1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

I Know.. het zoveelste 'zeik-verhaal' over coke...

Discussie in 'Cocaine' gestart door !!!!! * Baby_PhaT, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Changes GGS Verslavingszorg
  1. !!!!! * Baby_PhaT

!!!!! * Baby_PhaT Experimenterende gebruiker

Ik weet het,dis het zoveelste Topic al over 'vriendjes die coke belangrijker vinden'.. Maar k moet toch ech mn hart ff luchten en weten of ik me soms nie aanstel en te ver hierin ga.. :(

Kheb nu bijna een jaar een nieuwe vriend,wist daarvoor al wel dat ie coke gebruikte (en er zelfs in handelde) .. In die periode kon ik er nix van zeggen aangezien het mijn vriend nie was..

Nu dat ik met hem heb,is het heel anders.. het vreet echt aan me en ik weet nie hoe ik dr mee moet omgaan..

Toen we wat kregen,zij hij dat hij al een paar maanden 'clean' was, omdat hij toen de tijd zn ex terug wilde (die hij mede daardoor was kwijtgeraakt). Dus we gingen leuk naar zijn vrienden op de vrijdag avond, dan was hij bij de jongens en ik bij de meiden .. (IK nota bene bij ZIJN ex in HAAR huis NAAST haar op de bank!!) en dan gingen we later naar de kroeg waar we elkaar dan zagen.

Zo hebben we leuk ou & nieuw gevierd.. en carnaval.. en hier&daar een feessie.. Als we dan 'savonds in bed lagen dan vroeg ik aan hem of hij wat had gedaan qua gebruik. Hij zei altijd nee, en op een gegeven moment had ik zoeits van:Ik moet hem maar geloven, het schiet nie op als ik steeds zo wantrouwig blijf doen..

Wat blijkt.. 3,5 maand geleden ben ik dr via via achter gekomen dat mijn vriend dus al ruim voordat wij wat hadden weer begonnen was met die zooi!! Al die maanden (9!) heeft ie tegen me gelogen over zijn gebruik,en dingen tegen me gezegd (die je nie voor mogelijk houdt) om mij een goed gevoel te geven .. Ik vertrouwde hem, geloofde hem..
    K voelde me ZOOO dom dat k dat had gedaan.

Op dit moment is het een storende factor in onze relatie aan het worden, omdat we al die tijd bijna nergens heen zijn geweest. Nou wil ik natuurlijk ook al die leuke dingen weer gaan doen en mn vriend gewoon kunnen vertrouwen, wil daar ech mn best voor gaan doen maar heb t gevoel dat hij dr gewoon nie achter staat om die zooi gewoon nie te gebruiken..
    Hij zegt tegen iedereen (mij,zn ouders,zn zus, zn broer) dat ie wil stoppen, omdat hij anders nog verder in de problemen gaat komen ook wat betreft het geld.. Maar hij doet dr ech werkelijk geen zak voor!
    Hij heeft zich online aangemeld op een site voor verslaafden, maar das ook het enige..hij heeft dr tot nu toe geen zak mee gedaan.. En dan verwacht hij dat mijn vertrouwen zo maar weer terug is! Hij zegt ook elke keer weer dat hij dr niks aan kan doen om hem te vertrouwen,dat dat van mij uit moet komen..

K weet echnie meer wat k hiermee aan moet .. Zit met mn handen in mn haar. Wil gewoon zo graag hem weer vertrouwen, hem alleen kunnen laten gaan stappen met zn vrienden.. Maar dat lukt me niet. Al zn vrienden zitten aan die fuckin klote zooi, en da werkt ooknie ech mee zal k je zeggen!!

Sorry, het zoveelste zeik verhaal..maar dit lucht me wel ff op!!

2. zommes

zommes Badass junkie

Het valt wel mee hier met de zeikverhalen en dit is een gegrond probleem, dus het is niet eens een zeikverhaal.

Je bent blijkbaar erg gesteld op die jongen, want je blijft je best doen terwijl hij dat niet doet. Ik denk dat je je goed moet bedenken dat hij vanaf het begin van de relatie al heeft gelogen. Je verhaal is te kort om te zien of dit uit schaamte was, of omdat je hem niet zoveel deed.

Waar stelt hij nu zijn prioriteiten? Heb je weleens het idee dat hij gebruikt heeft maar daar over liegt? Als iemand echt verslaafd is, heeft diegene een probleem wat alleen zelf opgelost kan worden. In principe kan je niks voor hem doen, in het ergste geval wordt hij alleen maar banger voor de relatie.

Als je met hem verder wilt en hem wilt helpen moet je hem begeleiden op zijn pad naar clean zijn en niet de weg gaan wijzen. Hij moet eerlijk tegen jou kunnen zeggen dat hij weer de fout in is gegaan, zonder bang te zijn om ruzie te krijgen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel sterkte in ieder geval.

