Ex-GebruikerVanUppers
Experimenterende gebruiker
Ozempic
Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.
Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.
1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.
Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?
Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣
Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!
Ben wel benieuwd naar ervaringen!
Hollywood gebruikt het vollop om aftevallen. Ben er wel geintereseerd aangezien ik over 4 maanden rad 140 wil nemen ff spiermassa kweken.
Moet ongeveer 20/25 kilo verliezen wat heel moeilijk is in zo'n korte tijd.
Het heeft , net zoals veel medicatie, bijwerkingen. Het kost ook kapitalen om het in Nederland onder behandeling van een arts te doen. Beste is gewoon om het op een natuurlijke wijze te doen, maar het blijft wel verleidelijk aangezien de kilo's eraf vliegen.
1ste / 2de week = 0.25mg 1 maal p/w
Week 3 0.5mg als ik het goed heb.
Kijken hoe het gaat met je gewicht. Op basis daarvan kijken of meer nodig is. 1x per week is het prikken ongeacht de dosis, toch?
Ben ik van mijn amfetamine verslaving af.... Ha je moet toch wat 🤣
Nee maar zonder dollen ga het denk ik niet doen hoor!
Ben wel benieuwd naar ervaringen!