Iets raars meegemaakt.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Zondag heb ik een beetje coke gebruikt, niet echt veel bijzonders het was ook niet echt veel. Een restje van een halve gram.. ik denk hooguit 0,3 ofzo. Dit heb ik verdeeld over een aantal kleine lijntjes en die heb ik in 3 uur tijd ongeveer naar binnen gewerkt.

De gedachte was om de laatste om 23:00 ofzo te pakken zodat ik wel gewoon kon slapen na een Jointje om 24:00.. Echter ik viel pas om 3 uur inslaap en ik weet niet of dat nou kwam door de sos of de cafeine die er misschien een beetje in zat of mijn buurman die beats aan het maken was. (studenten huis dus dat hoor je wel goed.)

Anyway, de volgende dag ben ik er om 08:00 uit gegaan wat melk gedronken en mijn tas gereed gemaakt want om 08:32 moest ik de bus hebben.

Toen ik aan het wachten was had ik dorst gekregen en nam ik een flinke slok cola, wel 3 achter elkaar volgens mij. Ik voelde dat dat niet lekker viel en ik werd voor korte tijd een beetje misselijk. Maar ik vermande me en ik voelde het ineens niet meer.

Anyway, de bus komt ik zit ergens in het midden ofzo mp3 op. Niets aan de hand wordt ik ineens weer misselijk. En nu wel erger, ik begon te transpireren en ik was al aan het bedenken hoe ik eventueel de bus uit zou gaan als het te laat zou zijn.. Toen heb ik een klein stukje koek gegeten in de bus en die viel voor een paar seconden wel goed maar al snel was ik weer misselijk. Toen bedacht ik me dat ik een appel bij had die ben ik rustig op gaan eten en wat bleek ik voelde me weer goed.

Anyway, ik voelde me natuurlijk toch al niet helemaal 100% want zoveel had ik niet geslapen. toen heb ik het 's ochtends een tijdje redelijk koud gehad op mijn werk, want zo warm is het daar niet en die straal kacheltjes duurt ook wel een uur of 2 voor die een ruimte warm hebben gestookt. Toen het eenmaal warm was voelde ik me wel goed, ik had wat meer van de speculaas gegeten en mijn cola opgedronken en toen overgegaan op water.

Net na de lunch van 13:30 begon ik hoofdpijn te krijgen, ik had tijdens de lunch 2 boterhammen op en een blikje redbull. Ik heb wel gewoon tot het einde van de dag goed kunnen werken en mensen hebben het niet aan mij gemerkt denk ik dat ik me niet lekker voelde. Onderweg naar huis heb ik mijn andere baantje laten weten dat ik niet kom werken tussen 18 en 22 uur want dat trok ik gewoon niet ik had al met veel moeite 8 uur gewerkt..

Nu kwam ik gisteren thuis heb ik een 500mg paracetamol genomen en ik ben rond 19:30 gaan slapen op een rustig muziekje van Bob Marley heel zacht op de achtergrond. Ik had mijn wekker op 22uur gezet, ik dacht dan wordt ik wel wakker zodat ik nog even wat hartigs kan eten want op een zowat maag gaan slapen leek me ook niets, niet dat ik honger had.. Ik werd echter pas om 24:00 wakker van mijn wekker en ik voelde me nog hetzelfde als voor ik ging slapen.

Nu voel ik de hoofdpijn nog een beetje en mijn ogen zijn een beetje warm. En rood, net of ik stoned ben. Ik heb ook regelmatig de kriebelhoest en die hoesten gaan gepaard met steeds een steekje in mijn hersenen.. Verder kon ik niet meer slapen want ondanks dat de verwarming uit staat zweet ik me helemaal leeg in bed...

Hoe kan dit, is dit door de coke of ben ik toevallig gisteren ziek geworden? Kan het zijn dat er nog wat in mijn neusgaten zat gisteren ochtend en dat ik daar niet lekker van ben geworden toen ik mijn neus ophaalde?

Judas

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
Nu voel ik de hoofdpijn nog een beetje en mijn ogen zijn een beetje warm. En rood, net of ik stoned ben. Ik heb ook regelmatig de kriebelhoest en die hoesten gaan gepaard met steeds een steekje in mijn hersenen.. Verder kon ik niet meer slapen want ondanks dat de verwarming uit staat zweet ik me helemaal leeg in bed...

Hoe kan dit, is dit door de coke of ben ik toevallig gisteren ziek geworden??

En of je ziek geworden bent! Je hebt de griep opgelopen. Ik had precies dezelfde verschijnselen, maar dan zonder cocaine gesnoven te hebben. Veel vrienden, familie en kenissen die nog nooit cocaine gebruikt hebben zijn er momenteel ook door geveld. Het is wel een pittige griep waar de meesten een paar weken uitgeteld door zijn. Die rode ogen verdwijnen na een dag of 3.

Als die kriebelhoest erger wordt, vraag dan codeine aan je dokter. Dan stopt dat irritante gekuch en kan je toch nog lekker high worden :grin:

Beterschap!

raging_bull

Bewuste gebruiker
Thanks man,

Wel vervelend want maandag ben ik voor de eerste dag begonnen bij een nieuw bedrijf en vandaag zit ik al thuis, was ik maar een week later begonnen ofzo...

Ik merk ook dat ik heel veel vocht uitzweet of vasthoud want ik heb net een keer een plasje moeten doen en dat was zo weinig en zo donkergeel. Vanmorgen had ik er ook zo een.. Zullen wel de afvalstoffen zijn die er uit willen..

Bovenaan