1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is er een manier om speed een lekkerde geur te geven?

Discussie in 'Speed' gestart door Grunn29, 29 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Grunn29

Grunn29 Newbie

voor de mensen die gaan zeggen dat speed chemis of vies hoort te ruiken, ja dat klopt en heb er ook geen moeite mee.
    Maar ik vraag me gewoon af, of dat kan, en zoja hoe dan?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Maak gewoon een apart hotmail accounts aan, zo gedaan.

3. Iskra

Iskra Belezen gebruiker

4. Grunn29

Grunn29 Newbie

wat heeft dat er nou mee te maken?

5. Grunn29

Grunn29 Newbie

als dat nou de oplossing was hah

6. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Een houten snijplankje in-oliën met Dr. Oetker Citroen Aroma. Voortaan dan die snijplank gebruiken om je natte pep op uit te smeren als je gaat drogen. Voor de lol met Valentijn aardbeien Aroma nemen en wat roze kleurstof, en met Koningsdag oranje met sinas aroma etc etc :P

[​IMG][​IMG]

Bas vindt dit leuk.
  7. Grunn29

Grunn29 Newbie

oke ga het een keer proberen, hoevaak moet je snij plank in-oliën, en moet direct na in oliën je speed er op leggen en dan uitsmeren?

8. Ketaboy

Ketaboy Bewuste gebruiker

Hout is een organisch materiaal, dus dat het aroma spulletje in het hout trekt en daardoor langer op de pep wordt overgedragen dan bij een aardewerken bordje is het enige wat ik er over kan zeggen. Het is bijna tien jaar geleden dat ik op het idee kwam om zoiets te proberen als dit. Resultaat was meen ik toen best gaaf, maar voor een gimmick teveel gedoe .. al helemaal als grootverbruiker. Maar ben benieuwd naar je ervaringen :P

Laden...