Ibogaine farms

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sebastiaan en ik ben eigenlijk al zon 20 jaar verslaafd aan roken (ik ben nu 34). Ik heb al verschillende pogingen gedaan om te stoppen hiermee. Ik heb eigenlijk van alles wel geprobeerd, maar niets heeft echt gewerkt. Nou ben ik online wat op gaan zoeken over mogelijkheden om te stoppen. Ik heb wat gelezen over ibogaine, een tripmiddel waardoor veel verslaafden al zijn afgekickt van oa GHB, coke, roken, etc. Ibogaine staat niet op de opiumlijst, dus daarom denk ik dat de volgende vraag wel toegestaan is.

Ik zou graag in contact komen met zogeheten “farms” die ibogaine trips organiseren. Online kon ik hier niet veel over vinden (ik kon er eigenlijk maar één vinden), vandaar dat ik met mijn vraag naar dit forum ben gekomen. Kent iemand farms die dit organiseren? En kan diegene ook een website of mail adres oid geven? Ik zou graag meerdere farms hebben om een keuze te maken.

Zijn er ook mensen actief op dit forum die al een keer ibogaine gedaan hebben? Zo ja, hoe was dit? Heeft het gewerkt? En heeft diegene verder nog dingen op de lange termijn ervaren, positief of negatief?

Nogmaals, ik hoop dat deze vraag hier op de juiste plek is en dat dit ook toegestaan is. Anders hoor ik het wel.

Sebas

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik vond er 3 met 1 keer googlen, waarvan er 1 wel dicht zal zijn op last van de politie na een recent sterfgeval aldaar.

Ik heb inderdaad zelf ook al aardig wat zitten zoeken, maar was benieuwd of mensen nog farms aan konden raden die ik zelf nog niet had gevonden. Welke had je kunnen vinden?

Bovenaan