Ik ben hier nieuw

micky

Experimenterende gebruiker
Hoi,
Via een ander forum heb ik een linkje naar dit forum gekregen (als je het leest, bedankt) en ik heb dezelfde naam maar gehouden.
Ik probeer met veel moeite om van de crack af te komen. Hier kan ik straks wel wat vertellen hoe het zover gekomen is.
Als jullie dat tenminste interesant vinden. :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Het lijkt me wel interresant. Verder kan ik je weinig advies geven over hoe je van een crack-verslaving afkomt, ik ben alleen gestopt met blowen (waar ik niet verslaafd aan was), en benzodiazepinen (Sterke kalmeringsmiddelen die ik legaal van de huisarts kreeg, en wat een totaal andere verslaving is dan een upper-verslaving).

Is crack trouwens lichamelijk erg verslavend? Zeg maar, word je ziek als je het niet hebt, of is het vooral een extreme drang om het te doen?

micky

Leuk een snelle reactie, ik was net die film ali nog wat aan het kijken op tv, (is wel aardig bij gebrek aan beter).
Lichaamelijk is crack niet verslavend het is de flash die verslavend is, echt voor iemand die er gevoelig voor is betekend een verslaving aan crack.....(heb er even geen woorden voor).
Ik zag hier net een topic van iemand die vroeg hoe je crack moest gebruiken, het antwoord daarop is wel zeker hoe het gemakkelijk kan gaan op het eind.
Straks verder, toch maar even die film zien.

micky

In 2002 ben ik voor het eerst met deze vorm van coke in aanraking gekomen na ruzie thuis, ik kon in die tijd niet goed met mijn vader overweg, hele jeugd eigenlijk problemen thuis gehad.
Daarvoor alleen heel af en toe op schoolfeestjes hajs (schrijf je dat zo?) gerookt.
Maar die avond ging ik bewust op zoek naar harddrugs, reed naar de tippelzone in Gron. Een protituee was bereid wat voor me te halen, het was crack en ik probeerde het, was gelijk ongeveer de gevaarlijkste drugs die er is om verslaafd te raken. Er ging wel een jaar voorbij voor de tweede keer. Na veel opgekropte conflikten ging ik er weer naar toe.
De periodes werden steeds korter van het gebruik, tot uiteindelijk elk weekend, gelukkig niet dagelijks. Het wereldje waar deze drugs gebruikt word is één en al oplichting en nep vriendschap. Echt erg en niet waar ik me thuis voel.
Dat zorgde er ook voor dat ik het (enigzinds) in de hand kon houden.

iNkz

Belezen gebruiker
probeer een nieuwe hobby te zoeken en wis alle nummers uit je gsm die met die kutzooi temaken hebben.. Anders graak je er nooit vanaf makker.. stap voor stap het normale leventje terug opbouwen en het komt goed

sterkte.

atbboy

Bewuste gebruiker
micky zei:
In 2002 ben ik voor het eerst met deze vorm van coke in aanraking gekomen na ruzie thuis, ik kon in die tijd niet goed met mijn vader overweg, hele jeugd eigenlijk problemen thuis gehad.
Daarvoor alleen heel af en toe op schoolfeestjes hajs (schrijf je dat zo?) gerookt.
Maar die avond ging ik bewust op zoek naar harddrugs, reed naar de tippelzone in Gron. Een protituee was bereid wat voor me te halen, het was crack en ik probeerde het, was gelijk ongeveer de gevaarlijkste drugs die er is om verslaafd te raken. Er ging wel een jaar voorbij voor de tweede keer. Na veel opgekropte conflikten ging ik er weer naar toe.
De periodes werden steeds korter van het gebruik, tot uiteindelijk elk weekend, gelukkig niet dagelijks. Het wereldje waar deze drugs gebruikt word is één en al oplichting en nep vriendschap. Echt erg en niet waar ik me thuis voel.

Het moet hasj zijn.
Knap dat je het bij het weekend alleen kan houden, lukt me bij het snuiven van coke al niet eens. Ik ben 15 maar ik kan nu al niet meer zonder coke (Zaterdag was de laatse halve gram). Mja... Morgen even anderhalve gram halen.

Andrew

Badass junkie
atbboy zei:
micky zei:

Het moet hasj zijn.
Knap dat je het bij het weekend alleen kan houden, lukt me bij het snuiven van coke al niet eens. Ik ben 15 maar ik kan nu al niet meer zonder coke (Zaterdag was de laatse halve gram). Mja... Morgen even anderhalve gram halen.

Do you realize you've got a serious problem?

micky

iNkz zei:
probeer een nieuwe hobby te zoeken en wis alle nummers uit je gsm die met die kutzooi temaken hebben.. Anders graak je er nooit vanaf makker.. stap voor stap het normale leventje terug opbouwen en het komt goed

sterkte.

IK zit al een paar jaar in de hulpverlening, na een dieptepunt een paar weken geleden moet ik weer op zien te krabelen, ik ben gelukkig nog niet alles kwijt wat me lief is.
Ik zit nu even slecht maar bedankt voor je steun. :wave:

Chris Pontius

Badass junkie
Andrew zei:
atbboy zei:
micky zei:

Het moet hasj zijn.