3. zommes

zommes Badass junkie

Ik zie nu pas dat je ook uit Arnhem komt.

Is dat jouw bil? Misschien ken ik je wel :tongueout:

:wave:

4. !!!!! * Baby_PhaT

Jah ik ben indd erg gesteld op hem.. dat is het nou ook juist, anders was ik ech wel bij hem weggegaan toen k dr achter kwam..

K denk nie dat hij snapt hoeveel pijn hij me dr mee heeft gedaan.. En mede daardoor word het voor mij moeilijker om hem te vertrouwen.. Het lukt me gewoon echnie,hoe hard k het ook probeer.. Dan ednk ik aan de periode voordat ik dr achter kwam, aan hoe hard k mn best deed hem te geloven en dat het allemaal n leugen bleek te zijn..

K weet ooknie waarom hij het heeft gedaan, ik denk nie omdat ik hem nie veel doe.. Hij is zijn ex hierdoor namelijk ook kwijtgeraakt, lijkt me dan dat je dr van leert mjah..nie dus :-S

Ik wil dolgraag met hem verder, en heb ook gezegd dat ik dr voor hem ben .. en hem wil helpen!!
    Maar dit zeggen werkt blijkbaar nie, want hij doet dr gewoon nog steeds nix aan..
    Hij zegt ; zolang ik nie wegga heb k geen problemen..
    Dat vind k gewoon zwak!!

Ik heb gewoon GEEN zin dat ik strax mn best weer doe (uiteindelijk voor hem).. en dat ik weer keihard op mn bek ga..

het heeft me pijn genoeg gedaan namelijk :-S

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Betreft de bips.. yeps that's mine :wink:

5. zommes

zommes Badass junkie

Ok.

Lijkt me beter om er een punt achter te zetten dan.

6. !!!!! * Baby_PhaT

Nou dat is t hem nou juist.. K wil hem nie kwijt!!!

Het hypocryte is nog, dat ik ook mn probleem heb wat k aan het oplossen ben (nix met drugs) .. Maar hij heeft gezegd dat als ik dat nie oplos, dr geen toekomst voor ons inzit!!
    Maar zodra ik iets over zijn coke gebruik zeg dat ie daar wat aan moet doen,omdat t hem anders achtervolgt.. dan klopt dr geen zak van en stel k me aan want t is nie zo erg als dat k het over doe komen.. Hij is nu toch gestopt??? Daar gaat t toch om??? .. (zegt hij..)

K wil hem echnie kwijt maar weet gewoon nie wak nu moet doen.. Wou dat ik het hem duidelijk kon maken .. maar heb alles al geprobeerd..
    Stel k me aan wat betreft het uitgaan en hem naar zn vrienden te laten gaan?? Moet k me gewoon nie druk maken, en denken : Ik kom dr toch wel weer achter als ie het doet... Pff k weet t nie meer hoor :(

7. zommes

zommes Badass junkie

In principe moet je het gewoon kunnen merken als hij gebruikt. Hem opsluiten heeft geen zin denk ik. Alleen als hij alleen maar foute vrienden heeft zal het inderdaad wel binnen de kortste keren misgaan.

Maar jij hebt blijkbaar ook een probleem wat hij net zo kwalijk of erger ziet als zijn coke-probleem? Ben je zwanger?

8. !!!!! * Baby_PhaT

Nopez ben nie zwanger.. denk dat dat miscchien maar beter was geweest haha :wink:

Nee mijn probleem is ooknie nix,maar tis ooknie vreselijk ernstig.. En dan dr bij.. Ik ben bezig om alles op te lossen zodat IK het WEL fijn kan hebben over een paar jaar!!

Daarentegen doet hij nix met ZIJN probleem.. en dat stoort me gewoon!

K weet dat k hem nie kan opsluiten, en da wil ik ook helemaal nie.. Tis gewoon dak hem nie vertrouw, en nie alleen wat coke betreft maar ook betreft het vreemdgaan dak daar bang voor ben..
    Kheb al flink wat met hem meegemaakt, wat nie goed is als je zo kort met elkaar hebt..
    Hij heeft me voorgelogen (voordat we wat hadden) dat ie vrijgezel was, ging mij de kop gek zitten maken, en later bleek dat ie dus nog een vriendin had.. (die ex die hij dus kwijt raakte door die kut coke!!!) ..

Dus dat zeg ik, heb al genoeg meegemaakt met hem waardoor het vertrouwen dr gewoonweg niet zit..

9. zommes

zommes Badass junkie

Ja dat blijkt.

Ik denk dat je hem uit je hoofd moet zetten, er zijn genoeg andere leuke jongens. Hij was al de grootste leugenaar toen je hem leerde kennen en hij is geen steek veranderd, dat gaat nergens over, ik denk dat je beter verdient.

