innermind

evil_kermit

Bewuste gebruiker
dit is iets dat je echt eens moet geprobeerd hebben.ik heb het gedaan op een goafeestje zo'n paar jaar geleden en niks is beter.ik had al een aantal pillen,wat ghb en speed genomen toen we werden uitgenodigd door een vrouw die ons iets nieuws wilden laten zien => innermind.

er was een ruimte heel relax ingericht met van die loungezetels en zo en mochten gaan zitten.we kregen een brilletje op waar een soort stroboscoop inzat maar niet zo heftig en de kleuren veranderde ook (geel,groen,rood,paars) heel intens allemaal.je raakte onmiddelijk in een soort trance of hypnose.daarna werd er een koptelefoon opgezet waar de meest fantastische geluiden uitkwamen (watervallen,het geluid van orka's in het water en wind in het bos)heb echt nog nooit zover gezeten je werd letterlijk naar de diepste gedeelten van je bewustzijn getrokken want het beste wat ik zag in mijn leven waren met mijn ogen dicht.en je werd er behoorlijk geil van ook want wanneer de sessie gedaan was was ik niet de enige met zijn handen op zijn kruis.ze hebben een site ook

www.innermind.nl zeker de moeite waard :sunglasses:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
Gaaf, lijkt mij ook wel wat. Die ga ik denk ik wel eens huren, als 't wat is word dat sparen! :grin:

Adreno

het is echt de moeite waard heb het eens gehuurd voor men verjaardag en dan kan je het ding gewoon aansluiten op je stereo met je favoriete muziekje

have fun

evil_kermit

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
Safire post:

Hoe duur is het om dat te huren? Lijkt me ook echt geniaal dit!

ik denk 25euro de eerste week maar het kan ook langer,om zeker te zijn check eens op de site

greets and see you in space :rolleyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
@xpressurself: Voor 250 koop je er een ja :wink:

evil_kermit zei:
Adrenochroom zei:
Gaaf, lijkt mij ook wel wat. Die ga ik denk ik wel eens huren, als 't wat is word dat sparen! :grin:

Adreno

het is echt de moeite waard heb het eens gehuurd voor men verjaardag en dan kan je het ding gewoon aansluiten op je stereo met je favoriete muziekje

have fun

Maar zijn de kleuren en patronen ook steeds anders? En beinvloed de muziek het ook?

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
@xpressurself: Voor 250 koop je er een ja :wink:

evil_kermit zei:
Adrenochroom zei:

Adreno

have fun

Maar zijn de kleuren en patronen ook steeds anders? En beinvloed de muziek het ook?

je kan het toestel verschillende dingen laten doen => experimenter is dus de boodschap,ook de soort drugs die je gebruikt,ik zou wel eens willen weten wat het doet op de paddo's :openmouth:

Bovenaan