Inzichten tot verbeteringen op persoonlijk gebied

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hi,

Ik zit al enige lange tijd met een aantal persoonlijke problemen, in de vorm van zelfvertrouwen en positief in het leven staan. Dit belemmerd mij niet in het dagelijks leven, maar toch wil ik graag mezelf 'verbeteren'. Nooit heb ik een behoefte gehad aan psychydelica, maar wellicht kan mij dit bepaalde inzichten geven waarmee ik een andere kijk kan krijgen op mijn vragen, twijfels en problemen. Uiteraard let ik op verantwoord gebruik in een prettige omgeving en omstandigheden.

Ik heb ervaring met stimulerende drugs zoals xtc, speed, coke, 4f, maar dus nog niet met psychydelica. Ik ben hier niet angstig voor, zolang ik mezelf goed voorbereid en weet wat ik kan verwachten. Wellicht kunnen jullie mij tips of adviezen geven in een bepaalde drug, of juist adviezeren om helemaal niet te beginnen aan psychydelica.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk dat het het beste is als je een drive voelt om het te gaan doen. Dat je je erdoor aangetrokken voelt. Soms hoor of lees je weleens van mensen die het dan maar doen om mee te doen met vrienden, dat is geen goede reden vind ik. Het zijn namelijk geen party drugs. Maar als je geen aanleg hebt voor psychoses of andere (ernstige) mentale problemen hebt, ga ik je niet adviseren om het niet te doen. Luister gewoon goed naar je intuïtie: voelt het juist om dit te gaan doen? Het is echt een onderbuik gevoel iets.

Heb je dan de knoop doorgehakt, dan moet je gaan kijken wat het beste is om mee te beginnen. Hiervoor zou ik persoonlijk een lage dosis truffels adviseren. Truffels (werkzame stof: psilocybine) zijn zeer geschikt om mee te beginnen, omdat een trip niet zo heel lang duurt en je door een lage dosis te nemen voorzichtig af kunt tasten. Daarnaast is psilocybine wel een serieus tripmiddel, dus is het geschikt voor jouw doelstelling van introspectief werk/soul-searching/inzichten verkrijgen. Dat truffels legaal zijn is ook nog eens mooi meegenomen. Verreweg het meest geschikte middel om mee te beginnen als je het mij vraagt. Al moet ik daarbij wel zeggen dat ik lang niet alle psychedelica zelf heb gedaan. :wink:

R

Revolutionair

Gast
Als je LSD laag gedoseerd doet ga jezelf wel even tegenkomen. Als je zo in de knoop zit en kan je een flinke huilbui gaan verwachten.
Maar dan moet je hem wel laten gaan en niet tegen werken en met iemand zijn bij wie je geen schaamte hebt om dat te doen.

Ik heb hem een keertje gehad met LSD een flinke huilbui wat was dat een opluchting.
Stond daarna onder de douche en voor de spiegel en wist ook wat ik aan mezelf moest veranderen door die uitbarsting.
Keek mezelf aan en voelde goed aan waarom ik dat kreeg.
Daarna ook veranderd en alles wat ik wou veranderen is ook gelukt.
Het is niet zo dat je na de LSD weer in je oude patroon valt.

De angst dat mensen voor LSD hebben is dat je er in blijft hangen, dat word er altijd gezegd.

Je blijft er ook in hangen.
Het is een life changing drugs!
Je hebt iets ervaren heel heftig dus dat veranderd je sws.
Ben je psychose gevoelig?
Dan is het gevaarlijk en kan je de kwijt weg 🙃 raken en dan moet je het niet doen.

Maar ben je klaar voor een echte confrontatie met jezelf dan is dat wel de drugs om jezelf tegen te komen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan