inwerktijd 2cb poeder?

Hallo!
Ik heb overal op internet gezocht naar informatie over 2cb en heb van alles gevonden behalve hetgeen wat ik zocht. De inwerktijd... Het enige wat ik kon vinden is dat de inwerktijd voor 2cb slikken ongeveer een uurtje duurt.
Iemand enige ervaring met 2cb snuiven die mij zou kunnen helpen?

Bobsacamano

Badass junkie
Heb eergister 2cb poeder gehad maar wel gewoon geslikt. Via snuiven zou het 10-20 minuten moeten duren voor je op de piek zit. De piek duurt dan ongeveer 2 tot 4 uur. Je moet dan ook wel minder innemen. 5-10mg voor een normale dosis. Het snuiven van 2CB schijnt extreem pijnlijk te zijn en erg slecht voor je neus.

Waarom zou je het willen snuiven? Het effect houd minder lang stand en het is slecht voor je.

Hier de link waar ik de info vandaan haalde.

http://disregardeverythingisay.com/post/60184360278/2c-b-broken-down-and-described

superstoner666 zei:
Hallo!
Ik heb overal op internet gezocht naar informatie over 2cb en heb van alles gevonden behalve hetgeen wat ik zocht. De inwerktijd... Het enige wat ik kon vinden is dat de inwerktijd voor 2cb slikken ongeveer een uurtje duurt.
Iemand enige ervaring met 2cb snuiven die mij zou kunnen helpen?

De reden voor snuiven is eigenlijk omdat ik niet weet hoe ik het zou moeten slikken en oplossen in iets lijkt me echt heel smerig eigenlijk

Fool

Badass junkie
Houd wel in de gaten dat je met het snuiven van 2C-tjes nog last hebt van je neus terwijl je begint met trippen, met een beetje een hoge dosering zou dat zomaar je trip de verkeerde setting in kunnen sturen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon een pakje vloei kopen voor een kwartje. Dosis op een vloeitje doen en die helemaal dichtvouwen en dan inslikken met veel water. vrij simpel en een stuk beter innemen dan via je neus

SirErick

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Gewoon een pakje vloei kopen voor een kwartje. Dosis op een vloeitje doen en die helemaal dichtvouwen en dan inslikken met veel water.
Wat member " superstoner666" ook kan doen is de poeder onder zijn tong doen, hierdoor komt het (vrij snel en effectief) in de bloedbaan terecht. Echter, de smaak zal vast een hel zijn.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik had een kleine allergie test gedaan met mijn poeder 2mg onder de tong. Ik vond de smaak niet heel erg maar goed was maar 2 mg. Gewoon in een vloeitje doen dit heet bommen. Ik heb zelf lege capsules hier in huis en heb het daar in gestopt. Oplossen in water kan trouwens prima hoor denk dat het niet heel smerig is.

Weet je hoeveel procent je 2CB is? En kan je het goed wegen is best belangrijk bij de meeste 2C's. Mijn poeder is bijvoorbeeld 78% om 16mg 2CB binnen te krijgen moet ik dus ongeveer 21mg poeder innemen, om 16mg Base binnen te krijgen.

SirErick zei:
SmartieAndMe zei:
Gewoon een pakje vloei kopen voor een kwartje. Dosis op een vloeitje doen en die helemaal dichtvouwen en dan inslikken met veel water.
Wat member " superstoner666" ook kan doen is de poeder onder zijn tong doen, hierdoor komt het (vrij snel en effectief) in de bloedbaan terecht. Echter, de smaak zal vast een hel zijn.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Gewoon een pakje vloei kopen voor een kwartje. Dosis op een vloeitje doen en die helemaal dichtvouwen en dan inslikken met veel water. vrij simpel en een stuk beter innemen dan via je neus

Simple as that. Zo hebben wij dat ook altijd gedaan

MIA-1985

Wijs gebruiker
B-poeder snuiven -kan- wel, maar het doet best zeer.
Effectief genoeg is gewoon oraal en dan innemen in capsule of inderdaad een vloeipapiertje (bommetje maken), glaasje water en klaar.

Inwerktijd (pil of poeder);
Mijn ervaring is dat dit nogal kan verschillen. Ik heb wel eens gehad dat ik vrijwel direct na inname al tintelingen kreeg en binnen 10min al aan het trippen was. Soms duurt het 30min, maar vrijwel nooit langer. Het trippen opzich is met 2-3 uurtjes echt wel bekeken.

Bovenaan