Klopt heb inderdaad gezien over hoe gevaarlijk het is… wij willen het oraal/nasaal inbrengen en ook niet meer dan 1 gram met ze 3e delen op een avond.
Je hebt gezien dat het gevaarlijk is maar je gaat er met zijn drieën 1 gram 3f-a-pvp doorheen jagen? Daar maak ik uit op dat je geen idee hebt van de dosering.
Op basis van onderzoeksverslagen zou ik oraal beginnen op 15 mg en nasaal op 10 mg. Mensen hebben daar vaak genoeg aan. Oraal heeft uit veiligheidsoverwegingen de voorkeur. Je kan eventueel iets hoger gaan maar hou het bij maximaal 25 mg oraal en 20 mg nasaal per dosis. De werkingsduur is kort en het is een compulsieve stof, dus waarschijnlijk ga je herdoseren. Probeer zo lang mogelijk te wachten tot de volgende dosis en probeer het bij maximaal 3 giften te houden.
(Dit zeg ik alleen zodat je jezelf niet fataal vergiftigt of iemand iets aandoet in een opwindingsdelier. Ik raad het nog steeds af.)
Er zijn problemen met de kwaliteit van 3f-a-pvp, dus dat is een risico. Je weet waarschijnlijk niet precies wat je neemt. Dat is nog een reden om voorzichtig te zijn.
Als je gaat voor een ‘chille high’ dan kun je beter wegblijven bij pyro’s. Daar is niks ‘chill’ aan. Maar ik vermoed dat ik toch niet tot je doordring 🙂