je beste XTC momenten

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HoneyC

Belezen gebruiker
Goedenavond allemaal,

Iedereen die eens xtc heeft gebruikt en het fijn heeft ervaren heeft vast wel te maken hebben gekregen met een hele intense moment tijdens je trip waar je later uren over hebt willen praten.

Wat je op dat moment meemaakt en voelt kan zo heerlijk zijn dat je het met iedereen zou willen delen. Zelf vind ik het ook geweldig om met vrienden onze ervaringen te delen. :grin: :grin:

Ik heb gelukkig zelf ook heel veel van deze wonderlijke momenten mee mogen maken, en eentje wat me heel erg bij is gebleven wil ik graag met jullie delen :

Ik was thuis met een vriendin van mij, en we namen beide 1 hele rode superman. '
Na een kwartier sloeg hij lekker in, gelijk al 'het achtbaan' gevoel. En we zaten beide behoorlijk in onze space.
Later ging ik even naar mijn balkon voor frisse lucht, ik deed mijn ogen eventjes dicht en zag een CEV (Closed Eye Visuals).
Daarin zag ik 3 lange rijen onder elkaar met doodskoppen, waarvan de doodskoppen neonlichten straalden. En de doodskoppen bewogen in blokjes van buitenaf naar binnen toe en in het midden verdwenen ze.

Het was echt één van de mooiste dingen wat ik heb gezien ! Het kwam ook waarschijnlijk doordat ik dat pilletje heel nam wat ik overigens ook nooit meer zal doen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was en herken je een aantal dingen laat dan ook gelijk jou ervaring achter !

Groetjes

Bijlagen

• Glowing-Neon-Skull-Photos.jpg
    Glowing-Neon-Skull-Photos.jpg
    252,6 KB · Weergaven: 5.935

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Leuk topic!

Mijn mooiste moment was toch wel op a state of trance dit jaar. Ik zat vol in mn space en het meisje dat ik al leuk vond stond voor me. Ik liep naar haar toe, gaf haar van achter een kusje op de wang en sloeg mn armen om haar middel en bleef zo een paar minuten staan. Op dat moment heb ik echt het ultieme geluk ervaren :)
Nu heb ik een relatie met haar! :grin: :grin: happy me!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh wauw MusicIsLife dat klinkt wel heel nice! ASOT was supergoed, jouw ASOT zo te horen nog beter dan de mijne :)

Een van mijn beste momenten was wel dat voor de eerste keer in mijn leven mn pilletje insloeg terwijl op dat moment op de stage als verrassing Moby werd aangekondigd! :hearteyes: wat een held...

HoneyC

Belezen gebruiker
Wat een leuke verhalen lees ik hierboven :)

@MusicIsLife
Dankjewel,
En lucky you ! Het lijkt mij zeker het ultieme geluk wat jij hebt meegemaakt. :grin:

spacebilly

Belezen gebruiker
De eerste keer dat ik XTC deed met een vriend. Eerste 2 uur dat het begon in te werken had ik toch wel wat mooie momenten beleefd. Toen we t namen was mijn moeder nog beneden, die ging met een half uurtje weg. Na ong 20 minuten begon die vriend van mij al heen en weer te wiebelen op bed en flink te puffen en blazen. Ik: Gast, wat doe je man? Hij: 't begint te werken man, 't begint te werken, 't begint te werken. Hahaha, ''rustig aan, straks komt mn ma binnen''. Ik zat ondertussen beetje op DF tripreportjes te lezen en af te vragen wanneer het bij mij zou gaan werken. Ondertussen hoorde ik de voordeur dichtslaan wat betekende dat mijn moeder het pand verlaten had, jeeeej. We liepen naar beneden en ik begon zenuwachtig rondjes te lopen in de huiskamer, huh? Dacht ik, waar ben ik mee bezig? Op dit moment merkte ik dat mijn oogballen mega soepel in mn oogkassen aan het draaien waren en dat mn hele lichaam een stuk lichter werd. ''tijd om naar buiten te gaan'' opperde ik. We liepen naar buiten en keken naar de bomen, waaaauw. ''ik weet niet wat het is maar die bomen staan er vandaag wel héél goed bij''. Eenmaal bij het grasveld voor mijn huis aangekomen, liepen we richting de sloot. En waaauw, toen we over het gras liepen leek het net alsof we op donzige zachte wolken liepen, voelde geweldig. We stopten bij een boom en keken naar de schors van een boom. Mijn zicht leek wel 100x beter en ik t leek net of de schors bestond uit bergen en dalen en shit. Op dit moment leek t een leuk idee van mijn vriend om een sprintje in te zetten langs de sloot, snel dat we waren! shiiit, honderden meters sprinten zonder een pufje of iets. We voelde ons net superman! Uiteindelijk schoten we achter een huis de bosjes in, hier achter lag een sloot wat die maat van mij dus totaal niet gezien had. Hij kon zich nog net op tijd laten stoppen door zn hakken in het zand te steken en de omringende planten vast te grijpen. ''We moeten springen!'' zei hij. (Je kon gewoon om de sloot heen lopen maar oke :tearsofjoy: ) Ik moest natuurlijk als eerste. Nam een aanloop en sprong zo ver als ik kon! Ik redde het nog net en ging in t gras liggen aan de overkant. Nu was het de beurt aan mn maat, ik zag hoe hij een flinke aanloop nam en SPRONG! Hahahah, hij leek net mario, midden in de lucht met zn vuist omhoog. Halverwege de sprong werd hij toch net iets te hard aangegrepen door de zwaartekracht en hij viel als een aangeschoten mus uit de lucht met zijn been in de sloot. Ik hield t niet meer en lag dubbel toen hij uit de sloop strompelde. '' Gelukkig heb ik drugs gebruikt, nu maakt t me niet uit'' riep hij. Daarna weer een sprintje gezet naar huis toe en de hele middag muziek gemaakt. Heeeerlijk.

