• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

'Jammer dat we geen dope bijhebben'

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik heb voorbije nacht m'n verjaardag gevierd. En hoe! :grin:
Geen mooie trip, geen visuals, geen psychische inzichten, niets over mezelf bijgeleerd, gewoon een luchtig rapportje over een nacht stevig uitgaan!

Drugs: Veel alcohol, poppers en coke
Gemoedstoestand: Opgefokt door de saaie week en zin om te dansen.

Samen met m'n beste maten waren we eerst op café gegaan. We hadden het er nog over dat het spijtig was dat we geen XTC hadden kunnen regelen die avond. "Jammer dat we geen dope bijhebben hé gasten". We zouden het dan maar houden bij pils en duvel. Bij ons is het de gewoonte dat de jarige trakteert die avond. Niet echt logisch, maarja, traditie.

Redelijk aangeschoten liepen we naar de hoerenbuurt. Ik kreeg het idee om in de sexshops eens te gaan vragen naar poppers. Ik had namelijk gehoord dat ze dat wel eens 'onder den toog' verkochten. Na de 3de vulgaire sexshop te zijn buitengestapt, besloten we Café d'Anvers binnen te gaan. De muziek zat geweldig goed en er ontstond een vast stramien van plassen, bier halen, dansen, roken, en opnieuw plassen. :beer:

Op een gegeven moment kom ik een vriendin van me tegen die ik al maanden niet meer gezien had. Ze vertelde haar vriendje dat ik jarig was die avond. Hierop haalde hij een flesje uit z'n zak en vroeg aan mij 'eens ruiken?'. Fuck yeah, wat een een toeval :grin: poppers! Ik had het nog nooit gedaan, dus rook eerst voorzichtig aan het flesje. Hmm, voelde niet direkt iets dus begon ik stevig te snuiven aan dat flesje. Ruikte wel chemisch! Ik geef het flesje terug en plots kwam er een rush op. Ik werd best wel even van mn sokken geblazen, zo heftig was het! Vind het best moeilijk te omschrijven. Het was gewoon enkele minuten spacen en alles los! Beetje opgeblazen gevoel maar toch heel aangenaam.

Na nog enkele biertjes en wat snuifjes popper vroeg de popperman aan mij of ik een lijntje sos wouw. Ook dit had ik nog nooit gedaan! Ik was ondertussen al redelijk bezopen, dus op die moment had ik niet zoiets van "Hola Varry, cocaïne is cutspul dat je nooit heeft geïnteresseerd, blijf maar van dat anuspoeder af". Het enige wat ik dacht was "Kom maar op met die dope!". Ik volgde de popperman richting uitgang. We vertelde de buitenwippers droogjes dat we even naar de hoeren gingen. We stapte een peepshow-keet binnen, en gingen in een privé DVD kamertje zitten. Je weet wel, zo'n hokje met zetel, scherm en grote papierrol aan de muur. Popperman schraapte wat coke van z'n blokje en legde 2 lijnen klaar voor ons. Geen idee of het veel of weinig was. Gretig snoof ik de lijn weg, en deed alsof ik het allemaal zeer normaal vond. :sunglasses:

Vreemd dat wit poeder je kan transfomeren van een bezopen lul tot de koning van de wereld. Ik was zo nuchter als maar kon zijn, blaakte van zelfvertrouwen en kon ongelofelijk interesante gesprekken aanknopen met onbekenden! :mrgreen: Om al maar te zwijgen over m'n fatte dansmoves. Damn wat stond ik scherp! Heerlijk! Grappig was ook, dat m'n hele 'neusgang' waar ik mee gesnoven had, vreemd verdoofd aanvoelde (wat trouwens zeer assymetrisch was! :grin: ). Na nog wat poppen en biertjes kwam het onvermijdbare: de drang naar meer. Ik had dit al meermaals gelezen op DF, dus ik had dit wel verwacht. Ik probeerde er geen aandacht aan te geven, maar toch was ik stiekem constant aan het kijken waar popperman was.

Op dat moment zeiden m'n vrienden dat zou graag door wilden gaan. Ik stond nog veel te scherp om naar huis te gaan! Ik begon ze duidelijk te maken dat ik écht niet weg wouw. Dit zorgde een beetje voor een ongemakkelijke situatie. Plots kwam popperman naar me toe om te vragen of ik mee ging afteren op z'n appartement. Hij zou me nog wat coke trakteren voor m'n verjaardag. Ik stond tussen 2 vuren. Samen uit samen thuis, of koning van de wereld?
Ik bedankte popperman voor het aanbod, wenste hem een goede avond en ging met m'n maten naar de pita. En die beslissing voelde op die moment een beetje rot aan, maar na even nadenken besefte ik dat m'n vrienden toch op de 1ste plaats kwamen.

Achteraf vond ik het zielig van mij dat ik me zo liet beïnvloeden door die drang. Ik besef nu ook dat een Varry met coke op niet dezelfde is als de Varry zonder coke, en dat bevalt me niet zo. Het was een zeer leuke ervaring, maar ik ben nu echt blij dat er in mijn vriendenmilieu geen coke voorkomt. Het was de eerste keer in m'n 21-jarig leventje dat ik coke van zo dichtbij zach. Als ik het nog eens onder m'n neus krijg ooit, zal ik waarschijnlijk niet nee zeggen. Het is nu eenmaal een zeer lekker gevoel. Maar ik ga er zéker niet naar opzoek!

Zo, dit wouw ik even van me afschrijven! :wave:

Delirium

Badass junkie
Allereerst; gefeliciteerd nog! :mrgreen:

Klinkt wel als een leuke kennismaking met coke: je had al wat alcohol op en hebt het bovendien netjes bij één lijn gehouden.
Als dit je laatste keer was kun je er in ieder geval wel tevreden op terug kijken denk ik.
En als dit niet je laatste keer was, moet je gewoon je grenzen kennen, want met cocaïne is af-en-toe-gebruik echt niet onmogelijk.

Leuk report, weer eens wat anders :wave:

raizeredge

Wijs gebruiker
leuk report seker netjes dat je het bij 1 lijn heb gehouden maar poppers ik ben er niet echt bekent mee maar dat gebruiken homes toch voor de sex heb ik een keer gelezen

Delirium

Badass junkie
Poppers verwijden de bloedvaten en laten je spieren verslappen, dus het zou handig zijn bij anale seks ja.

Je orgasme schijnt ook hemels te zijn met poppers :)

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Nog gefeliciteerd! :)

Leuk om zoiets eens te lezen, ik ben nog nooit in aanraking gekomen met poppers, dus ik heb eigenlijk geen idee wat het doet. Zal me zo eens inlezen, klinkt wel interessant.

Wel geestig en herkenbaar, de 'ongelofelijk boeiende gesprekken met vreemde' en 'het absoluut niet naar huis willen'. Bij mij verdwijnt dat laatste als ik even vijf minuten kalm blijf, dan slaat de knop opeens om en heb ik er genoeg van.
Dat vind ik toch verraderlijk wel, dat je maar door blijft gaan. Het is me wel eens gebeurd dat ik om elf uur in de ochtend nóg met een spiegel voor me zat.
Goed dat je gewoon naar huis bent gegaan, vaak als ik dezelfde beslissing maak voel ik me toch wat fijner de volgende dag. Dat 'panisch door blijven snuiven, dan komt er misschien nog een feest gaande' als het zonnetje al opgekomen is geeft me altijd zo'n depri gevoel.

Maar guut, ik ga offtopic!

Leuk report dus. :)

Lauu

Badass junkie
heel mooi report...lekkere nacht gehad dus :P

goed dat je vrienden alsnog op de eerste plaats stonden... :)

Annæ

Belezen gebruiker
Chill reportje.
wat aardig dat je met je vrienden bent meegegaan.
sterk van je.
maarja coke blijft coke(:

Fractal

Belezen gebruiker
Leuk rapportje, erg inleefbaar :) Zelf ook nog nooit geprobeerd en weet dat het dure, verslavende troep is maar als ik zomaar een lijntje onder m'n neus zou krijgen (zeker na enkele biertjes) zou ik het ook wel moeilijk hebben om nee te zeggen. Sterk van je dat je het daarbij hebt kunnen houden en je vrienden de voorrang gegeven hebt!

Detroit303

Bewuste gebruiker
JuliaLenco zei:
als het zonnetje al opgekomen is geeft me altijd zo'n depri gevoel.

Inderdaad, zonsopgang is toch ook wel de 'grens' voor mij, zeker in de winter! :mrgreen:
Zonlicht werkt trouwens ontnuchterend! :P

Bovenaan