Is dit waar?

JanBert

Experimenterende gebruiker
Is het zo dat als je bijv een xtc pill in je kont stopt dat het opgenomen word? 😂😂

Ik weet wel dat dit het geval is met pure vloeibare drugs die je, na het schoonspoelen van je darm, kan inspuiten en opgenomen word. De gedachte van een xtc pill komt omdat bijv een zetpil (die ik vroeger wel eens kreeg) ook een pil is die in je kont geduwd word 😬😬

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat het niet zo gezond is met al dat bindmiddel en 1 hele pil is best veel. Oplossin in water? Er zijn hier wel andere leden expert in 😅.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nee door alle het bindmiddel is een hele pil pluggen echt niet ideaal. Ook weet ik niet of er genoeg vocht is in je rectum om te pil op te lossen. Oplossen in een piepklein beetje water en erin spuiten is by far het best. Misschien dat verloederen in in een capsule doen een betere optie is dan de hele pil er zo in steken.

Dirkdirk

DF-koning
Is het zo dat als je bijv een xtc pill in je kont stopt dat het opgenomen word? 😂😂

Ik weet wel dat dit het geval is met pure vloeibare drugs die je, na het schoonspoelen van je darm, kan inspuiten en opgenomen word. De gedachte van een xtc pill komt omdat bijv een zetpil (die ik vroeger wel eens kreeg) ook een pil is die in je kont geduwd word 😬😬
Je kan het gewoon in je kont duwen en dan werkt het.

Maar nu mijn vraag: “wat heb je in je kont gestopt om deze vraag te stellen?”

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hard gaan van de mdma zonder dat het via de maag is gegaan.
Misschien haalt het een deel van de bodyload weg.
Is er iemand hier die wel eens mdma in zijn kont heeft gestopt?

n8wachT

Bewuste gebruiker
Het anaal inbrengen van allerhande drugs heeft zelfs een eigen naam: pluggen

Op Reddit is een ware fanbase waar ze er bij zweren. Mezelf zie ik het eerlijk gezegd niet doen, voelt toch beetje akward. Maar dat ligt vast aan mij.

Je kan je pil ook vermalen (pas op dat geen scherpere stukjes kristal achterblijven) en deze nasaal nemen. De come-up is dan slechts, minuut of 5? Nadeel is wel dat het op die manier ook weer sneller is uitgewerkt. Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat.. Maar als speed entrepreneur ben ik dat wel gewend.

https://wiki.tripsit.me/wiki/Quick_Guide_to_Plugging

Flualhamdulillam

Badass junkie
Mezelf zie ik het eerlijk gezegd niet doen, voelt toch beetje akward. Maar dat ligt vast aan mij.
Ja daar moet je je gewoon overheen zetten. Het is gewoon een kont, jouw kont zelfs, als het goed is komt er bijna elke dag wel wat uit en raak je hem geregeld aan. Niks geks aan 😋

Je kan je pil ook vermalen (pas op dat geen scherpere stukjes kristal achterblijven) en deze nasaal nemen. De come-up is dan slechts, minuut of 5? Nadeel is wel dat het op die manier ook weer sneller is uitgewerkt. Oh en het is echt heel erg goor als het van de neusgang de keel in gaat.. Maar als speed entrepreneur ben ik dat wel gewend.
Grote nadeel hierbij is vooral al dat bindmiddel wat in de pil zit, dat gaat lekker je sinussen verstoppen 🙁

n8wachT

Bewuste gebruiker
Ja daar moet je je gewoon overheen zetten. Het is gewoon een kont, jouw kont zelfs, als het goed is komt er bijna elke dag wel wat uit en raak je hem geregeld aan. Niks geks aan 😋

Grote nadeel hierbij is vooral al dat bindmiddel wat in de pil zit, dat gaat lekker je sinussen verstoppen 🙁

Tegelijkertijd ontzie je wel weer de maag...

Jumping Jack

Bewuste gebruiker

Zoals je zegt 'Je kan' maar het slaat natuurlijk nergens op om mdma te snuiven.
Omdat MDMA gemetaboliseerd wordt in het maag-darm-lever-bloed kanaal , en niet direkt via de neusslijmvliezen opgenomen wordt in de bloedbaan naar de hersenenen.

Daarom slikken we mdma en snuiven we coke.
Ook al zijn deze dingen illegaal iedereen weet wel hoe je het moet gebruiken.
MDMA is geen snuif drugs en verwoesten je slijmvliezen.
Dus simpelweg gewoon niet doen en niet gaan lopen stuntelen.

n8wachT

Bewuste gebruiker
Zoals je zegt 'Je kan' maar het slaat natuurlijk nergens op om mdma te snuiven

Nee het was ook zeker niet bedoeld als tip. Maar beetje voorborduursel op de hoofdvraag van dit topic: is het waar/kan het.. ?

Verder is het een persoonlijke keus natuurlijk. Vroegah kende ik best wat mensen die xtc pilletje crunchte om vervolgens te snuiven, juist voor het wat snel opkomende hevige effect en de verkorte levensduur van datzelfde effect. Maar hedendaags is er natuurlijk ook gewoon volop mdma kristal/poeder te verkrijgen. Daar zal ook echt wel een groot deel af en toe van gesnoven worden.

Wat betreft je slijmvliezen is geen enkele synthetische drug waarschijnlijk een aanrader :upsidedown:

Vladimir1978

Experimenterende gebruiker
Sommige werken rectaal echt beter. O-DSMT bijv. Als ik dat doorslik heb ik 6 uur misselijkheid.
Breng ik het met zo'n setje van het kruidvat rectaal in werkt het gewoon. Wat je op Reddit leest dat het na 5 min werkt en veel potenter is heb ik nog nooit meegemaakt.

n8wachT

Bewuste gebruiker
Sommige werken rectaal echt beter. O-DSMT bijv. Als ik dat doorslik heb ik 6 uur misselijkheid.
Breng ik het met zo'n setje van het kruidvat rectaal in werkt het gewoon. Wat je op Reddit leest dat het na 5 min werkt en veel potenter is heb ik nog nooit meegemaakt.

Ja klopt, om die reden gebruikt men vaak ook rectaal... Zodat je dan minder of geen last ervaar van misselijkheid.

Bovenaan