1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Informatie gevraagd cbd olie

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Gabbertje, 6 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. Gabbertje

Gabbertje Wijs gebruiker

Hey DF'ers,

Nu het warmer word buiten krijgt me Oma ontzettend veel last van haar reuma, zo erg dat ze amper erdoor kan lopen. Ze krijgt daarom de ene na de andere pijnstiller van de dokter, dus ze slikt momenteel belachelijk veel pijnstillers.

Nu zat ik te denken of cbd ollie haar kan helpen tegen de pijn, ik weet nog niet of ze het wilt proberen en daarom probeer ik nu wat informatie bij elkaar te zoeken om de voorstel ook goed te kunnen onderbouwen. Me oma is namelijk niet van plan om te gaan blowen dus al onderbouw ik het niet goed zal ze het niet gaan overwegen.

Nu heb ik gehoord dat cbd olie bij dit soort klachten erg goed kan helpen, zijn er mensen die in dit geval er ervaring mee hebben of mensen kennen die het gebruiken?

Ik hoor het erg graag!

-Gabbertje

2. r.d.s

r.d.s Newbie

Hallo Gabbertje,

Je kan inderdaad CBD-olie proberen maar ik heb voor mijn moeder zelf Muscle oil gekocht. Dit heeft voor mijn moeder echt een top resultaat altijd pijn in de handen en gewrichten maar ze smeert het nu in met Muscle Oil en binnen half uur zegt ze zakt de pijn.

Misschien handig om eens contact met hun op te nemen?
    https://wwww.originalcbd.nl

Jen vindt dit leuk.
  3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@r.d.s
    Dat is reclame en is dacht ik niet toegestaan hier.

4. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Ik heb zelf ervaring met wietolie, dat is dan weer net iets anders dan CBD olie... Ik verwijs je graag naar de website van een vriend van mij waar je heel veel informatie kunt vinden over de medicinale werking van cannabis.

De ervaring die ik zelf heb is met mijn honden.

Zie: https://www.canshaman.com/

Laden...