1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is er iemand die dmv refusal geen alc meer drinkt?

Discussie in 'Alcohol' gestart door Linda053, 9 jul 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Linda053

Linda053 Newbie

Dan zou ik graag wat tips van de ex drinker willen hebben. Bijvoorbeeld voor de momenten waarop de zucht erg hevig is.

Een soort buddy ofzo.
    Niet geschoten is altijd mis :)

2. missWappie

missWappie Belezen gebruiker

Ik heb net een maand zonder alcohol gedaan (eerder ook wel eens. 4maanden) maar denk er wel over om komende maand een aantal ontmoetingen te gaan hebben met alcohol. Misschien kunnen we elkaar hierin bijstaan?

3. Lazarel

Lazarel Experimenterende gebruiker

Hallo Linda,

Hier een ex drinker. Destijds heb ik een online behandeling gedaan en dat heeft me toen tijdelijk geholpen. Via alcoholdebaas heb ik dat gedaan. Ik vond de benadering erg prettig. Er werd goed naar je verhaal geluisterd en ik heb er ontzettend veel van geleerd, ook voornamelijk over mezelf.

Zelf heb ik geen Refusal gehad, mijn vader heeft het wel een lange tijd genomen en dat hielp.
    Wat mij heel erg heeft geholpen bij het niet erger zakken in de shit, is dat ik terug naar school ben gegaan.

Ik heb al jaren geen craving meer naar alcohol, wel naar drugs. Telt dat?

4. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ehm zelf geen ervaring mee, wel bekend met dat sommige van onze cliënten dit krijgen, ik werk in een GGZ instelling. Als de behandeling dan zo veel spanning weer oproept dat iemand dreigt terug te vallen in alcoholverslaving kan refusal tijdelijk helpen.

Je bent wel gestopt met drinken?

5. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik drink gewoon nooit omdat ik het een klote gevoel vind en nog vies ook... Ik snap niet dat je maag zoveel alcohol aankan dat het een probleem zou kunnen worden - ik krijg dat niet binnen in elk geval...

Laden...