Iemand dit wel eens meegemaakt?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Hallo vraagje heeft iemand wel eens iets qua geesten meegemaakt.? Tenminste als je er in gelooft. ik wel net zo als ik geloof in een leven na de dood.
Of dat je mischien zelf contact zocht
Met een overledende. En dat lukte ?
Heb zelf wel een keer meegemaakt dat de lichten heel raar uit en aan gingen op de plek waar iemand was overleden. En gehoord dat bekenden van mij wel eens een familielid voor zich zagen of ermee konden praaten enzv. ben benieuwd

Spyro

DF-koning
Ja zeker! Vanaf jongs af aan al trek ik veel energieën aan. Veel gezien/gehoord en meegemaakt.

Ik zou graag ook contact willen maken maar ben nog een beetje in dubio of ik dat wel moet willen...

Hier in huis gebeurt ook veel. Tijdens drugs gebruik en de periode daarna is het ook altijd veel erger en gebeurt er veel meer. Veel negatieve energie vooral.

Zal straks eens wat voorbeelden plaatsen. 😊

Ik denk wel dat er “iets” na de dood is. Ik denk dat onze energie ergens blijft hangen. En denk dat geesten vast kunnen zitten tussen 2 werelden en daarom ons soms “lastig vallen”.

Als er negatieve energie in huis is, proberen we diegene vaak ook weg te sturen. En dat lukt vaak tijdelijk... 😅

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Echtja lijkt me mooi maar ook beangstigend.vooral omdat je natuurlijk niet weet met wie of wat je in contact komt. Ooh dus bij jou is het regelmatig ja.
Oke Is goed ben benieuwd.🤗 Jaa dat denkik ook idd dat er wel wat is hierna. heb ook veel gehoord en doorgestuurd gekregen van @Mindless trouwens. die weet er ook behoorlijk veel van. en dat lijkt me echt mooi dan is er ook niet om.bang voor te zijn. hopelijk duurt dat nog wel even. maar tog lijkt het me mooi als.er echt wat is hierna.

Spyro

DF-koning
Echtja lijkt me mooi maar ook beangstigend.vooral omdat je natuurlijk niet weet met wie of wat je in contact komt. Ooh dus bij jou is het regelmatig ja.
Oke Is goed ben benieuwd.🤗 Jaa dat denkik ook idd dat er wel wat is hierna. heb ook veel gehoord en doorgestuurd gekregen van @Mindless trouwens. die weet er ook behoorlijk veel van. en dat lijkt me echt mooi dan is er ook niet om.bang voor te zijn. hopelijk duurt dat nog wel even. maar tog lijkt het me mooi als.er echt wat is hierna.
Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.

Tegenwoordig ben ik niet bang meer. Wij hebben regelmatig dat er dingen omgegooid worden terwijl we gewoon staan te kijken en vind het eigenlijk nooit meer eng.

Ook al gebeuren er soms gekke dingen, de bedoeling erbij is ook niet altijd negatief. En als ik een negatieve energie voel, dan negeer ik die. Het wordt dan vanzelf minder. Zeker als je laat zien dat het je niks doet!

Vind het ook echt een mooi en bijzonder iets. Maar we zijn zeker niet alleen op deze aarde. Dat weet ik 100% zeker.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik was vroeger heel bang. Ik zag als klein kind altijd al “mensen” zitten in mijn slaapkamer. Ik was toen zo klein dat ik niet wist wat geesten waren. Ben ook echt opgegroeid in een heel oud huis waar veel gebeurt is. Maar ben er sowieso heel gevoelig voor.

Tegenwoordig ben ik niet bang meer. Wij hebben regelmatig dat er dingen omgegooid worden terwijl we gewoon staan te kijken en vind het eigenlijk nooit meer eng.

Ook al gebeuren er soms gekke dingen, de bedoeling erbij is ook niet altijd negatief. En als ik een negatieve energie voel, dan negeer ik die. Het wordt dan vanzelf minder. Zeker als je laat zien dat het je niks doet!