HoneyC

Belezen gebruiker
Haha wauw klinkt inderdaad leuk !
Heel veel dingen zijn ook zó herkenbaar, zoals dat van dat rennen. :grin:

Siemen23

Experimenterende gebruiker
Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.

Remotay

Het moment dat hij inslaat en in 1x AL je problemen van je schouders vallen en je een HEERLIJKE RUSH door je lichaam krijgt :openmouth: :openmouth: :openmouth: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

En dan nonstop dansen met een flesje water :tearsofjoy:

Een enorme antikraak kantoorvilla tot je beschikking hebben om te trippen. Om vervolgens met z'n allen in de garage te gaan zitten. Daar stond namelijk een fiat punto cabrio met het dak open en de autoradio aan, en die was chill :grin:

minungler

Newbie
Een paar weken geleden heb ik met nog 5 andere maten pillen gebruikt op een verlaten stuk land van een van onze ouders waar een caravan staat.
We hadden 15 witte bugatti 's mee ( 220 mg ) , we zijn begonnen rond een uur of 12 en de laatste gingen er in rond 5 uur. We waren alle 5 aan het hallucineren, we zagen langs de waterkant allemaal grote Chinese boten & mensen zwemmen, we hadden het heel erg naar ons zin en we baalden er dus ook van dat het weer licht werd. Verder hebben we heel de avond om een kampvuur gezeten en harde muziek gedraaid :)
Achteraf hebben we natuurlijk teveel gebruikt, maar alle 5 denken we met goede herinneringen aan deze avond terug.

mb90

Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.

Heel herkenbaar na een feestje inderdaad :P

Ik vind het lastig om echt één mooiste moment te noemen... Wat ik in het algemeen mooi vind, is om te zien dat iedereen het zo naar zijn zin heeft op een feest, daar wordt ik zelf ook heel vrolijk van :)

De eerste keer blijft natuurlijk altijd memorabel; Het begon met wat tintelingen in mijn benen waarvan ik eerst dacht "dat zal wel niks zijn, dat komt gewoon doordat ik wat zenuwachtig ben". Daarna kreeg ik die tintelingen en fijne warmte door mijn hele lichaam en voelde ik me ineens zo legendarisch gelukkig en goed :) Ook de schermen in de zaal waarop de namen van de DJ's met een fancy animatie werden weergegeven waren zo ontzettend mooi :grin: Ik weet ook nog dat mijn lichaam zo veel beter en sneller leek te reageren op mijn hersenen dan ooit te voren :P

