ik vind cocaine lekker

hallo ik ben van beroep kok en haal via een collega sinds 3 maanden vast mijn coke ( gebruik elke werkdag ) het valt me alleen op dat ik alleen van 1 specifieke collega de coke oprecht lekker vind smaken en vooral icm roken.
ik heb een keer andere coke gehaald en dit smaakte echt niet lekker ondanks dat ik er wel dezelfde kick van kreeg.
mijn vraag is dus zijn er andere mensen die de smaak in de keel na het snuiven van coke lekker vinden? ( misschien wel lekkerder dan het effect zelf)

.058Leeuwarden058.

Experimenterende gebruiker
Haha ja sommige zeggen over coke dat je Peruaanse en colombiaanse hebt. De mensen in mijn omgeving zweren bij 1 van de 2 en zijn daar helemaal gek van. Ik zelf vind coke altijd goed als het bij een bekende weg komt als er maar een drankje bij zit haha. Maar begrijp denk ik wel wat je zegt maar met roken weet ik het niet precies want doe dat zelf niet geregeld. Hier lekker aan het genieten met mijn dagbesteding voor het uwv en de hele rekening weer aan het leegdrinken hahaaha

Bijlagen

• IMG-20221102-WA0007.jpeg
    IMG-20221102-WA0007.jpeg
    68,4 KB · Weergaven: 20

.058Leeuwarden058.

Haha ja sommige zeggen over coke dat je Peruaanse en colombiaanse hebt. De mensen in mijn omgeving zweren bij 1 van de 2 en zijn daar helemaal gek van. Ik zelf vind coke altijd goed als het bij een bekende weg komt als er maar een drankje bij zit haha. Maar begrijp denk ik wel wat je zegt maar met roken weet ik het niet precies want doe dat zelf niet geregeld. Hier lekker aan het genieten met mijn dagbesteding voor het uwv en de hele rekening weer aan het leegdrinken hahaaha
Leegdrinken is leeg trekken liep wat vooruit op de activiteiten 🤣🤣💋💋💋😘

.058Leeuwarden058.

hallo ik ben van beroep kok en haal via een collega sinds 3 maanden vast mijn coke ( gebruik elke werkdag ) het valt me alleen op dat ik alleen van 1 specifieke collega de coke oprecht lekker vind smaken en vooral icm roken.
ik heb een keer andere coke gehaald en dit smaakte echt niet lekker ondanks dat ik er wel dezelfde kick van kreeg.
mijn vraag is dus zijn er andere mensen die de smaak in de keel na het snuiven van coke lekker vinden? ( misschien wel lekkerder dan het effect zelf)
Soms is met een vrouwtje zitten en geil zijn enntijdens het gebruiken van coke de sex ook lekkerder dan de coke heb ik het idee dan. Lijkt wel een verslaving die dan op komt spelen op dat moment ennvergeet dan gewoon soms te nakken ennte roken op zijn tijd dus begrijp je wel met wat je zegt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pas je op met coke? Het is een van de meest verslavende middelen die er zijn he.
Mede omdat cocaïne nogal duur is kan je daardoor snel in de problemen raken. Maar daarnaast kun je ook last krijgen van vermoeidheid, depressieve gevoelens, angstklachten, woedeuitbarstingen en een verandering in je persoonlijkheid (meer egoïstisch).

De valkuil van coke is dat het niet zo'n opvallend stimulerend effect geeft. Daardoor kan je zelf het idee krijgen dat je helder bent, en dat het allemaal niet zoveel voorstelt. Maar dan werkt het uit en heb je geen geld meer en wel allerlei vervelende gevoelens. Als je dan weer coke snuift dan hoef je even niet aan die problemen te denken, maar wordt het wel allemaal erger.

Om die reden zou ik adviseren om echt niet vaker dan 1 keer in de maand cocaïne te gebruiken.
Ik denk dat er hierbij vooral sprake is van een associatief effect. Je brein wordt overladen met dopamine, waardoor je denkt 'ahhh lekker' en tegelijkertijd ervaar je een gevoel in je keel. Het brein verbindt die ervaringen dan aan elkaar zodat je gaat denken dat het gevoel in je keel lekker is. Bij roken werkt dat overigens ook zo met het brandende gevoel in je longen.

Dirkdirk

DF-koning
Bij roken werkt dat overigens ook zo met het brandende gevoel in je longen.
Dat is een hele goeie. Als roker dacht ik het ook plezierig te vinden om tabaksrook in te ademen, maar het blijft in feite natuurlijk verstikking. Dat is wat nicotine met je doet. En dat is wat cocaine (hoogstwaarschijnlijk) ook met je gaat doen. Snuiven is nooit fijn. Het doet pijn, het brandt in je neus, je krijgt traanogen. Je hele lichaam geeft aan dat je hier geen drugs in moet stoppen. Maaar als de verslaving is aangebroken ga je zelf geloven dat het ritueel van lijnen leggen en opsnuiven je een goed gevoel geeft. De drug geeft je een kortstondige dopamine high; het ritueel van het snuiven is iets wat je gaat tolereren.

.058Leeuwarden058.