Vind het ook echt een mooi en bijzonder iets. Maar we zijn zeker niet alleen op deze aarde. Dat weet ik 100% zeker.
Je zag ze gewoon zitten ja? Pow.
Dan zou k wel bang worden denkik.
En ja dat kan heel goed als je al
In een huis woont waar iets is gebeurd. Dat hoor je echt heel vaak dat ceker.
En worden nog dingen omgegooid ook.? En daar ben je niet bang voor pow dan heb je echt wel ballen om ff zo te zeggen. K zou wegrennen haha. Ja dat kan ook kloppenals je het laat zien dat je niet bang bent. Maar dat zullener niet veel zijn denkik. En je hebt daar 100% gelijk in.
er is ceker wel íets. heb het wel eens mee gemaakt ma niet zoal jij dan.

CuriousExplorer

Badass junkie
Geen idee of dit toevallig is, mijn vriendin stuurde net dit...

* wasmachine lag af

Zal u straks is tonen, seg, iets raar gebeurd vandaag, alles ma ook alles was van de wasmachine gevallen., alles lag op grond dernet.

🤐🤐🤐

Rivalrie

Badass junkie

* wasmachine lag af

Zal u straks is tonen, seg, iets raar gebeurd vandaag, alles ma ook alles was van de wasmachine gevallen., alles lag op grond dernet.

🤐🤐🤐
Komt dat niet omdat de wasmachine niet waterpas staat?

Jbruinsma

Bewuste gebruiker

* wasmachine lag af

🤐🤐🤐
Wel.raar ja ma.hoe is dat gebeurd dan teminste als.die niet aan stond is dat wel raar haha😋

cutepool

Bewuste gebruiker
Toen ik nog in uga-uga en dergelijke geloofde gebeurde het weleens dat ik een of andere "wezen" tegenkwam.
Maar ben al lang genezen van mijn psychosis dus merk er niks meer van.

Pics or didn't happen. Als het regelmatig gebeurt kunnen jullie mooi geld gaan maken. Wat vreemd is dat je altijd van zulke verhalen hoort maar nooit een bewijs kunt krijgen.

Spyro

DF-koning
Toen ik nog in uga-uga en dergelijke geloofde gebeurde het weleens dat ik een of andere "wezen" tegenkwam.
Maar ben al lang genezen van mijn psychosis dus merk er niks meer van.

Pics or didn't happen. Als het regelmatig gebeurt kunnen jullie mooi geld gaan maken. Wat vreemd is dat je altijd van zulke verhalen hoort maar nooit een bewijs kunt krijgen.
Ik ben hier niet om jou te overtuigen. 😂 Je hoeft me ook echt niet te geloven hoor.

Heb ook geen 24/7 camera systeem in huis. Sorry. 🙂

Blyatman

Badass junkie
Ik ben hier niet om jou te overtuigen. 😂 Je hoeft me ook echt niet te geloven hoor.

Heb ook geen 24/7 camera systeem in huis. Sorry. 🙂
Grappig hoe wij allebei dingen ervaren in huis. Tot entiteiten, schimmen. Geluiden. Spullen die zomaar verplaatst zijn zonder dat wij dat gedaan hebben. De hond het zelfs merkt en ziet.
Maar hey, pics or it didn’t happen toch 🤣

Spyro

DF-koning
Grappig hoe wij allebei dingen ervaren in huis. Tot entiteiten, schimmen. Geluiden. Spullen die zomaar verplaatst zijn zonder dat wij dat gedaan hebben. De hond het zelfs merkt en ziet.
Maar hey, pics or it didn’t happen toch 🤣
Haha, laat lekker. Hoef niemand te overtuigen. Zeker niet als iemand er niet voor openstaat ga ik niet mijn energie daaraan verspillen. 😊

Blyatman

Badass junkie
Hallo vraagje heeft iemand wel eens iets qua geesten meegemaakt.? Tenminste als je er in gelooft. ik wel net zo als ik geloof in een leven na de dood.
Of dat je mischien zelf contact zocht
Met een overledende. En dat lukte ?
Heb zelf wel een keer meegemaakt dat de lichten heel raar uit en aan gingen op de plek waar iemand was overleden. En gehoord dat bekenden van mij wel eens een familielid voor zich zagen of ermee konden praaten enzv. ben benieuwd
Vanaf mijn 3e levensjaar merkte mijn moeder al dat ik tegen ‘dingen’ praatte die zij niet zag.
ik communiceerde met mijn overleden opa en oma, die altijd bij de boom stond in de tuin.
Tussen mijn 6e en 13e jaar heb ik helaas een negatieve ervaring opgelopen omtrent spiritualiteit, negatieve energie in huis, midden in de nacht gele en rode ogen zien in de hoek van de kamer, slapen op een hoogslaper en mijn schuifdeuren van de kast die zomaar open gingen. Telefoons die zomaar afgingen zonder dat iemand een bericht of telefoontje kreeg.
Hele nacht geluiden alsof iemand de trap op en af liep, kloppen op deuren in huis. Dit alles hebben mijn broer en moeder ook ervaren.

op de avond van overleiden van mijn andere oma, stond ik te douchen en dit keer met het gordijn open dus keek recht een spiegel in. Ik was mijn haar aan het wassen, keek de spiegel in en zag mijn oma, en ze zei: schrik niet, het is goed zo.
vervolgens rende ik naar beneden met; de telefoon gaat zo.
mijn moeder keek mij aan alsof ik gek was, maar nee. Een paar seconden later ging de telefoon met het bericht dat zij overleden was en de foto van mij en mijn broer onder haar kussen lag.

Broer van een vriendin was overleden, hartaanval op de wc. Zijn zus werkte in de schoonmaak, en die stond midden in het bedrijfspand waar wij waren. En gaf door dat zijn zus niet meer moest treuren, toen ik zijn naam
Noemde ging het alarm af door het hele pand.

Het huis van mijn moeder 2+ jaar geleden gaan verbouwen. Bij het leeghalen van het huis zat ik met mijn moeder de vloer af te breken, en haar telefoon ging af, zonder oproep. Vervolgens begon haar telefoon die in het stopcontact hing aan de lader te zwaaien van links naar rechts. Vervolgens ging er licht boven aan terwijl dat onmogelijk was zonder schakelaar om te zetten.

we hebben toen iemand horen lopen boven, ben gaan kijken en kwam er een hele boze klap voordat ik op de overloop was.

in mijn laatste huis voordat ik verhuisde naar @Spyro hebben we daar veel dingen meegemaakt ook. Er hing daar een zware negatieve energie in de hal, ik dacht dat alleen ik dat had, tot dat Spyro zelf ook aangaf dat te ervaren. En zelfs een van mijn beste vrienden had altijd daar het gevoel alsof er iemand stond, zelfs de honden kregen de kriebels van die plek.

Dit is echt nog niks van de verhalen die ik kan delen.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Vanaf mijn 3e levensjaar merkte mijn moeder al dat ik tegen ‘dingen’ praatte die zij niet zag.
ik communiceerde met mijn overleden opa en oma, die altijd bij de boom stond in de tuin.
Tussen mijn 6e en 13e jaar heb ik helaas een negatieve ervaring opgelopen omtrent spiritualiteit, negatieve energie in huis, midden in de nacht gele en rode ogen zien in de hoek van de kamer, slapen op een hoogslaper en mijn schuifdeuren van de kast die zomaar open gingen. Telefoons die zomaar afgingen zonder dat iemand een bericht of telefoontje kreeg.
Hele nacht geluiden alsof iemand de trap op en af liep, kloppen op deuren in huis. Dit alles hebben mijn broer en moeder ook ervaren.

op de avond van overleiden van mijn andere oma, stond ik te douchen en dit keer met het gordijn open dus keek recht een spiegel in. Ik was mijn haar aan het wassen, keek de spiegel in en zag mijn oma, en ze zei: schrik niet, het is goed zo.
vervolgens rende ik naar beneden met; de telefoon gaat zo.
mijn moeder keek mij aan alsof ik gek was, maar nee. Een paar seconden later ging de telefoon met het bericht dat zij overleden was en de foto van mij en mijn broer onder haar kussen lag.

