iNkz zei:
probeer een nieuwe hobby te zoeken en wis alle nummers uit je gsm die met die kutzooi temaken hebben.. Anders graak je er nooit vanaf makker.. stap voor stap het normale leventje terug opbouwen en het komt goed
sterkte.
Ja, boetseren, dat is eens iets anders.
Als ze het als hobby zag, dan had ze niet hier haar verhaal geplaatst. En heeft ze het over nummers in haar gsm gehad. Ik las ergens, dat ze schreef er komt geen gsm aan te pas. En dat is ook zo, als je iets echt wilt gaat het lukken.
Dat stap voor stap het normale leventje opbouwen is wel heel makkelijk gezegd!!!! En wat is het normale leventje. Voor iemand die verslaafd is, is het normale leventje voorzien van drugs.
Makker is een beetje raar voor een vrouw, want volgens mij is Micky een vrouw/meisje.
Persoonlijk heeft basen me nooit nieuwsgierig gemaakt, terwijl ik juist de grenzenoverschrijder en nieuwgierig naar het onbekende ben. Heb het ooit aangeboden gekregen, maar ik hoor wel eens, dat het heerlijk is, maar van zo korte duur. Als iets heerlijk is, moet het van lange duur zijn. Hierdoor blijf je uiteraard nemen en nemen, want je wilt in die heerlijke wereld blijven.
Nee, het chinezen en basen heeft me nooit geinteresseerd gekregen. (Ben zowiezo door mijn arts niet verslavingsgevoelig verklaard onlangs, maar dat doet er niet toe.)
Maar kan je niet professionele hulp op gaan zoeken, Micky. Baat het niet dan schaadt het niet.
En je kunt natuurlijk hier ook altijd je ei kwijt. Idd vaak nepvrienden daar in de kringen.
Ik zou eigenlijk in April al bij Unity gaan werken, maar start nu in September en ik zou eigenlijk een opleiding hierin gaan volgen, maar omdat ik het even heb moeten laten gaan tot volgend jaar, wil ik toch zeggen, dat je altijd je verhaal kwijt kan.
En stop nu je beseft dat je verkeerd bezig bent. Het is nu nog niet te laat!