Verder nog een leuke herinnering: Ik was een keer op een feestje in Eindhoven, waar ik op kamers zit. In het dorp waar ik vandaan kom stond ik meer bekend als een braverik die netjes zijn VWO had afgemaakt... Ik kwam toen op dat feest in Eindhoven een groepje mensen uit mijn oude dorp tegen die ook lekker gesnoept hadden, waarop één van hen tegen mij zei: "M******, dit is echt de allerlaatste situatie waarin ik me had voorgesteld jou tegen te komen!!", en gaf me vervolgens een knuffel :P Dat moment zal me ook bijblijven :P

bert567

3 maanden lang geen xtc gebruiken (na een periode van misbruik), dan vrij aangeschoten (toch twijfelend) een hele roze redbull knallen! Nog nooit zo hard losgegaan denk ik, toen een van de nummers kwam die in die tent altijd weer gedraaid helemaal door het dolle heen, zelden zo goed gevoeld!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ha, ik heb een heel leuk sullig momentje van Sziget. Mijn vriendinnetje en ik waren waus en we hadden onze tentbuurtjes opgezocht, zij waren dronken en hadden ook wel ervaring met xtc dus gingen lekker mee in onze knuffelbui. Op gegeven moment stond ik hand in hand met een jongen en mijn vriendinnetje naast mij met een andere jongen, die was met een chick bezig ondertussen en had haar hand ook vast. Dus vriendin pakte mijn hand EN TOEN HADDEN WE EEN SLINGER. Het was zo tof. Toen gingen we dus zo waven met onze armen, zo'n golfje maken die je doorgeeft weetjewel! EN TOEN DAARNA! Gingen we ook nog in een kringetje staan en nog meer golven en dan ook telkens weer een andere kant op. We werden wel een beetje raar aangekeken maar het was zoooo grappig en gezellig terwijl het echt iets heel stoms was, haha.

HoneyC

Belezen gebruiker
WAUW ! Wat een leuke ervaringen lees ik hierboven allemaal.
Word er zelf al spontaan blij van :grin:
Wat grappig ook dat als je met meerdere mensen bent die xtc gebruiken je ook dezelfde gevoelens deelt, heel erg leuk allemaal

leipebaviaan

Wijs gebruiker
10 pillen droppen, zo spyker als wat naakt op een politieauto ronddansen, opgepakt worden en 5 nachten zitten. Ja dat was wel echt lachen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
10 pillen droppen, zo spyker als wat naakt op een politieauto ronddansen, opgepakt worden en 5 nachten zitten. Ja dat was wel echt lachen.

Deze past meer in je grootste drugsblunders denk ik! :confused: Wat een verhaal.. :openmouth: :grin: :confused:

fgamer

Belezen gebruiker
Siemen23 zei:
OH MAYYY GOHHDD..
Dit dus.

Van 9 uur savond's tot 4 uur snachts over straat rondlopen, en objecten aanzien voor mensen.
En zeker als je met 9 mensen buiten bent en je constant paranoia bent aan het worden.

Ewie

Belezen gebruiker
De tweede of derde keer dat ik XTC deed was mijn mooiste avond..

Het was hier in de stad, in een kleine 'discotheek', het begon al flink te werken toen we in de rij stonden en langs de portiers moesten, dus even mijn best doen om zo normaal mogelijk over te komen.. :grin: eenmaal binnen was alles een vage top avond, praten lukte gewoon niet (veel meer dan puffen enzo kwam er niet uit), wat ik goed herinner is die soort tunnel visie wat ik had, je ziet amper wat om je heen gebeurd allemaal..

Ook sjans gehad met enkele meiden (gebeurd normaal niet zo snel) maar, ondanks dat er af en toe een tegen je aan stond te dansen, met je "stomme kop" zo onder invloed zijn van de XTC dat het helemaal niet interessant was, totaal geen aandacht aan gegeven :P Weet niet precies waarom, maar dit was de leukste keer op de XTC.

Mijn allereerste keer was vaag, ik herinner hem nog maar nauwelijks.. Maar vond het niet speciaal genoeg om te onthouden dus :wink: Gelukkig wel alleen maar leuke ervaringen gehad met XTC... Het vooraf beetje spugen neem ik voor lief :sunglasses:

Dr. MD

leipebaviaan zei:

hahaha, :grin:

ik heb nog nooit zo hard gehoopt zo dat enn internet verhaal echt is !

Dr. MD

zowiezo het afscheids feesje van een boerderij in australië waar ik gewerkt had

opeens kwam de ploegbaas met pillen af, voor de hele werkploeg :grin:

het hielp ook wel dat we 70km ver in een prachting onbewoond natuurgebied zaten

UhNee

Newbie
Wat een leuke verhalen, word er helemaal vrolijk van! :hearteyes:
Zelf is mijn beste moment sowieso de eerste keer. Hele lage dosis, niet echt weten wat we konden verwachten, na ontzettend lekker gaan het tweede halfje voelen opkomen en hélemaal achteraan het festival waar we toen waren losgaan als een malle. Maar dan ook echt raar losgaan :') Ik dacht op dat moment ook echt dat ik met nog nooit zo goed had gevoeld, werd er bijna emotioneel van. Vervolgens uit de trein komen en met z'n drieën hand in hand naar huis lopen :hearteyes: Mooie tijden.