Broer van een vriendin was overleden, hartaanval op de wc. Zijn zus werkte in de schoonmaak, en die stond midden in het bedrijfspand waar wij waren. En gaf door dat zijn zus niet meer moest treuren, toen ik zijn naam
Noemde ging het alarm af door het hele pand.

Het huis van mijn moeder 2+ jaar geleden gaan verbouwen. Bij het leeghalen van het huis zat ik met mijn moeder de vloer af te breken, en haar telefoon ging af, zonder oproep. Vervolgens begon haar telefoon die in het stopcontact hing aan de lader te zwaaien van links naar rechts. Vervolgens ging er licht boven aan terwijl dat onmogelijk was zonder schakelaar om te zetten.

we hebben toen iemand horen lopen boven, ben gaan kijken en kwam er een hele boze klap voordat ik op de overloop was.

in mijn laatste huis voordat ik verhuisde naar @Spyro hebben we daar veel dingen meegemaakt ook. Er hing daar een zware negatieve energie in de hal, ik dacht dat alleen ik dat had, tot dat Spyro zelf ook aangaf dat te ervaren. En zelfs een van mijn beste vrienden had altijd daar het gevoel alsof er iemand stond, zelfs de honden kregen de kriebels van die plek.

Dit is echt nog niks van de verhalen die ik kan delen.
Shitt aardig wat ofniet. K vind het mooi dat het bestaat net wat ik al eerder zei. en hoop ook dater n hiernamaals is of n soort van 2de leven. Maar wat jij beschrijft allemaal is kats wel eng.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Toen ik echt nog kind was was ik wel eens bang, nu praat ik er gewoon tegen zodra er wat gebeurd.
“Hey joh, kap is even” en vaak stopt het dan ook.
Hha heel rustig ook kap is ff je hebt sws ballen maat enhoe. Wat dat betreft ben ik echt n schijterd. Dan heb je t ergste nog niet eens vertelt nee?. Kun je nagaan

Blyatman

Badass junkie
Shitt aardig wat ofniet. K vind het mooi dat het bestaat net wat ik al eerder zei. en hoop ook dater n hiernamaals is of n soort van 2de leven. Maar wat jij beschrijft allemaal is kats wel eng.
Heb ook wel hele mooie dingen meegemaakt hierin hoor, echt niet allemaal negatief. Heeft wel mij duidelijk laten inzien dat er meer is na dit leven. Zeker ook geleerd om er niet bang voor te zijn.

Blyatman

Badass junkie
Hha heel rustig ook kap is ff je hebt sws ballen maat enhoe. Wat dat betreft ben ik echt n schijterd. Dan heb je t ergste nog niet eens vertelt nee?. Kun je nagaan
Hahaha ik heb verhalen, die de meeste mensen die ook geloven hierin zwaar weg kunnen jagen. Of zeker geen verhalen zijn voordat je naar bed gaat 😜

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Heb ook wel hele mooie dingen meegemaakt hierin hoor, echt niet allemaal negatief. Heeft wel mij duidelijk laten inzien dat er meer is na dit leven. Zeker ook geleerd om er niet bang voor te zijn.
Jaa raar dat ik het zegmaar wou maar dat ik dat ook kon zien al geloof ik het wel . En dat er meer is naar dit leven. Dat zijn dingen ja het is mischien voor de meeste beetje eng maarik had het wel op n leuke manier willen zien. Dat ik het ook wist dat er meer is hierna.

