Iemand ervaring met 1P-LSD?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vroeg me af of iemand al ervaring met 1P-LSD heeft. Is dit even sterk als LSD en wat kan je er van verwachten? Een vendor op internet bied het nu weer aan en het is misschien wel interessant omdat LSD niet altijd even makkelijk te krijgen is.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bedankt voor je reactie! Op internet en met name op erowid zijn de reacties wel positief en meerdere daarvan zeggen dat het erg dicht in de buurt komt van echte LSD. Een zei dat 1P-LSD meer de LSD ervaring op deed dan AL-LAD. Het is wel fijn om reports van dit forum te kunnen vergelijken met die van internet, meningen zijn dus wel wat verdeeld. Misschien dat ik dit stofje toch wel eens wil proberen, alleen al om een breder beeld te scheppen.

Denk je dat in andere omstandigheden je trip beter was geweest en hoe zou je dit vergelijken met truffels bijvoorbeeld?

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat het niks had uitgemaakt als ik gewoon thuis was geweest. we voelden ons beide gewoon relaxt en chill. Ook hadden we ons plekje daar al een halve week verkend en ons er bekend mee gemaakt.

Vergelijking met truffels maken is euhm ja lastig. Dat is zon andere stof zon andere ervaring qua trippen.

ElvenSpice zei:
Denk je dat in andere omstandigheden je trip beter was geweest en hoe zou je dit vergelijken met truffels bijvoorbeeld?

Bovenaan