MyBadLife
Newbie
Hoi hoi,
ik (man 29) en mijn vriendin (vrouw 29) gaan dit weekend naar intents canping . Vaak merken we dat na xtc je een beetje energieloos wordt. Grounded zegmaar. Stilstaand dansen.
Zouden we meer energie krijgen als we 3mmc na xtc gebruiken?
ik zelf heb redelijk veel ervaring met xtc (tussen de 40-50 x gebruikt)
mijn vriendin wat minder (keer of 5 - 10
3mmc zijn we wat nieuwer in. Dit hebben we beiden ongeveer 5-10 x gedaan
Gemiddeld als we xtc gebruiken nemen we vaak eerst een halve pil, en daarna op gevoel kwartjes. Vaak houden we het wel bij 1 en een halve pil.
De keren dat we 3mmc hebben gedaan gebruikte we ongeveer 1,5 gr met zn 2e op een avond.
verder zijn wij niet zo van de sos of pep voor energie.
graag hoor ik van jullie of xtc met 3mmc goed te combineren is en if je dus toch nog even die laatste 2 uurtjes door kan raven
gr
ik (man 29) en mijn vriendin (vrouw 29) gaan dit weekend naar intents canping . Vaak merken we dat na xtc je een beetje energieloos wordt. Grounded zegmaar. Stilstaand dansen.
Zouden we meer energie krijgen als we 3mmc na xtc gebruiken?
ik zelf heb redelijk veel ervaring met xtc (tussen de 40-50 x gebruikt)
mijn vriendin wat minder (keer of 5 - 10
3mmc zijn we wat nieuwer in. Dit hebben we beiden ongeveer 5-10 x gedaan
Gemiddeld als we xtc gebruiken nemen we vaak eerst een halve pil, en daarna op gevoel kwartjes. Vaak houden we het wel bij 1 en een halve pil.
De keren dat we 3mmc hebben gedaan gebruikte we ongeveer 1,5 gr met zn 2e op een avond.
verder zijn wij niet zo van de sos of pep voor energie.
graag hoor ik van jullie of xtc met 3mmc goed te combineren is en if je dus toch nog even die laatste 2 uurtjes door kan raven
gr