Do you realize you've got a serious problem?

mijn oude ava :flushed:

Stap 1 is idd alle dealers verwijderd uit je phone.
toen ik 2 maanden ff niets wilde gebruiken werkte dit perfect.
wat ook goed werkte bij mij was geen alcohol gebruiken omdat je dan snel 'los' wordt en trek krijgt.

yugoslaaf

je verweidert die dealer uit je lijst je komt hem tegen op straat je gaat hem zelf aanspreken of die nog wat heeft.

stoppen is moeilijk.

je moet gewoon minderen en dan helemaal stoppen opeens

micky

Toch gek he.....Het lijkt of ik heel makkelijk kan stoppen maar meestal begint het na 1 a 2 maanden zo te kriebelen dat ik naar een gebruiker toe rijdt waar ongeveer dagelijks een dealer komt.
Daar komt geen gsm aan te pas, ik ben dan gewoon nieuwschierig hoe het met die man gaat.
Na de eerste 20 euro heb ik dan de smaak weer te pakken en gaat het snel bergafwaards. :flushed:

iNkz

Belezen gebruiker
micky zei:
Toch gek he.....Het lijkt of ik heel makkelijk kan stoppen maar meestal begint het na 1 a 2 maanden zo te kriebelen dat ik naar een gebruiker toe rijdt waar ongeveer dagelijks een dealer komt.
Daar komt geen gsm aan te pas, ik ben dan gewoon nieuwschierig hoe het met die man gaat.
Na de eerste 20 euro heb ik dan de smaak weer te pakken en gaat het snel bergafwaards. :flushed:

denk in de eerste plaats aan jezelf .. niet aan die man :wink:

micky

INkz mag ik vragen wat je gebruikt (hebt). Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar dit soort dingen, en mensen die gebruiken of gebruikt hebben, hebben een aantrekkingskracht op mij.
En wat vind je van mijn vraag in het topic liefde sex en relaties, ik ben hier namelijk onzeker over. :sunglasses:

iNkz

Belezen gebruiker
micky zei:
INkz mag ik vragen wat je gebruikt (hebt). Ik ben nog altijd erg nieuwsgierig naar dit soort dingen, en mensen die gebruiken of gebruikt hebben, hebben een aantrekkingskracht op mij.
En wat vind je van mijn vraag in het topic liefde sex en relaties, ik ben hier namelijk onzeker over. :sunglasses:

Cocaine.. en wiet alsje eens wilt praten op msn ofzo zie priveberichten

micky

Ok. Ik heb geen enkele ervaring met msn, kan iemand ongeveer uitleggen hoe je dat kan aanmaken? zou u erg dankbaar zijn. Zal achteraf wel weer doodsimpel zijn. :)

micky

Nog een vraagje...nu je een heel klein beetje weet wie ik ben, moet deze vraag kunnen.
Sinds de opkomst van de trance musiek eind jaren 90, Armin van Buren, Tiesto enz. is dit wat ik iedere dag wil horen.
Ik zit niet in het wereldje waar ik veel kennisen of vrienden heb die naar feesten gaan waar deze muziek gedraaid word.
En ik ben er ook nog nooit geweest, ik ben geen ondernemer die hier alleen naar toe zou gaan.
Nu lijkt het me helemaal te gek als ik met een groepje mee kan om een avondje compleet los te gaan.
:rockband: :rock:

Djo

Badass junkie
iNkz zei:

sterkte.

Ja, boetseren, dat is eens iets anders.
Als ze het als hobby zag, dan had ze niet hier haar verhaal geplaatst. En heeft ze het over nummers in haar gsm gehad. Ik las ergens, dat ze schreef er komt geen gsm aan te pas. En dat is ook zo, als je iets echt wilt gaat het lukken.
Dat stap voor stap het normale leventje opbouwen is wel heel makkelijk gezegd!!!! En wat is het normale leventje. Voor iemand die verslaafd is, is het normale leventje voorzien van drugs.

Makker is een beetje raar voor een vrouw, want volgens mij is Micky een vrouw/meisje.

Persoonlijk heeft basen me nooit nieuwsgierig gemaakt, terwijl ik juist de grenzenoverschrijder en nieuwgierig naar het onbekende ben. Heb het ooit aangeboden gekregen, maar ik hoor wel eens, dat het heerlijk is, maar van zo korte duur. Als iets heerlijk is, moet het van lange duur zijn. Hierdoor blijf je uiteraard nemen en nemen, want je wilt in die heerlijke wereld blijven.
Nee, het chinezen en basen heeft me nooit geinteresseerd gekregen. (Ben zowiezo door mijn arts niet verslavingsgevoelig verklaard onlangs, maar dat doet er niet toe.)
Maar kan je niet professionele hulp op gaan zoeken, Micky. Baat het niet dan schaadt het niet.
En je kunt natuurlijk hier ook altijd je ei kwijt. Idd vaak nepvrienden daar in de kringen.
Ik zou eigenlijk in April al bij Unity gaan werken, maar start nu in September en ik zou eigenlijk een opleiding hierin gaan volgen, maar omdat ik het even heb moeten laten gaan tot volgend jaar, wil ik toch zeggen, dat je altijd je verhaal kwijt kan.
En stop nu je beseft dat je verkeerd bezig bent. Het is nu nog niet te laat!

micky

Ik heb dit topic even teruggelezen en het is er inderdaad niet uit te halen of ik man of vrouw ben,
sorry, ik ben een man, 39 jaar, kom uit noord-oost nederland.
Stoppen wil ik maar als de "honger" komt lijkt het alsof alle princiepes overboord gekieperd worden.

micky

Doordat ik een vaste baan heb is het er niet van gekomen, maar is misschien toch beter.

Bovenaan