10. !!!!! * Baby_PhaT

Pff ja das het verrotte.. K wist het al voordat ik met hem kreeg dat ie goed kon liegen.. daar was k al wel achter gekomen..

En dan bedenk k me dat dr genoeg jongens zijn indd..

Maar k wil nie zonder hem, hou echt heel veel van hem.. (dan dr bij,kben een Schorpioen, en dan weet je het wel he haha )

11. zommes

zommes Badass junkie

Dat maakt inderdaad extra moeilijk...

Sterkte ermee in ieder geval, laat je niet meeslepen.

12. !!!!! * Baby_PhaT

jah thnx.. k zal het nodig hebben ..

Waar woon jij in arnhem trouwens dan??

13. zommes

zommes Badass junkie

In het centrum.. en jij?

14. !!!!! * Baby_PhaT

Vlakbij het centrum .. :wink:
    Kom je vaak in de stad?

15. zommes

zommes Badass junkie

Uitgaan bedoel je?

Niet heel erg, ik ga meestal in kroegen hangen als ik ga. Maar liever naar utrecht o.i.d

Of naar feestjes, zoals vrijdag: Amen in Willemeen..

16. !!!!! * Baby_PhaT

Ahh ok .. Utrecht benk nog nie uitgeweest.. Leuk daaro?

17. Boogie!

Boogie! Experimenterende gebruiker

maaarrrrr de echte vraag is natuurlijk....

is dat jou kont?!

18. MetaalKonijn

MetaalKonijn Badass junkie

Blijkbaar :P

19. Imke

Imke Badass junkie

Mannen toch eh.. dat meisje heeft hier serieuze problemen met haar vriend, en jullie zijn alleen geinterresseerd in haar kont... :rolleyes:

20. MetaalKonijn

Vindt je 't vreemd?! Doe jij je kont dan ook maar als avatar.

21. Deranged

Deranged Badass junkie

Ik vind het tegenvallen.

22. Imke

Imke Badass junkie

Nee natuurlijk vind ik het niet vreemd, mannen zijn zo :wink:

23. MetaalKonijn

Good good, begrip :wink:

Omdat?

24. Deranged

Deranged Badass junkie

Om zo'n kont ten toon te stellen.

25. Imke

Imke Badass junkie

Het is wel een mooie kont

26. MetaalKonijn

Ik houd haar niet tegen.

Uh-huh :smoke:

27. Deranged

Deranged Badass junkie

Ik vind er niks aan.

28. Imke

Imke Badass junkie

Waarom niet dan?

29. Deranged

Deranged Badass junkie

Ik mis de ronding.

30. Frisko

Frisko Badass junkie

ik ook :openmouth: :openmouth:
    maar toch geen lelijke :P

31. Deranged

Deranged Badass junkie

32. Imke

Imke Badass junkie

Het lijkt er toch wat op

33. zommes

zommes Badass junkie

Ik vroeg het als bijvoegsel van mijn complete verhaal om dit meisje een beetje te helpen met haar probleem..

Nutsss had misschien toch gelijk, het uiterlijk bepaalt de kracht van de inhoud.

34. Mr 187

Mr 187 Bewuste gebruiker

En een kont is een achtervoegsel waarvan de kracht vd inhoud bepaald of je straks met spetters op de pot zit..

35. Imke

Imke Badass junkie

Leuke definitie :smoke:

36. Kim

Kim Wijs gebruiker

Nee een avatar van een site hoort een text op te staan.

37. wausie91

wausie91 Bewuste gebruiker

ik vind het er goed uitzien hoor :wink:
    en ik heb het niet over christina
    en even ontopic ik vind dat je in een relatie erlijk tegen elkaar moet zijn
    dus ik zou het uitmaken
    maar dat word lastig als je hem niet kwijt wil
    ik wens je zoizo veel sterkte
    en ik zou er met hem veel over praten

38. BacingsPen

BacingsPen Badass junkie

Ik zal niet een heel verhaal op gaan hangen..

Het lijkt er op alsof jij je afhankelijk voelt ten opzichte van je vriend?! Erg jammer, want beter zet je een punt achter deze relatie..

Een goeie vriendin van me is jarenlang aan het lijntje gehouden door een cokesnuiverd, en je wil niet weten hoe ze er nu aan toe is..

39. BacingsPen

BacingsPen Badass junkie

Ik meen dat deze mooie bil in werkelijkheid toch ook wel wat ronder is... HEt ligt aan de avator (of hoe schreef je dat ook al weer:P)

40. Imke

Imke Badass junkie

Laden...
Vergelijkbare Topics - zoveelste 'zeik-verhaal' coke
  1. exopolitics
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    1.770