Adrift

Newbie
Mijn beste XTC momenten zijn niet op 1 hand te tellen, maar het meest bijzondere moment was voor mij toch wel de eerste keer dat ik het gebruikte...
Ik voelde me al een maand of 2 depressief en lusteloos omdat ik leed aan intens liefdesverdriet. Mijn 2 beste vriendinnen besloten me mee te nemen naar Solar. We waren nog nooit met z'n 3en naar een festival geweest (wel afzonderlijk) en zij vonden het tijd dat ik weer een beetje normaal zou gaan doen. Totaal zonder enige verwachting ben ik meegegaan. Alledrie hadden we nog nooit XTC gebruikt. Mijn vriendinnen wilden dat heel graag eens doen, en in mijn staat van zijn dacht ik dat het toch niet veel erger met me kon gaan. Schouderophalend stemde ik in, en verbazingwekkend genoeg hadden we een uur later al 6 pillen gefixt.

Tegen het eind van de middag mikte we er alle drie een halve in. We stonden bij een spacy electrobandje te kijken dat aardig klonk en het was aangenaam warm. Hoewel ik er nonchalant in meegegaan was voelde ik me direct na het moment van droppen zenuwachtig en onrustig.. Dit hield een half uur aan waarin ik in mezelf gekeerd doemscenario's mbt mijn gemoedstoestand van de laatste tijd icm de XTC bedacht...maar toen kwam het moment.
Het moment dat ik buiten de open tent waar we in stonden iets op de grond zag fonkelen. Gebiologeerd liep ik erop af, ik bukte en zag dat het een ketting was met een soort van amulet eraan. Toen ik het opraapte voelde ik een gloed van positieve energie door me heen stromen. Meteen schoot het woord 'liefdes-amulet' door mijn hoofd. Met dat ding om mijn nek, zo besloot ik, kon ik het leven weer aan. Getroffen door deze sterk spiritueel voelende ervaring stond ik op en keek ik naar de lucht. DE LUCHT! Woooowww.... de lucht was nog nooit zo wijds en blauw. De wolken zo imposant. En de ruimte om mij heen zo aangenaam aanwezig. Het was net of ik in een klap weer ontvankelijk voor het leven was geworden! Met de grootste glimlach ooit liep ik terug naar mijn vriendinnen. Die hadden inmiddels ook een behoorlijke euforische inslag gekregen. De hele dag en nacht hebben we gedanst (op blote voeten want zo voelde ik me meer geaard!) en stonden we in liefdevolle verbinding met alle mensen om ons heen.

Ik zal nooit vergeten dat mijn vriendin zei dat het lang geleden was dat ze me zo gelukkig had gezien en dat ze terugverlangde naar die vriendin. Ik heb die avond aan mezelf beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer zonder pijn te leven en sterk in mijn schoenen te staan.

De hele week na het festival heb ik me bijzonder wakker geschud gevoeld. Ik kon het zelfs niet laten om deze ervaring met mijn moeder te delen! Hoewel ik me voor kan stellen dat het lang niet voor iedereen of in ieder geval slim is om drugs te pakken als je je kut voelt heeft het mij geholpen de positieve kant van het leven weer in te zien, en over mijn verdriet heen te komen.

Inmiddels is dit zo'n 3,5 jaar geleden maar nog steeds als ik aan de pillen ga draag ik mijn liefdes-amulet :hearteyes:

HoneyC

Belezen gebruiker
Adrift zei:
Mijn beste XTC momenten zijn niet op 1 hand te tellen, maar het meest bijzondere moment was voor mij toch wel de eerste keer dat ik het gebruikte...
Ik voelde me al een maand of 2 depressief en lusteloos omdat ik leed aan intens liefdesverdriet. Mijn 2 beste vriendinnen besloten me mee te nemen naar Solar. We waren nog nooit met z'n 3en naar een festival geweest (wel afzonderlijk) en zij vonden het tijd dat ik weer een beetje normaal zou gaan doen. Totaal zonder enige verwachting ben ik meegegaan. Alledrie hadden we nog nooit XTC gebruikt. Mijn vriendinnen wilden dat heel graag eens doen, en in mijn staat van zijn dacht ik dat het toch niet veel erger met me kon gaan. Schouderophalend stemde ik in, en verbazingwekkend genoeg hadden we een uur later al 6 pillen gefixt.