CuriousExplorer

Badass junkie
Is daar überhaupt een logische verklaring voor?
ik heb nog nooit iemand gesproken over “mijn spullen worden verplaatst door een overleden iemand en de reden is: *input reden”)

het enige wat de meeste zeggen is: poging tot communicatie. Aanwezigheid laten merken.
Ja ,okee.
Maar ik probeer altijd een rationele verklaring te vinden.
Het strijkijzer van de vriendin bvb;
- werken paar straten verderop
- waterleiding ergens gebroken
Etc...

Maar dingen die effectief elders staan dan ervoor, daar moet toch ook een reden voor zijn behalve : communicatie willen maken.

Spyro

DF-koning
Ja ,okee.
Etc...

Maar dingen die effectief elders staan dan ervoor, daar moet toch ook een reden voor zijn behalve : communicatie willen maken.
Wij hadden laatst dat we aan het slapen waren en dat er een spiegel naar mijn hoofd vloog. En nee, we waren nuchter... Er was geen wind, nergens een logische verklaring te vinden... Heel bizar.

CuriousExplorer

Badass junkie
Wij hadden laatst dat we aan het slapen waren en dat er een spiegel naar mijn hoofd vloog. En nee, we waren nuchter... Er was geen wind, nergens een logische verklaring te vinden... Heel bizar.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat zo'n dingen ongeloofwaardig klinken
(voor mij althans) zonder dat ik het ooit meegemaakt heb.

Ik begrijp en respecteer dat jullie daar wel in geloven, en in jullie plaats zou ik zot worden. 🤐

Blyatman

Badass junkie
Ja ,okee.
Etc...

Ja op die manier, heb het net met @Spyro er over. Vroeger toen ik nog bij mijn moeder in huis woonde, en ik en mijn moeder knallende ruzie hadden, wou ik altijd weg met de auto. Dan lagen die voor of tijdens de ruzie op tafel of in de keuken bijv. en dan was het altijd: Waar de fuck zijn mijn sleutels!?
moeder de schuld geven, maar 100% kwam zij nooit aan mijn autosleutel.
bij nader inzien, en zei mijn moeder ook altijd en Spyro net ook: grote kans dat dat op zo’n moment expres of bewust verplaatst wordt of ‘verdwijnt’ als van: je hebt op dit moment een heet hoofd, niks autorijden.
ze werden altijd pas terug gevonden als de ruzie was bij gelegd of opgelost.

Spyro

DF-koning

Ik begrijp en respecteer dat jullie daar wel in geloven, en in jullie plaats zou ik zot worden. 🤐
Oh, dat begrijp ik. Klinkt ook als een rare horror film. 😂

Ik heb ook niet echt bewijs drang omdat ik zelf weet wat er gebeurt is... 😅 maar zou wel geweldig zijn als ik zoiets op beeld kan krijgen ooit!

Blyatman

Badass junkie
Plus dat ik en de hond gerommel/gestommel en een soort scheurgeluid vanuit de muur hoorde voordat het gebeurde.

Blyatman

Badass junkie

Mijn broer was vroeger altijd te nuchter voor deze dingen, tot hij het echt zelf meemaakte in ouderlijk huis.
Het was altijd: logische verklaring zoeken
Na wat hij zelf zag en voelde: er is meer dan wij. (Ook al praat hij er niet graag over)

Blyatman

Badass junkie
Sorry voor het volgende...
Maar is het niet aannemelijker dat er ongedierte in de muren zit?
Ik snap je redenatie, maar nee. Is trouwens ook niet mogelijk.. het is dan wel een prefab muurtje, de mogelijk tot ongedierte is er niet.

Edit; dit geluid was trouwens nooit te maken door ongedierte. Eerder alsof een volwassen persoon door die muur heen zou breken.

en nee deze muur is een scheidingsmuur in de slaapkamer dus geen geluid van de buren oid.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan