1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ik ben klaar

Discussie in 'Drugs' gestart door brian.001, 27 apr 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. brian.001

brian.001 Newbie

hallo allemaal,

zoals de titel zegt ben ik er klaar mee.
    in mijn omgeving wordt alles TE makkelijk.
    om te beginnen/openen, ik wil geen aandacht maar adviezen en ervaringen. ik ben dronken terwijl ik dit type. sorry voor de interpunctie en taal/hoofdletters want mijn laptop helpt niet mee.
    op het moment gaat mijn studie goed, werk is gezellig.
    ik ben 21 jaar en ik heb het gevoel dat het uit de hand loopt.
    in mijn groep heb ik een aantal vrienden waarmee wij op festivals los gaan maar nu ook tijdens het 'normaal' uitgaan ook cocaïne gebruiken. ik heb nu ook 1 klein puntje op. meer lukte niet vanwege de drukte.
    in deze vriendengroep weet 1 vriend van mij alles, ik bedoel ermee dat ik echt wil stoppen. (hij gebruikt niet en ondersteund mij sinds 2 weken)
    wij hebben afgesproken om niet te liegen, toch loog ik vandaag en 15 minuten later vertelde ik de waarheid.
    het begon een jaar of 2 terug met speed en Mdma/xtc op festivals, later ook sos maar dat wordt te makkelijk.
    mijn doel is om met sos te stoppen maar op festivals evengoed uit mijn plaat te gaan met x.

afgelopen winter(tot nu) hebben mijn vrienden en bijna ieder weekend sos gebruikt en ben ik bang dat het uit de hand gaat lopen, misschien is het al uit de hand gelopen terwijl ik dit type. ik vind het fijn dat 1 vriend van mij alles weet en volgt maar toch wil ik extra (anonieme) meningen en ervaringen.
    nu ik in het circuit zit zie ik dat van alle leeftijden het gebruikt, 16 jaar tot 50+.
    ik wil het extreme voor zijn en voor zijn dat ik mijn leven verpest. ik heb binnenkort een date met een geweldig persoon.
    voor mijn gevoel is het zoals roken. begint met alleen bezopen roken en voor je het weet zit je er aan vast.

ik ben blij dat het zelf besef er is, ik het gedeeld het met een vriend en ik het hier gepost heb. maar ik wil het niet meer, ik ben klaar.

dit topic ga ik aanvullen, maar voor nu weet ik het niet meer.

dank alvast.
    gr, Brian

2. brian.001

brian.001 Newbie

het voelt zo zwak om dit te delen, ik lees overal mensen in een verder stadium maar. we spraken af om het na die 1e keer niet meer of zelden te doen en nu ben ik weet ik veel hoeveel gram verder. ik wil het gewoon voor zijn. (bewerkt: het gaat nu om een gram per weekend voor mij)
    (Bewerkt 2: ik pakte vorige week zondag mdma omdat ik dat bij me had en de sos zaterdag op was gegaan)

Laatst bewerkt: 27 apr 2019
  3. Socialrealist

Socialrealist Experimenterende gebruiker

Hoe is het nu?

4. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Gewoon stoppen hé.
    Mensen zijn niet volledig rationeel, het kan daarom wel handig zijn om structuur toe te brengen aan je keuzes zodat je fouten kunt voorkomen al voordat je minder handige beslissing gemaakt hebt. Meer concreet, wellicht is het bijvoorbeeld handig om geen coke binnen handbereik te bewaren.
    Lekker houden zo. Constructieve bezigheid kan een effectief remedie wezen.
    Ik begrijp het dilemma van afhankelijkheid wel, maar voor mij valt het kopen van coke of sigaretten niet te rationaliseren. Dat is niet omdat drugs geen onderdeel van mijn leven zijn, ik geloof gewoon vrij grondig dat het de moeite niet waard is. Ik heb het wel gebruikt en begrijp wel dat mensen zich hierin kunnen verliezen. Maar naar mijn gevoel heeft een stukje relevatie de impulsieve lust naar deze drugs zo goed als geneutraliseerd. Ik ben geen heilige maar tabak en coke zijn drugs die voor mij de afweging gewoon niet echt waard zijn.

Je jaagt iets na om een onrealistisch niveau van geluk te bereiken terwijl je tegelijkertijd weet dat je bedrogen uit komt. Als dat besef door dringt druip je vanzelf wel een keer af.

Mezelf, Syl en acht.zes vinden dit leuk.
  5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik heb een flinke voorraad van nogal wat verschillende soorten drugs en kan dat goed beheersen maar coke vind ik daar te link voor dus die zit niet in mijn stash. Ik mag van mezelf rond kerst een paar gram halen waar ik dan een avond/nacht flink mee te keer ga en nog ongeveer een maand een paar keer van de restjes snoep tot het op is en dan is het weer een maand of 11 klaar tot de volgende kerst.

Jezelf dus regels opleggen en je daar aan houden, dat is de basis voor recreatief gebruik zonder in de problemen te komen.

Mezelf en Syl vinden dit leuk.
  6. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ik las pas nog dat jij heel wijs zat te vertellen dat je 5 gram coke had liggen en dat gewoon kon laten liggen zonder problemen....
    Jij zegt ook elke keer maar wat om mooi weer te spelen.

**De leukste thuis, jij woont zeker alleen :tearsofjoy:

7. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@Genieter
    Ja, dat was dus rond kerst waar ik dus een anderhalve maand mee heb gedaan. Maar om er nou elke anderhalve maand een paar gram coke er doorheen te jagen doe ik liever niet, dus vandaar dat ik het beperk tot kerst en dan nog paar keer de restjes opmaken.

Overigens ben ik helemaal niet grappig, die titel heb ik niet voor mezelf bedacht in ieder geval. Heeft puur te maken met het aantal likes, en als je veel post zoals ik dan zit daar toch af en toe wel wat zinnigs tussen naar het schijnt.

Je doet me trouwens enorm denken aan een gebannen ander lid hier op het forum, maar dat zal wel toeval zijn.

Revolutionair vindt dit leuk.
  8. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Dacht ik ook al ^^

acht.zes vindt dit leuk.
  9. Revolutionair

Vertel ik ben benieuwd!

10. Revolutionair

Gelukkig ben ik niet wie acht.zes dacht ik was.
    En hebben we onze conflict uitgepraat.
    Nu kunnen we weer on topic.
    Sorry Brain

11. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Hahaha rebells ventje ben je toch. Ben je nog steeds met conjo en 2 chickies op dat feest of watsup

acht.zes en Pompen vinden dit leuk.
  12. Revolutionair

Pardon je ben zelf een conjo!

Pompen vindt dit leuk.
  13. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Fijn om je weer in ons midden te hebben. Lang niks van gehoord diconjo hoe is het met hem.
    (Ps je manier van schrijven is wel een beetje...uniek. Rebels zegmaar)

acht.zes en Pompen vinden dit leuk.
  14. Revolutionair

Je bent vrij om te denken wat je wilt..

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - ben klaar
  1. Eik
    Reacties:
    38