Ik ben bang

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Stombezig

Newbie
Beste forumleden,

Ik schrijf hier een bericht omdat ik bang ben geworden.
Gisteravond heb ik veel te veel coke gebruikt (2gram) , daarnaast slik ik antidepressiva en ik heb 3 temazepam op en 2 flessen wijn gedronken.

Ik ben nu heel erg bang dat ik veel te veel heb genomen want mijn hart bonkt heel snel en ik tril heel erg.
Straks ga ik misschien dood , daar ben ik zo bang voor. Zou ik ineens een hartaanval kunnen krijgen of het serotoninesyndroom? Ik maak me zo erg zorgen.

Ik weet dat het super stom is geweest van mij. Ik kan gewoon niet stoppen als ik eenmaal bezig ben.

Het is een stomme vraag want eigenlijk kunnen jullie dat ook niet weten maar denken jullie dat ik ineens dood neer kam vallen nu? Ik ben bang. Is het levensgevaarlijk wat ik heb gedaan al die combinaties?

Alvast bedankt voor de reacties.

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
Neem het jezelf niet te veel kwalijk. Cocaïne veroorzaakt sterke cravings. Bijna iedereen snuift het ponypackje leeg als ze eenmaal begonnen zijn.

Je schrijft dat je gisteravond te veel cocaïne hebt gebruikt. Daaruit begrijp ik dat je laatste snuif al een tijdje geleden is. Als dat klopt, dan heb je waarschijnlijk last van paniekaanvallen, stress, angst en/of paranoia als bijwerking van het uitwerken van de cocaïne. Die bijwerkingen komen vaak voor. Door de angst kan je dan gaan letten op je hartslag, die dan sneller gaat kloppen omdat je je zorgen maakt, waar je dan op gaat letten.

Maar als je daarnet nog cocaïne hebt gesnoven en je hart klopt onregelmatig, je begint heel erg te zweten, hebt moeite met ademhalen en je wordt duizelig, dan kan je beter het noodnummer 112 bellen.

Stombezig

Newbie
Bedankt voor jullie reacties. Mijn laatste snuifje was een uurtje geleden.
Weten jullie ook hoe lang het duurt voordat die angst en paranoia over is ?

Bedankt

De Dunne

Badass junkie
Weten jullie ook hoe lang het duurt voordat die angst en paranoia over is ?
Dat ligt er aan hoe snel jij de angst kunt loslaten. Er is geen tijdsbestek voor.
Rust uit, gebruik voorlopig helemaal niets, drink goed water en eet goed en gezond. Meer kun je niet doen, uitzitten dus. Sterkte!

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Jakkes, rot zeg. Het is een veel voorkomende bijwerking na teveel coke en/of andere stims, en ondanks dat het vreselijk voelt en veel angst oproept, is het meestal snel vanzelf weer over. Probeer hier aan te denken en jezelf rustig te houden en wat af te leiden als dit lukt. Als je het echt niet vertrouwd is het bellen van een dokterspost echt prima om te doen. Ook zeggen wat de oorzaak is. Ze zullen je niet veroordelen of wat dan ook.

Sterkte.

Eve's drop

Bewuste gebruiker
Probeer een persoon te bellen die je niet beoordeeld op je gebruik en laat hem of haar je verhaal aanhoren. Probeer eerlijk te zijn want dat helpt echt om je uit deze loop van angst te halen omdat deze gedachte voortvloeit uit verslaving en waarschijnlijk alle leugens om de verslaving heen.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Als je werkelijk zowat aan het flippen bent, dan is er volgens mij maar één advies:
Bel de dokter!
En, eerlijk zijn. Zeg wat, en hoeveel je genomen hebt.
Ikzelf denk dat dit vanzelf verdwijnt, blijf even van de uppers af in ieder geval.

Bovenaan