iets anders dan een lijn leggen

dikkegek

Newbie
Weet iemand manieren om sos te snuiven zonder een lijn te hoeven leggen, of zonder met je sleutel in een sealtje te moeten graven. ik heb namenlijk wel eens gehoord van iets wat een bullit heet ofzoiets :beer: of dat mensen het in een soort kettingtje hebben en het daar gewoon uit nemen :hearteyes: het is een beetje een vreemde post geworden zie ik nu :flushed: maarja :P jullie begrijpen het vast wel.

groeten gekkerd :wave:

Frisko

Badass junkie
pffft,lijnen leggen doe ik al jaren niemeer aan...tegenwoordig zijn het alleen maar hoopjes :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
Hoopje?

Met zo'n berg ben je wel een middagje zoet.

dikkegek

Newbie
kan iemand ook uitleggen hoe zo'n bullit werkt? ik heb hem namelijk gevonden op een online headshop, maar ik heb geen idee hoe zo'n ding werkt

Lost

Experimenterende gebruiker
Draai die dop van je bullit zet die kogel tegen je neus en snuifen maar
Al blijft de coke soms wel plakken in de bullit

Djo

Badass junkie
Een bullit is misschien dan wel handig in gebruik, maar ik vond dat je altijd weinig voelt van wat je binnen kreeg en idd dat er altijd wel wat blijft plakken.

Je kunt het ook op een creatieve manier neerleggen.
Neem een foto bijvoorbeeld van een hele knappe blote vrouw en schuif deze achter het plastic van een cd of als je een cd hebt met een mooi plaatje gebruik je die.
Daarover ga je je poeder in die vorm leggen.
Je kunt uiteraard ook een doorzichtig plaatje over je uitgekozen plaatje leggen.
Heel leuk vertier! En succes verzekerd! :wave:

Djo zei:
Een bullit is misschien dan wel handig in gebruik, maar ik vond dat je altijd weinig voelt van wat je binnen kreeg en idd dat er altijd wel wat blijft plakken.

Je kunt het ook op een creatieve manier neerleggen.
Neem een foto bijvoorbeeld van een hele knappe blote vrouw en schuif deze achter het plastic van een cd of als je een cd hebt met een mooi plaatje gebruik je die.
Daarover ga je je poeder in die vorm leggen.
Je kunt uiteraard ook een doorzichtig plaatje over je uitgekozen plaatje leggen.
Heel leuk vertier! En succes verzekerd! :wave:

beetje wanhopig niet? snats het dan meteen weg tussen je meisje der tieten

davev

Newbie
een bullit is handig voor in de uitgaansgelegenheden!!

Je gebruikt hem als volgd: je draait het kokertje ervanaf en die vul je met fijngemaakte coke. Dan draai je die er weer op en dan draai de het nippeltje op de dop een halve slag, dan de bullit op zijn kop houden en het nippeltje weer terugdraaien, niet het nippeltje maar de bullit draai je nu want anders pleurt je coke eruit... dan zet je je neus aan de dop en sniffen maar.... lekker onopvallend maar koop wel een goeie bullit want die goedkope dingen zijn vaak lek of gewoon kut in gebruik door plakkende coke e.d.

suc6

Bovenaan