Dat is een hele goeie. Als roker dacht ik het ook plezierig te vinden om tabaksrook in te ademen, maar het blijft in feite natuurlijk verstikking. Dat is wat nicotine met je doet. En dat is wat cocaine (hoogstwaarschijnlijk) ook met je gaat doen. Snuiven is nooit fijn. Het doet pijn, het brandt in je neus, je krijgt traanogen. Je hele lichaam geeft aan dat je hier geen drugs in moet stoppen. Maaar als de verslaving is aangebroken ga je zelf geloven dat het ritueel van lijnen leggen en opsnuiven je een goed gevoel geeft. De drug geeft je een kortstondige dopamine high; het ritueel van het snuiven is iets wat je gaat tolereren.
Ik vind snuiven persoonlijk lekkerder maar zowel snuif als rook altijd met een drankje. Wat vind jij dan lekker aan roken ik heb zo iets je hart gaat als een malle even met een teugje en even kort plezier en wel heerlijk maar kan daar echt niet me avond mee vullen en sociaal en leuk iets gaan doen. Met snuif heb ik het idee dat je lekker in je sas zit en zin om de kroeg inte gaan of wat te ondernemen als je dat nog niet doet in tegenstelling tot de pijp zitten de meesten oo de bank ergens huis of in een ruimte met mensen die egoïstisch over komen.

Dirkdirk

DF-koning
Wat vind jij dan lekker aan roken
Ik ben al meer dan 10 jaar gestopt, exact om die reden. Dat het onzin is. Nicotine is een verslavend middel en een stimulant. En zelfs zo'n stimulant dat het eigenlijk niet écht een high geeft, maar meer je hartslag verhoogt en een aantal onmerkbare dingen veranderd in je lichaam.

Cocaine daarintegen is wel degelijk een stimulant met een merkbare high. Het nadeel is alleen, het effect duurt kort, de tolerantie is erg snel, je moet het snuiven (dat wordt een Michael Jackson neus) en het is verdomde duur. Het is meer een statussymbool.

Ik ga zeker niet ontkennen dat ik de keren dat ik goede coke nam ook wel flink euforisch en energiek werd. Van dat verlegen mannetje met z'n oranje trui werd ik ploteling "the life of the parrty". Tot na ongeveer 3 kwartier. En toen wou ik nog een lijntje.

.058Leeuwarden058.

Haha begrijp dat wel haha. De meeste ellendegebeurt bij mij ook vaak in dat stadion maar wat jij zegt herken ik ook wel 😋😋 ik denk dat ik soms wel eens liever verslaafd kon zijn aan de speed betaalbaar per ons heb je gelijk je maand voorraad en je kan financieel lekker je gang gaan zonder elke dubbeltje te moeten omkeren.

Maarja jammer genoeg is het met elk persoon dat iemand zo zijn ding heeft en zoiezo top dat je er 20 jaar van af bent maat. Want begin je weer dan is je rekening de eerste keer naar een paar dagen helemaal leeg en dan ervaar je d ek k gelijk weer waarom je gestopt bent.

Dirkdirk

DF-koning
Haha begrijp dat wel haha. De meeste ellendegebeurt bij mij ook vaak in dat stadion maar wat jij zegt herken ik ook wel 😋😋 ik denk dat ik soms wel eens liever verslaafd kon zijn aan de speed betaalbaar per ons heb je gelijk je maand voorraad en je kan financieel lekker je gang gaan zonder elke dubbeltje te moeten omkeren.

Maarja jammer genoeg is het met elk persoon dat iemand zo zijn ding heeft en zoiezo top dat je er 20 jaar van af bent maat. Want begin je weer dan is je rekening de eerste keer naar een paar dagen helemaal leeg en dan ervaar je d ek k gelijk weer waarom je gestopt bent.
Begrijp me niet verkeerd, ik oordeel niet, ik leg je alleen uit hoe het zit. Speed heeft weer zijn eigen nadelen, maar is over het algemeen veel minder verslavend dan cocaine.

Ik had het met alcohol. Ben ex-alcoholdrinker. Heb jaren van mijn leven elke avond een paar blikken zwaar bier gedronken om in slaap te komen. Verder heb ik van mijn 15 tot mijn 19 alléén maar geblowd. Dus ik weet hoe verslavend dingen kunnen zijn.

• Like
Waarderingen: WAZA

WAZA

Belezen gebruiker
coke is gewoon een lekkere high ,. thats about it. met pep bijvoorbeeld moet je meteen zo achterlijk veel snuiven wil je ook op een hoog plateau komen qua high, en dan slaap je 2 dagen niet ofso.. gadverdamme

g3trich26

Newbie
voor top spullen telegram @g3trich26 dan zul je zien wat echt eerstehands is maatje haha

g3trich26

Newbie
Soms is met een vrouwtje zitten en geil zijn enntijdens het gebruiken van coke de sex ook lekkerder dan de coke heb ik het idee dan. Lijkt wel een verslaving die dan op komt spelen op dat moment ennvergeet dan gewoon soms te nakken ennte roken op zijn tijd dus begrijp je wel met wat je zegt.
voor top spullen telegram *modknip* dan zul je zien wat echt eerstehands is maatje haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan