Is het heel onverstandig om wat pep te nemen als ik erg verkouden ben?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Dnvt1234

Newbie
Hoi mensen!

Ik heb vanavond een feestje waar ik erg lang naar uit heb gekeken (Supremacy). Nu heb ik echter een goede verkoudheid te pakken (geen koorts) en zit ik te twijfelen om heen te gaan. Ik ben niet heel fit dus helemaal nuchter de hele nacht door word lastig. Nu is mijn vraag doe ik er heel slecht aan om vanavond toch heen te gaan en wat pep te nemen? Ik heb net een klein beetje pep geprobeerd en ga hier niet slecht op.

Dat het niet goed voor mijn herstel is weet ik, maar wou toch graag jullie ervaringen/meningen horen.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ziek en speed geen ervaring mee. Wel met ziek en xtc. Het feest zelf was gewoon top! Nergens last van gehad behalve misschien wat sneller moe richting het einde.
Wél was ik daarna een week lang nog “zieker” als voor het feest en de kater voelde erger.
Hoe slecht het ook klinkt, want goed is het natuurlijk niet, denk ik dat het wel kan. Mits je rekening houd met de vette nasleep. Probeer wel goed te eten, drinken en af en toe ff rust te pakken tijdens het feest!

Sammeke47

Experimenterende gebruiker
Ik was eens serieus ziek, koorts en griep toestanden. Zeer onverstandig om dan aan de drugs (1x200mg XTC) te gaan, maar ik had de tickets voor het feestje immers al lang besteld en ben toch maar gegaan.
De dag nadien moe maar geen enkele tekenen van griep of koorts meer.. Ik denk dat ik door het hevige uitzweten al de schadelijke stoffen was kwijt geraakt, al wil ik dit hier aan niemand aanraden. Kon even goed flink misgelopen zijn door dat mijn temparatuur te hoog zou kunnen worden zijn.

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Toch niet aan te raden. Het moment zelf tijdens gebruik ga je niets merken maar als je reserves in je lichaam op zijn na de comedown wees maar zeker dat je nog zieker bent dan tevoren.

DEEPScar807

Opletten zou ik zeggen. Ik heb dit al een paar keer gedaan. Ging iedere keer goed, behalve 1 keer toen ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Ik voelde me goed had niets door, anderen hebben dan maar een dokter gebeld omdat ik er zo slecht uitzag. En blijkbaar hadden ze gelijk, heb toen zes dagen in het ziekenhuis gelegen.

De witte bloedcellen hebben het al behoorlijk druk antistoffen te maken om de speed uit je lichaam te krijgen. Als je dan ziek bent, heeft je lichaam niet genoeg middelen om hier ook nog eens tegen te ‘vechten’. Bacteriën hebben dan vrij spel. Waardoor je rap ernstig ziek kan worden. Als je dan nog eens niet voelt wanneer je (dringende) medische hulp nodig hebt, wordt het extra gevaarlijk.

Weet wel niet 100% zeker of ik het nog helemaal juist herinner, de dokter vertelde me dit een tijdje geleden. Dus corrigeer me gerust moest er een fout instaan.

Perenijsje

Badass junkie
Ik ben ook al de hele week verkouden maar als ik me morgen iets beter voel dan wil ik miss toch ff naar een hardstyle feestje in een kroeg hier in de stad. Drop dan ook wel gewoon een bommetje. Snuiven lijkt me niet handig nee :tearsofjoy:
Ben benieuwd hoe het met TS is gegaan afgelopen weekend.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Toch niet aan te raden. Het moment zelf tijdens gebruik ga je niets merken maar als je reserves in je lichaam op zijn na de comedown wees maar zeker dat je nog zieker bent dan tevoren.
Heel juist.
@Dnvt1234 Gewoon uitzieken joh. Nadien nog tijd genoeg om eens aan de amfetamines te gaan. Ze gaan niet lopen hoor. :wink:

Kleine J

Ik heb zelf ook wel eens wat pep gepakt tijdens de verkoudheid, ik heb dat toen net zo lang gedaan totdat de verkoudheid over was (duurde wel een week langer), maar ik had verder eigenlijk nergens last van, behalve dat ik de hele tijd een loopneus had en dat de opgesnoven speed er daardoor na 3 seconden weer uit liep

Perenijsje

Badass junkie
Ik ben ook al de hele week verkouden maar als ik me morgen iets beter voel dan wil ik miss toch ff naar een hardstyle feestje in een kroeg hier in de stad. Drop dan ook wel gewoon een bommetje. Snuiven lijkt me niet handig nee :tearsofjoy:
Ben benieuwd hoe het met TS is gegaan afgelopen weekend.

Even mezelf quoten maar ik ben toch geweest, heb capsule genomen met 100mg en ging prima. Heb zelfs idee dat door het vele zweten ik alle bacteriën eruit gezweet heb want de dag erna nergens last meer van. Ben ook niet extra katerig geweest ofzo.

Snelle peppie

Moet je zelf bepalen, het kan wat langer duren maar ernstige gevolgen draagt het volgens mij niet met zich mee.
1 pluspuntje: je neus gaat er wel lekker van open staan!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan