest waarom dit allemaal zo ver is gekomen. Een hoop vragen, ik weet het.. ik hoop dat er iemand is die mij het één en ander kan vertellen/een hart onder de riem kan steken.
De slaapverlamming is logisch bij dagelijks gebruik. Het is daarbij wat lastiger te zeggen hoe lang dat blijft voortduren, vooral omdat er over de neurotoxiciteit van 3-MMC nagenoeg niks bekend is. Maar ook hier is het de verwachting dat het na 2 weken snel beter met je zal moeten gaan.

Geef jezelf gewoon flink wat complimenten over hoe goed je bezig bent. In het begin voelt dat wat stom omdat je denkt 'ik was juist dom bezig', maar je bent druk bezig om dat te veranderen: dus dikke complimenten :wink:

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
alvast bedankt 🙏🏻 😘

Anne M Dexter

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe de detox gaat , maar wilde je succes wensen. Ik heb sinds twee weken soms een zakje en ik wordt er zo happy van.
Nu ik je verhaal lees zie ik dat t alleen maar meer wordt en erger . Ik stop er mee, vannacht sliep ik 7.00 , 9.00 wakker en over mijn hele lijf “restless leg syndroom “ , duidelijk , zou ga zitten weer op bed na wat rondlopen en ging er half naast zitten . Alsof ik bezopen was.
Ik ga hard denken of dit t waard is, je bericht had ik ff nodig, ik weet dat je genoeg hulp krijgt bij detoxen . Ook qua medicatie om t te verzachten, wees trots op je zelf. Je gaat straks een mooier leven tegemoet weer. Dit was een harde les. ( waar ik nu in zit) x

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan