Is ketamine bij jullie heftiger als je weinig of geen slaapt hebt gehad?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Geelzuchter

Experimenterende gebruiker
Ik merk duidelijk dat ik minder keta nodig heb om in dezelfde roes te komen als ik een nachtje door ben. Of nouja dezelfde, er zit vaak wel een iets duisterder/sci-fi randje aan. (dode mensen horen door elektronische apparatuur, uitgelachen worden etc. een complete dystopische toekomst kunnen zien, ik woon 3 hoog dus dan zie ik bv auto's boven de weg hooveren}
Als ik doorhaal snuif ik niet heel veel pep, denk in totaal 4 lijntjes van wat zal t zijn 30mg van 73%, de laatste tussen 6 en 10. Als de pep dan een beetje begint uit te werken en ik doe keta dan is het veel heftiger, ervaren jullie dat ook? Misschien zorgt de na-stimulatie vd pep er juist voor dat je nog bij volledig bewustzijn bent in je k-hole waardoor je alles mee krijgt.

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Als je een nachtje door bent is je energie level lager en ik word meer moe van keta dus die pep erbij snap ik wel.
Maar dan heb je minder nodig met pep erbij?
Je zou denken meer.

Ik heb ooit is gelezen uit een onderzoek dat de combinatie van pep en keta een super schadelijk coctail is en kun je beter niet samen nemen.

Had dit vroeger ook toen ik nog pep deed en ik had doorgehaald sloeg het 5x harder in. Maar als ik het nu nuchter doe om 4 uur smiddags of 2 uur snachts begin maakt geen zak uit. Wat er invloed op heeft is dat je lichaam en geest al is uitgeput door de pep denk ik.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan