ik vind cocaine lekker

hallo ik ben van beroep kok en haal via een collega sinds 3 maanden vast mijn coke ( gebruik elke werkdag ) het valt me alleen op dat ik alleen van 1 specifieke collega de coke oprecht lekker vind smaken en vooral icm roken.
ik heb een keer andere coke gehaald en dit smaakte echt niet lekker ondanks dat ik er wel dezelfde kick van kreeg.
mijn vraag is dus zijn er andere mensen die de smaak in de keel na het snuiven van coke lekker vinden? ( misschien wel lekkerder dan het effect zelf)

.058Leeuwarden058.

Experimenterende gebruiker
Haha ja sommige zeggen over coke dat je Peruaanse en colombiaanse hebt. De mensen in mijn omgeving zweren bij 1 van de 2 en zijn daar helemaal gek van. Ik zelf vind coke altijd goed als het bij een bekende weg komt als er maar een drankje bij zit haha. Maar begrijp denk ik wel wat je zegt maar met roken weet ik het niet precies want doe dat zelf niet geregeld. Hier lekker aan het genieten met mijn dagbesteding voor het uwv en de hele rekening weer aan het leegdrinken hahaaha

Bijlagen

• IMG-20221102-WA0007.jpeg
    IMG-20221102-WA0007.jpeg
    68,4 KB · Weergaven: 20

.058Leeuwarden058.

Haha ja sommige zeggen over coke dat je Peruaanse en colombiaanse hebt. De mensen in mijn omgeving zweren bij 1 van de 2 en zijn daar helemaal gek van. Ik zelf vind coke altijd goed als het bij een bekende weg komt als er maar een drankje bij zit haha. Maar begrijp denk ik wel wat je zegt maar met roken weet ik het niet precies want doe dat zelf niet geregeld. Hier lekker aan het genieten met mijn dagbesteding voor het uwv en de hele rekening weer aan het leegdrinken hahaaha
Leegdrinken is leeg trekken liep wat vooruit op de activiteiten 🤣🤣💋💋💋😘

.058Leeuwarden058.

hallo ik ben van beroep kok en haal via een collega sinds 3 maanden vast mijn coke ( gebruik elke werkdag ) het valt me alleen op dat ik alleen van 1 specifieke collega de coke oprecht lekker vind smaken en vooral icm roken.