Ik probeer online te kopen.

Kevin761990

Belezen gebruiker
Ik respecteer de df regels, dus ik vraag alleen tips bij online zoektochten om wat drugs te kopen.

Ik heb een tor browser, vpn verbinding, hoogste veiligheid settings, scripts worden niet gerund en op hidden wiki geprobeerd wijzer te worden.
Ik heb duidelijk adhd want ik ben te druk om alles te volgen.
Ik ben zo maagd met dit soort dingen...
En ik ben bevooroordeeld wbt angst dat als ik het darkweb op ga misschien ongevraagd geconfronteerd word met content die ik echt ziek vind.
Vast niet als ik alleen op drugs aanbod browse.
Ik kan wel wat tips gebruiken om succesvol te proberen om kwaliteit te kunnen vinden.
Ik weet ook van de link om scammers te achterhalen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik respecteer de df regels, dus ik vraag alleen tips bij online zoektochten om wat drugs te kopen.

Ik heb een tor browser, vpn verbinding, hoogste veiligheid settings, scripts worden niet gerund en op hidden wiki geprobeerd wijzer te worden.
Ik heb duidelijk adhd want ik ben te druk om alles te volgen.
Ik ben zo maagd met dit soort dingen...
En ik ben bevooroordeeld wbt angst dat als ik het darkweb op ga misschien ongevraagd geconfronteerd word met content die ik echt ziek vind.
Vast niet als ik alleen op drugs aanbod browse.
Ik kan wel wat tips gebruiken om succesvol te proberen om kwaliteit te kunnen vinden.
Ik weet ook van de link om scammers te achterhalen.
De reclassering heeft vast niet voor niets bepaald dat je geen drugs mag gebruiken. Doe dat dan ook niet. Hoeveel raak je kwijt als je gepakt wordt?

Kevin761990

Belezen gebruiker
Ik mag gecontroleerd worden op cannabis en alcohol, en er zijn in principe geen restricties, op huisregels na. En ik denk dat mijn huidige omgeving mij aan de drugs helpt.
Ik krijg bij soms positieve uc 3 dagen geen verlof.
Ze kunnen me niet meer naar de bajes sturen.
Ik zal mijn plan wel met de behandelcoordinator bespreken.
Als ik nu thuis was zou ik het op cannabis houden.
Maar aangezien mijn situatie voorlopig gewoon in een omgeving is die vooral op een stalinistische fusilatie plaats lijkt waarin ik me niets anders doe dan ergeren constant ga ik verder met drugs.

Bovenaan