Iemand ervaring hiermee?

Ex-GebruikerVanUppers

Experimenterende gebruiker
Ozempic

Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.

Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.

1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.

Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?

Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣

Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!

Ben wel benieuwd naar ervaringen!

XMR

Wijs gebruiker
Waarom wil je rad140 nemen om spiermassa te kweken? Hoelang train je al consistent naturel?

Anjovis

Bewuste gebruiker
In de tafel van Gert hadden ze het er eens over, toen spraken ze over een fenomeen Ozempic face. Mensen die het veel gebruiken zien er na een tijdje jaren ouder uit in hun gezicht. Zoek het maar eens op, op het internet vind je er info over en hoe het te voorkomen.

SoulAssassins

Badass junkie
In de tafel van Gert hadden ze het er eens over, toen spraken ze over een fenomeen Ozempic face. Mensen die het veel gebruiken zien er na een tijdje jaren ouder uit in hun gezicht. Zoek het maar eens op, op het internet vind je er info over en hoe het te voorkomen.
Met gebruik van coke of heroine is er zelfs sprake van afbraak van de spieren in het gezicht ,dus onomkeerbaar
Ik vermoed dat dit met overige pepmiddelen ook zo is.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Dagelijkse routine training en gevarieerd en gezond eten.
Als je een quick fix zoekt en je stopt ermee komt het simpelweg weer terug zoals voorheen.

Waarom stel je ook zulke hoge doelen?

Brakka Mang

Badass junkie
Ozempic

Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.

Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.

1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.

Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?

Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣

Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!

Ben wel benieuwd naar ervaringen!
Gewicht kwijt raken door te spelen met je leven danwel gezondheid , tja je moet er maar zin in hebben 🤣 Ik vind het belachelijk dat mensen het überhaupt overwegen. Daarnaast, die kilo's kwijtraken is dan niet het probleem, maar zie het maar zo te houden. Dan moet je ook je levenstijl aanpassen om dat te laten lukken. Dan kan je dat beter meteen doen en dan op een natuurlijke manier afvallen zodat het er ook af blijft. En waarom die tijdslimiet van 4/5 maanden? Kan het geen 6 of 7 maanden zijn. Afvallen en spieren kweken kan ook prima tegelijkertijd. Kwestie van hoge eiwitinname.

Ex-GebruikerVanUppers

Experimenterende gebruiker
Waarom wil je rad140 nemen om spiermassa te kweken? Hoelang train je al consistent naturel?
Ja ik train zeker regelmatig, vrij goed gebouwd, goeie aanleg. 2 cycles ben ik van plan om te doen en het daarbij laten. Snelweggetje naar mijn natuurlijke limitiet PCTtje en weg ermee. Dat is het plan.

Ja ziet er niet uit man, lol.
Met ietwat van een goed dieet kun je op 4 maand 12kg verliezen imo.

Liever 12kg op natuurlijke wijze, dan 20 door gebruik van Ozempic en aanverwanten.
Het is gewoon zo verleidelijk ergens weetje ff een prikkie en klaar weetje wel, zo gepiept :tongueout: nee ik heb besloten om het te laten ben nu al 10 kilo kwijt in 2 maanden... Voornamelijk water fasts. Strata voor het leven carnivore eten #keto. Thats my plan :)

Dagelijkse routine training en gevarieerd en gezond eten.
Als je een quick fix zoekt en je stopt ermee komt het simpelweg weer terug zoals voorheen.

Waarom stel je ook zulke hoge doelen?
Bij mij werkt het zo, altijd: Het is Alles of Niets. Drugs? Naar de klote. Speel poker? Binnen 2 jaar proffesioneel met contract. Afvallen? Water fasts nu 10kg weg. Een middenweg bestaat in niets voor mij helemaal nergens. Houd er wel van, verveeld nooit hehe.

Brakka Mang

Badass junkie
Ja ik train zeker regelmatig, vrij goed gebouwd, goeie aanleg. 2 cycles ben ik van plan om te doen en het daarbij laten. Snelweggetje naar mijn natuurlijke limitiet PCTtje en weg ermee. Dat is het plan.

Ja ziet er niet uit man, lol.

Het is gewoon zo verleidelijk ergens weetje ff een prikkie en klaar weetje wel, zo gepiept :tongueout: nee ik heb besloten om het te laten ben nu al 10 kilo kwijt in 2 maanden... Voornamelijk water fasts. Strata voor het leven carnivore eten #keto. Thats my plan :)

Bij mij werkt het zo, altijd: Het is Alles of Niets. Drugs? Naar de klote. Speel poker? Binnen 2 jaar proffesioneel met contract. Afvallen? Water fasts nu 10kg weg. Een middenweg bestaat in niets voor mij helemaal nergens. Houd er wel van, verveeld nooit hehe.
Herkenbaar dat alles of niets. Middenweg vinden heeft bij mij heel lang geduurd en kwam vooral met de leeftijd.

Offtopic, maar waar kan je tegenwoordig een beetje op niveau poker spelen online zonder dat er tig bots tussen zitten? Is een van de redenen waarom ik toen gestopt ben.

CuriousExplorer

DF-koning
Herkenbaar dat alles of niets. Middenweg vinden heeft bij mij heel lang geduurd en kwam vooral met de leeftijd.

Offtopic, maar waar kan je tegenwoordig een beetje op niveau poker spelen online zonder dat er tig bots tussen zitten? Is een van de redenen waarom ik toen gestopt ben.
Nergens. 😌

Bovenaan