1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

IK heb een vraag over coke/basecoke

Discussie in 'Cocaine' gestart door Lotte ja lotte, 28 mei 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. Hallo ik ben nieuw hier,en ik heb een vraag wat betreft ik vermoedens heb mij vriend stiekem drugs gebruikt,ik zelf gebruik namelijk geen drugs dus ik kan de sympthonen dan ook niet zo goed.Maar mijn vriend is soms zonder enige aanleiding ineens heel vrolijk opgewekt en ondernemend,dan soms heeft hij dagen dat hij niet vanaf de bank te slaan is en zo ongeintreseerd in mij onze relatie eigenlijk in alles.verstoord nachtritme ineens wakker worden en uit bed gaan.heel veel hoofdpijn en pijn in zijn rug dat heeft hij op het moment hij op de bank ligt en terug getrokken leeft.hij eet dan ook weinig tot niets.hij heeft soms erectie problemen kan hem niet stijf houden wordt ineens slap.waar ik dus onzeker van wordt ik heb nooit eerde meegemaakt.mijn vraag aan jullie is waar kan ik zoal op letten en waar verstopt iemand zijn drugs? en kan je bepaalde tics krijgen door drugs gebruik bijvoorbeeld tikken met je vingers steeds schop bewegingen maken doet hij ook als hij ligt,afgelopen nacht had hij weer zo nacht die zo slecht slaapte en ineens de deur uit ging en terug kwam hij dacht dat hij zijn auto alarm gehoord had terwijl ik niks gehoord heb ik wakker was ook,kan dat een teken zijn hij coke snel ging gebruiken of is het een soort hallicunatie geweest? hij iets hoort wat er niet was? verder heeft hij periodes hij het heel warm heeft.en krabben in zijn slaap doet hij ook het was een keer zo erg dat hij mijn arm in zijn slaap aan het krabben was.zijn dit signalen van drugs gebruik allemaal? verder heb ik een keer gehad ik zoende met hem en ik zo droge mond kreeg en een vieze smaak kreeg in me mond ervan sorry voor het lange verhaal maar ik zit er namelijk mee

Laatst bewerkt: 28 mei 2019
  2. SuperSilverHaze

SuperSilverHaze Experimenterende gebruiker

Heb je hem er al mee geconfronteerd? Het is moeilijk te zeggen of iemand drugs gebruikt als je iemand niet kent

Genieter en acht.zes vinden dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Als je vriend coke gebruikt dan eet hij juist weinig als hij gebruikt heeft en opgewekt en druk is.

Voor de rest kan ik hier niks mee, en erectieproblemen zeggen ook weinig, en slaapproblemen? Ik gebruik zelf drugs en ik slaap snel en als een tierelier. Wellicht is het gewoon zijn karakter of een lichte vorm van een of andere stoornis.

edit;
    Wat hierboven al gezegd wordt, vraag het hem gewoon.

4. ja maar hij ontkent het sterker nog hij wordt heel boos en mag ik niks erover zeggen

5. SuperSilverHaze

Als hij er boos om wordt dat zegt al het een en ander. Je zult hem er toch mee moeten confronteren ben ik bang

6. acht.zes

Nu heb je wel een aanwijzing inderdaad. Gespeelde hevige verontwaardigheid wordt nogal vaak toegepast bij een terechte beschuldiging.

7. heb ik al een paar keer gedaan,maar de komt geen woord erover uit zijn mond word boos vorige keer heeft die mij zelfs uit zijn huis gezet toen ik hem erop aansprak met ruzie

8. acht.zes

Dat zou inderdaad kunnen wijzen op verborgen drugsgebruik, maar een bipolaire stoornis zou ook tot dit soort gedrag kunnen leiden.

Succes met het achterhalen van de waarheid.

9. Dankje wel voor de reacties

10. SuperSilverHaze

Mocht je er met praten niet uitkomen kun je natuurlijk altijd nog proberen hem te betrappen, als hij snachts opstaat dan gewoon even gaan kijken wat hij aan het doen is.
    Maar het beste kun je proberen om even rond de tafel te gaan zitten en rustig vertellen waar jij mee zit. Vertel hem dat mocht hij drugs gebruiken je hem graag wilt helpen en dat je er op deze manier aan onderdoor gaat.
    Voor zijn meisje moet hij toch wel iets over hebben, en in een relatie moet je gewoon goed met elkaar over dit soort dingen kunnen praten zonder boos te worden.

11. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat vervelend, natuurlijk kan het door een drugsprobleem komen. Even een andere insteek: of de oorzaak nu bij drugs liggen of niet, zijn gedrag is voor jou niet alleen zorgwekkend maar ook vervelend (dagenlang geen interesse in jou of jullie relatie, bijvoorbeeld). Ik zou daar eens een gesprek over hebben en daarbij hem niet per se willen confronteren, maar wel jouw zorgen uitspreken over hem en daarnaast ook vooral wat dit met jou doet. Wie weet geef je hem zo een opening om meer te vertellen over waar zijn gedrag vandaan komt, en kun je het er hopelijk samen over hebben hoe je dit kan veranderen. En als dat niet gebeurt en het verbetert niet... dan maakt het misschien ook niet uit of het wel of niet door drugs komt, maar zou ik me afvragen of je met de relatie wilt doorgaan.

12. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Ik zou ook gewoon voor de open communicatie kiezen en niet meteen enkel aan druggebruik denken maar ook andere problematieken open laten.
    Ik vind het feit dat hij boos wordt bij confrontatie nou niet per se wijzen richting druggebruik. Hij kan zich vanuit een andere problematiek / stoornis aangevallen voelen en daarom kwaad reageren.

13. bedankt voor de reacties,ik heb al vaker geprobeerd te praten met hem.ook dat hij ongeintreseert is in ons en eigenlijk alles.maar volgens hem is dat niet zo! dus ik kom de gewoon niet verder mee en aangezien hij zich aangevallen voelt komt er dus geen gesprek op gang met hem.en ik zit er dus echt aan te denken ik deze relatie stop ik kom de niet verder mee

14. AphexTwin

Ik denk dat het idd een goed idee is om hier ernstig over na te denken.
    Een open en eerlijke communicatie is toch een basis voor een goede relatie.

KropSla, Ringo en SuperSilverHaze vinden dit leuk.
  15. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

16. Undercover Buster

Undercover Buster Bewuste gebruiker

Klinkt voor mij niet echt als coke gebruik.

Hoe kom je bij coke als ik vragen mag? Er zijn zoveel soorten drugs.

Geen stijve krijgen of een stijve die slap word dat zijn voor mij juist geen tekenen van coke.
    Dan heb je eerder juist wel lang een stijve en eerder het “probleem” dat het langer duurd met klaarkomen. Maar geen stijve of een stijve die slap word? Hmm nog nooit meegemaakt hoor.
    Dus dan kom ik nogmaals op de vraag waarom denk je dat hij coke gebruikt? Ik denk eerder iets anders.
    Als je sex hebt wanneer hij zogezegd nuchter is dan zul je het verschil wel merken wanneer hij wel wat op heeft, dat voel je. Althans al mijn exen wel lol.

Van wat jij zegt geven mij eerder signalen van depressie of benzo gebruik of psychose en bijhorende medicatie zoals seroquel bijvoorbeeld. Maar geen coke gebruik.
    Ik zou ook neigen naar speed maar dat voelde meteen als hij hem erin doet het verschil met als hij nuchter is.
    En ook dan blijft hij wel stijf,komt alleen niet of niet snel klaar. Maar nogmaals dat merk je meteen als hij hem erin schuift.

Blijf er op terug komen, waarom denk je meteen aan coke? Ik denk eerder benzos.

17. omdat ik een pony pack gevonden had wel met niks er in,mijn gedachten ging uit na coke,maar hij ontkende dat het van hem was.
    Ik heb bij hem ook folie gevonden,ik dacht is vast om eten te bedekken of iets.maar daar heb ik nooit iets van terug gevonden dat het bedekt is.inmiddels is mijn relatie over omdat zijn gedrag mijn niet aanstond hij lag heel vaak op de bank en ik kon praten tegen hem wat ik wilde het leek niet aan te komen bij hem.ongeintreseerd in alles ook.en wat hij ook vaak had was een loop neus altijd met zaldoekjes bezig ik dacht eerde nu aan basecoke of mischien erger heroine dit omdat ik ook wel is zwarte druppels op zijn grond vond waarvan ik dacht hoe komt dat.alleen aan hem zag je het niet aan zijn uiterlijk omdat hij ook gewoon normaal werk erbij en nog wel zijn ding bleef doen wat hij moest doen maar de laatste tijden niet na zijn werk ging of later na werk ging hij is eigen baas.

acht.zes vindt dit leuk.
  18. Undercover Buster

Undercover Buster Bewuste gebruiker

Dan neig ik eerder te denken aan bruin, heroïne ipv coke.

19. Genieter

Genieter Belezen gebruiker

Nou dat was snel..
    Je kwam om advies te vragen en hij is al weg :tilttearlaugh:

20. Natozlato

Natozlato Experimenterende gebruiker

Hoi Lotte, ik denk inderdaad ook dat hij coke of heroïne rookte. Dit wordt met een stukje folie gedaan. Mijn broer is ook verslaafd geweest hieraan en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je zo iemand niet kan helpen of zomaar tot hem door kan dringen.
    Ik denk dat je zonder hem beter af bent. Geen stress, ruzie en zorgen meer.
    Ik wens je heel veel sterkte met je liefdesverdriet! Knuffel

21. acht.zes

@Lotte ja lotte
    Succes bij het vinden van een nieuwe liefde, hopelijk een die wat meer te bieden heeft en wel open en eerlijk is!

Het blijft gissen welke drug het was, maar ik denk zelf aan een een gerookt opiaat en wel heroine, past goed bij dat ongeinteresseerd bankhangen en de folie en de zwarte druppels.

Lotte ja lotte vindt dit leuk.
  22. AphexTwin

Misschien in combo met coke, wat betreft de loopneus.

23. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

De loopneus is ook een effect van het afkicken van heroïne, geloof ik.

Laden...