1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Invloed van direct te eten na inname 2C-B

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Dunk, 26 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Dag iedereen,

Ik weet dat het belangrijk is om 2cb op een nuchtere maag te nemen omdat het dan beter opgenomen wordt en beter inkickt. Maar nu vroeg ik me af of je direct na je 2cb inname al mag beginnen eten zonder dat de 2cb minder goed wordt opgenomen, heeft iemand hier ervaring mee? Of moet je met eten wachten tot op het moment dat de 2cb inkickt?

2. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

De come up van 2cb kan lastig worden op de maag. Denk dat het niet zo een goed idee is om dadelijk na inname nog wat te eten. Suikerhoudende drankjes of sappig fruit zoals druiven kan mss wel lukken. Zorg ervoor dat je goed maar niet te vettig gegeten hebt in de dag en 2tal uur voor inname de maag met rust laat.

3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Ik zou in ieder geval tot na de piek wachten. En dan geen mc Donalds achtige taferelen maar zoals @PsyTekZ al zegt een stukje mango of meloen bijvoorbeeld.

4. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Gelijk na inname zal er zeker voor zorgen dat de 2C-B minder snel wordt opgenomen en daardoor minder hard inkicked. Zelf probeer ik altijd minimaal een uur te wachten ik heb het gevoel dat het meeste dan wel opgenomen is. En zoals hierboven al gezegt is eet een paar uur van te voren niks zodat je een lege maag hebt. Maar overdrijf het niet ik at een keer voor truffels 6u niks en had ook niet veel gegeten daarvoor. Toen had ik de hele trip honger maar ook geen zin in eten omdat ik aan het trippen was, geen aanrader.

Prison vindt dit leuk.
  5. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Bedankt voor de reacties!

6. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Ik heb toevallig wel een keer avondeten gehad 5 min na inname 2cb. We wilden trippen, maar niet eerst avondeten en dan nog een paar uur wachten tot de maag weer leeg was. We aten pasta b.t.w.
    Mijn ervaring: het was pas de 2e x dat ik 2cb deed. Na ongeveer een uur kwamen de eerste visuals en heeft de 2cb het prima gedaan! Ik was helemaal niet misselijk. Mijn vriend had tijdens het koken 3-kwart fles wijn gedronken en heeft tijdens de coming up gekotst. Hij was ff vergeten dat alcohol en 2cb niet goed samengaan, hihi.

7. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker

Ik hou eigenlijk haast nooit rekening met eten als ik dit soort middelen neem. Als ik harder wil trippen neem ik meer van het trip spul ipv minder eten van te voren. Met een lege maag en honger gevoel trippen vind ik helemaal niet lekker. Wel denk ik er om dat het niet te veel vet eten is maar verder gewoon lekker eten en eventueel wat meer, in dit geval 2C-B, nemen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...