Ik kan het weer!

TrippyShit

Badass junkie
Het zit zo. Nadat ik vorig jaar januari, na 2jaar, als goede voornemen gestopt was met dagelijks blowen, kon ik er totaaal niet meer tegen. Vooral wiet niet. Ik werd veeeels te stoned en paranoia. Nu, sinds 2weken geleden ongeveer, kan ik er weer tegen :grin: Het liefst rook ik wel hasj. Maar ik space em weer zoooooo verschrikkelijk hard, standaard lange lachkicks, noem maar op. Wel word ik nog steeds echt snel high/stoned :P Echt oldskool gewoon weer. Vind het zo vet, dat het ik even kwijt moest.

Gitsuurrr!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik ken het, was ook ff tijdje gestopt, en als je dan weer begint. Er gaat een nieuwe wereld voor je open. Daarom probeer ik ook niet meer dagelijks/wekelijks te blowen, dan blijf je dat houden.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mijn cake is op. :cry: Had zo'n goeie, maar van het weekend moest het er toch van komen, lekker van genoten.

paulXTC

Bewuste gebruiker
Nadat ik "bad" ging van de paddo's , blowde ik nooit meer wiet omdat ik er para van werd en dat ik terug kwam in die "bad trip" (zat tussen me oren), maar na 6 weken niet geblowd te hebben en opnieuw paddo's had genomen, hebben deze magische paddenstoelen mij geholpen weer van wiet te genieten (ik weet niet of dit goed is of slecht, slecht voor de gezondheid, goed voor de spacy time)

Extisi

Wijs gebruiker
Godsamme, tyf toch een pleureseind op met die stomme kutberichten die nergens over gaan.

[edit] Niet TrippyShit, maar die hier boven me.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:
Godsamme, tyf toch een pleureseind op met die stomme kutberichten die nergens over gaan.

[edit] Niet TrippyShit, maar die hier boven me.

:tearsofjoy: Lekker stoned?? Ik hoop toch wel dat je door hebt dat dit een spam bot is hea?

Bovenaan