1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

is dit normaal

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door GoldenGrow, 15 jan 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

ik heb 50 etizolam pillen op gemaakt in 4 avonden
    ik blowde erbij en heb met benzos altijd dat ik heel snel meer pak, is dit normaal?

heb echt enorme gaten in me geheugen van die 4 dagen

2. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Tja. Al snel te vaak en teveel gaan nemen is ‘normaal’ in die zin dat benzo’s erom bekend staan in korte tijd afhankelijkheid te veroorzaken. Maar op de vraag of dit soort hoeveelheden normaal zijn kun je zelf neem ik aan het antwoord al formuleren, anders had je dit topic niet geopend.

Dit is vragen om een benzo-verslaving dude, ik weet niet hoe lang je dit al doet en waarom precies, maar de ontwenning van dit spul is een ramp. Stop ermee voordat je nog verder van huis bent. Sterkte.

Rebell en GoldenGrow vinden dit leuk.
  3. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Minimaal 12mg per avond dus. Met 2-3 mg ben ik 6 uur onder de pannen na een nachtje stimulanten. Waarom zou je zulke absurd hoge dosissen nemen en 4 dagen achter elkaar?

Komen je dagelijkse verantwoordelijkheden niet een beetje in gevaar?

4. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Benzo's zijn een hell man, oppassen.

5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Als antwoord op je vraag.
    Nee dat is niet normaal dat je heel snel meer pakt.
    Nergens voor nodig, werkt het niet goed genoeg bij jou misschien iets anders proberen.
    Maar meer meer meer...
    Dan krijg je zulke klachten.

GoldenGrow vindt dit leuk.
  6. GoldenGrow

ja ik was 2 rijlessen totaal vergeten

Prison vindt dit leuk.
  7. GoldenGrow

helemaal gelijk, ik ga ook niet meer nieuwe bestellen. iniedergeval een lange tijd niet

8. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Misschien maar goed ook :tongueout:

9. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Godzijdank, voor je rijinstructeur en het overige verkeer. Maar nogmaals de vraag, waarom neem je zulke grote dossisen? Dan is er toch geen recreatieve waarde meer. Als in dat je niks meer weet en waarschijnlijk op bed of bank uren hebt liggen kwijlen.

Albedo, GoldenGrow en acht.zes vinden dit leuk.
  10. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Niet met benzos rijden man. Minimaal 24 uur wachten en met vertraagde afgifte minimaal 72 uur. (3 dagen).

11. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur

Met sommige ditecte afgifte benzo mag je ook 72 uur niet rijden. Xanax bv.

12. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik blijf mij verbazen over het niveau van sommigen op DF. Ik mag hopen voor ts dat hij een trol is...

GoldenGrow, Prison en Inguz vinden dit leuk.
  13. GoldenGrow

dat jij dit reageert zegt meer over jouw niveau dan dat dit topic wat over mijn niveau zegt.

Rebell vindt dit leuk.
  14. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

Ben jij normaal?

שמש vindt dit leuk.
  15. GoldenGrow

niet praten als je niks te zeggen hebt, net als Rayyar die je kontje komt kussen

16. Casaan

Waarom die vijandigheid @GoldenGrow ?
    Ik stel je slechts een vraag, heb je daar een antwoord op?

Ik denk niet dat @Rayyar mijn kontje snel komt kussen, wanneer dat wel gebeurt weet ik niet of ik daar van ga genieten. Kunnen we dat aub los zien van elkaar?

Ik herhaal mijn vraag, ben jij normaal? Wat vind jij bijvoorbeeld normaal wanneer het etizolam gebruik betreft?

שמש vindt dit leuk.
  17. GoldenGrow

ik vatte je reactie op als naar bedoeld, excuses als dit niet zo was.
    en nee ik ben niet normaal.

doelde met deze topic meer op of het normaal en meer voorkwam dat er zo'n "zucht" naar meer nemen was op benzo/etizolam

18. Casaan

Daarmee heb je je eigen vraag beantwoordtdt (ik snap dt niet) kerel, zoek hulp bij wat je nodig hebt.
    Het is geen schande om hulp te vragen, dat is juist sterk! Het is helemaal krachtig om hulp te vragen aan de mensen waarvan je weet dat ze je ook echt gaan helpen. Daarmee moet je jezelf veranderen.
    Je bent 19, zorg er nu voor, daar heb je later profijt van. (Ik kan het weten)

Zorg voor jezelf

19. GoldenGrow

na wat research is de zucht naar meer pakken en het een soort van niet onder controle kunnen hebben van dosering bij recreatief gebruik veel voorkomend, met name bij xanax gebruikers.

20. Casaan

Ik wil wel even vermelden dat ik echt een super lekker kontje heb, laat je niet weerhouden!

Rebell, Techneut, Prison en 2 anderen vinden dit leuk.
  21. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Hahaha! Weet zeker dat je er dan succes mee hebt bij de liefhebbers... Ben zelf in celibaat...

Casaan vindt dit leuk.
  22. Erowido

Erowido Experimenterende gebruiker

Dit laat mij denken aan mij RC benzo tijd, ik maakte 1000 clonazolam tabletten 0,5 MG op in 2 maanden tijd etizolam is in mijn ogen eerder bedoeld om de afkick te verlichten van benzo's omdat het recreatief nauwelijks waarde heeft in vergelijking met veele andere benzodiazepines.

alchohol en andere zelfde GABA agonisten zorgen ervoor dat het elkaars effecten enorm versterken
    het heeft me ontelbare keren in een blackout en vervolgens in het met allerij infuus/beademings apparatuur aan mijn lichaam vast gekoppeld in het ziekenhuis laten belanden!

die "gaten" in je geheugen heten blackouts en kunnen tijdens dat gebeurt ook totaal roekenloos gedrag laten voordoen zoals vechten met anderen burgers/politie/ouders stelen naakt over straat, in elkaar geslagen worden opgepakt worden, in grachten springen,kortom je angsten vallen totaal weg ik heb door die middelen 3 ongelukken gehad en heb 2 (bewuste) bijna dood ervaringen gehad.

zal er maar mee nokken als ik jou was, zo zwaar zal het nu niet voor je zijn als je enkel craving hebt.
    als je lichaamlijk afkickt moetje me even een pb sturen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2019
  23. GoldenGrow

bedankt voor het delen van je verhaal, heftig.
    na dit topic geopend te hebben toch weer 50 nieuwe besteld. en weer binnen 5 dagen op alsof het snoepjes zijn die soort van automatisch in je lichaam belanden als je eenmaal gaat.

ik kap ermee, het was wel leuk. maar te gevaarlijk

24. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Het antwoord is je gezondheid. Dus dat ligt denk ik aan jou.
    Ik zou zeggen dat je met minder af het veel leuker had gevonden mja wie ben ik?

GoldenGrow vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...