ik ben een beetje klaar met ghb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

SpeedPiet

Belezen gebruiker
elke keer helemaal inlezen hoe te doseren nam net 2.1g maar ging prima maar niet het gewenste effect dus dacht doe 2.3g er na 2 uur bovenop maar toen ging het weer fout en was ik 1 uur aan het slapen bij vrienden terwijl die drinken, enige reden voor mij voor ghb was om alcohol te vervangen want vindt alcohol maar mehh in een rustige setting maar ik denk dat ik er maar mee stop

einde rant boeit waarschijnlijk niemand dit,
amen

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Boeit mensen sowieso wel dat zou je verbazen maak je niet druk.

De vraag is:

Is ghb ook klaar met jou? of ben je sterk genoeg en heb je een logische plan om het achterwegen te laten.

903284903284903284 mensen hier die je er met liefde mee helpen iig.
(zijn echte cijfers dit goochel maar)
ja denk dat ik toch maar weer alcohol ga drinken vindt dat ook wel iets gezelliger met vrienden vind het ook zo kut om op maaginhoud te letten de hele tijd, want dat maakt doseren nog 10x zo lastig ben zelf al gestopt met stimulanten behalve ADHD medicatie ( wil tolerantie vermijden want heb echt ernstige adhd :P )

MaddMonkey

Badass junkie
ja denk dat ik toch maar weer alcohol ga drinken vindt dat ook wel iets gezelliger met vrienden vind het ook zo kut om op maaginhoud te letten de hele tijd, want dat maakt doseren nog 10x zo lastig ben zelf al gestopt met stimulanten behalve ADHD medicatie ( wil tolerantie vermijden want heb echt ernstige adhd :P )
Ik weet niet hoe hoog je tolerantie is, maar kijk je wel uit met direct stoppen? Kan bij GHB echt gevaarlijk zijn.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
We leven in een wereld die vrij kut is al helemaal op dit moment maarja je hebt eindeloos mensen die je willen helpen en begrijpen.

Een NA/AA/Ca whatever kan best helpen besef iig dat je niet alleen bent en je probleem is verre van zeldzaam.

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Ik weet niet hoe hoog je tolerantie is, maar kijk je wel uit met direct stoppen? Kan bij GHB echt gevaarlijk zijn.
jaaa doe het maar echt eens in de 2 weken inplaatsvan zuipen als we een avondje film gaan kijken met drinken wil nooit vaker doen met die reden, wel heel goed van je dat waarschuwt :)

SpeedPiet

Belezen gebruiker
We leven in een wereld die vrij kut is al helemaal op dit moment maarja je hebt eindeloos mensen die je willen helpen en begrijpen.

Een NA/AA/Ca whatever kan best helpen besef iig dat je niet alleen bent en je probleem is verre van zeldzaam.
oooh jongens ik heb helemaal geen drugsprobleem hahahaha (miss wel meer 3mmc gebruikt dan ik plande maar gelukkig is dat illegaal) ik gebruik maar eens in de zoveel tijd ik ben meer een drugsnerd dan een drugsdoener

Snoozerboy🐱

Badass junkie
oooh jongens ik heb helemaal geen drugsprobleem hahahaha (miss wel meer 3mmc gebruikt dan ik plande maar gelukkig is dat illegaal) ik gebruik maar eens in de zoveel tijd ik ben meer een drugsnerd dan een drugsdoener
OKE OKE SORRY HOOR GVD JE PRAAT OVER STOPPEN MET EEN DRUG TOCH.
(Grote letters zijn voor dramatische effect beter dat je geen probleem hebt man goed om te horen ; ) )

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Ghb werkt ook niet goed bij mij dus je bent niet de enige
ja ik voel me maar een beetje onstpannen maar wordt een stuk saaier en beetje geiler not worth the risk ene keer wanneer ik ghb chill vond was aan het einde van speed maar ik doe geen stims meer behalve xtc

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ben bestwel vaak in het ziekenhuis beland @Blauweaap ging allemaal bananen in me anjer stoppen tot bloedens aan toe(dus nu weet ik wel beter nu gewoon normaal doen)

Maarja meuk man doe die troep toch het staat hier ander halve meter van me vandaan(je weet toch corona)

Maar uppers en ghb niet op de tijd letten.... doseren met een dop(ik wil echt niet mensen boos maken ofzo)

Shit is tering zooi oke lekkerder dan alcohol maar alcohol doet me niet ineens vreemde geluiden maken op de grond met een drankje teveel.

Laatst bewerkt:

Blauweaap

Badass junkie
Ben bestwel vaak in het ziekenhuis beland @Blauweaap ging allemaal bananen in me anjer stoppen tot bloedens aan toe(dus nu weet ik wel beter nu gewoon normaal doen)

Maarja meuk man doe die troep toch het staat hier ander halve meter van me vandaan(je weet toch corona)

Maar uppers en ghb niet op de tijd letten.... doseren met een dop(ik wil echt niet mensen boos maken ofzo)

Shit is tering zooi oke lekkerder dan alcohol maar alcohol doet me niet ineens vreemde geluiden maken op de grond met een drankje teveel.
Dat eerste is wel waarheid ja, maar de rest de kenne wij niet volgen. Misschien heb ik die banaan zo diep in je annie gedouwt dat ik een stukje hersens weg heb geschraapt.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Dat eerste is wel waarheid ja, maar de rest de kenne wij niet volgen. Misschien heb ik die banaan zo diep in je annie gedouwt dat ik een stukje hersens weg heb geschraapt.
Jij gaf me een preek over dat ik normaal moet doen en dat ik dit soort zaken normaliseer,

(Die volledig terecht was als worden bananen waren en mijn koppigheid mijn anjer dan bloeden die wel :tongueout: )

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan