Is het een bijwerking van drugsgebruik of medisch probleem

Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
 

Mevrouw Pløp

Badass junkie
Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Gebruik je de MDMA ook wekelijks?
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik gebruik wekelijks mdma kristal

Hier is je antwoord!
Zoek voortaan AUB eerst op HOE je een drug goed gebruikt. Mdma/xtc etc kun je beter niet vaker als eens per 3 maanden gebruiken. Overal te lezen!

Lees AUB dit eens goed en aandachtig door:


⬆️
 

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Aanvulling voor je @Mitget van Overvecht , laat de mdma, xtc en andere serotonine drugs minimaal een half jaar (6maanden) met rust. Laat je lijf en brein herstellen, eet gezond en rust. Even geen drugs en het komt waarschijnlijk goed. Al kan wekelijks sero drugs je brein ook permanente schade geven. Niet om je bang te maken maar het zijn feiten.
Plus dat ik me niet kan voorstellen dat mdma nog doet wat mdma moet doen bij zoveel misbruik. De lol is vast al minder.
Sterkte
 

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ten eerste van harte welkom op het forum!

Ik heb even je topic verplaatst naar Drugs algemeen want daar past hij wat beter. Alhoewel ik hem bijna in verslaving zou gooien want wekelijks MDMA en keta is natuurlijk veelte vaak. Vooral MDMA is zeker niet goed om wekelijks te gebruiken. Zoals onze DF-koningin al aangaf. Niet vaker dan 3 maanden en voor nu het beste even een half of eigenlijk een jaar even stoppen. Als je al last krijgt van schokken betekend dat echt dat je te vaak gebruikt.

Succes en ik hoop dat je even laat weten hoe het gaat verder aankomende tijd. Niks moet alles mag en domme vragen bestaan niet!
 
Komen de schokken vanuit je brein? Zou door serotonine tekort kunnen komen als je wekelijks aan de MDMA zit.

Als je het niet vertrouwd, tripje huisarts!
Ik voel het door me hele lichaam. Niet een specifieke plek per se

Huisarts is geen optie eerlijk gezegd. Ik ben nog minderjarig. Drugs doen is strikt verbonden bij mij thuis
 

snorlax

Belezen gebruiker
Komt van teveel en/of tevaak MDMA.
Beste is om zeker jaar+ geen drugs te gebruiken of in ieder geval geen drugs die op je serotonine werken zoals MDMA.

Ik heb dit ook weleens gehad na een te hoge dosering MDMA.
Net als je inslaap valt een schok toen ook zeker 2 jaar niks gebruikt en nu nooit meer last van.
 

xNegative

Newbie
Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ik gebruikte een hele tijd ong 2 - 4 maanden elke week xtc bv 2 pillen per weekend. Ik kreeg last van dezelfde klachten, alleen was mijn ervaring zo verschrikkelijk eng dat ik erna nooit geen pil meer heb aangeraakt.

Ik werd ook verlamd, en mijn hersenen hielden mij voor de gek met allemaal vreemde dingen, zoals spoken, op je af vliegende messen, monsters aan je voeten, deur die open en dicht gaat om de seconde.

Bij mij veroorzaakte het sleep paralysis. Je bent dan verlamd vlak voordat je in slaap gaat vallen en ziet gekke / zelfs dode dingen zien die op je af komen terwijl je niet kan bewegen, schreeuwen of uberhaupt iets doen, je bent volledig bij bewustzijn.
Het is alsof het echt gebeurd, geen gekke droom oid, kan echt een hele nare ervaring zijn.

Nu kan ik er mee om gaan, nu na mindering xtc naar 1 x per half jaar ong heb ik t nog wel s 1 x in de 2 a 3 maanden.

Gezond eten, sporten en serotonine! ( drugs ) met mate het verneukt je hoofd.
 
Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Online headshop Waterpijp-bong.nl, de waterpijp- en bongspecialist
Bovenaan