Tegen het eind van de middag mikte we er alle drie een halve in. We stonden bij een spacy electrobandje te kijken dat aardig klonk en het was aangenaam warm. Hoewel ik er nonchalant in meegegaan was voelde ik me direct na het moment van droppen zenuwachtig en onrustig.. Dit hield een half uur aan waarin ik in mezelf gekeerd doemscenario's mbt mijn gemoedstoestand van de laatste tijd icm de XTC bedacht...maar toen kwam het moment.
Het moment dat ik buiten de open tent waar we in stonden iets op de grond zag fonkelen. Gebiologeerd liep ik erop af, ik bukte en zag dat het een ketting was met een soort van amulet eraan. Toen ik het opraapte voelde ik een gloed van positieve energie door me heen stromen. Meteen schoot het woord 'liefdes-amulet' door mijn hoofd. Met dat ding om mijn nek, zo besloot ik, kon ik het leven weer aan. Getroffen door deze sterk spiritueel voelende ervaring stond ik op en keek ik naar de lucht. DE LUCHT! Woooowww.... de lucht was nog nooit zo wijds en blauw. De wolken zo imposant. En de ruimte om mij heen zo aangenaam aanwezig. Het was net of ik in een klap weer ontvankelijk voor het leven was geworden! Met de grootste glimlach ooit liep ik terug naar mijn vriendinnen. Die hadden inmiddels ook een behoorlijke euforische inslag gekregen. De hele dag en nacht hebben we gedanst (op blote voeten want zo voelde ik me meer geaard!) en stonden we in liefdevolle verbinding met alle mensen om ons heen.

Ik zal nooit vergeten dat mijn vriendin zei dat het lang geleden was dat ze me zo gelukkig had gezien en dat ze terugverlangde naar die vriendin. Ik heb die avond aan mezelf beloofd dat ik er alles aan zou doen om weer zonder pijn te leven en sterk in mijn schoenen te staan.

De hele week na het festival heb ik me bijzonder wakker geschud gevoeld. Ik kon het zelfs niet laten om deze ervaring met mijn moeder te delen! Hoewel ik me voor kan stellen dat het lang niet voor iedereen of in ieder geval slim is om drugs te pakken als je je kut voelt heeft het mij geholpen de positieve kant van het leven weer in te zien, en over mijn verdriet heen te komen.

Inmiddels is dit zo'n 3,5 jaar geleden maar nog steeds als ik aan de pillen ga draag ik mijn liefdes-amulet :hearteyes:

Haha wauw, klinkt als een geweldige ervaring ! Ben wel enorm blij voor je dat je het zo goed is bevallen en ook verandering in je leven heeft gebracht. Of in je mind haha maar goed mooi verhaal :grin: :grin:

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Mijn 2de pillenavond, onbeheerst, je bent jong en je wilwat... wat een nacht.
Vrijdagavond tien biertjes achterover gekapt in ons favoriete ondergrondse techno/house cafe.
Komt een vriendin opdagen met 10 dubbele rooie hartjes, ik koop ze allemaal voor mij en 2 vrienden en die vriendin direct terug om nog
Over amper 2 uur elk drie gedropt (toen waren ze niet 220 mg fzo :) ).
Man wat was dat zalig, heel die keet aan de X, iedereen loved up, een opkom kende ik toen niet echt
Het begon zonder enig voorteken, na 3 kwartier vn de eerste pil een goeie slag 10sec en ik ging pieken. Slikte er 2 bij en was goed voor de rest van de nacht.
Waren we zo overweldigd dat we een bostrip wilden doen.
Nog met de muziek in de oren, helemaal waus over de straten slingerend,
overal gedaantes en schimmen, kleine kinderen spelen, 100den mensen op stap met de hond om 3u snachts :rolleyes:
In het bos aangekomen intussen zo hard aan het gaan dat de teletubbies ons verwelkomen en dat we maar niet kunnen zwijgen over het feit dat alles superzalig is, dat de teletubbies met ons mee moeten, ergens waren we terug in de onbevreesde onzorgelijke kindertijd gestapt. Een schattige tuinkabouter in de achtertuinen was opeens een trippartner tot iemand zei; zet terug, de mensen kijken (welke mensen :grin:), de lichtjes in het bos van waar ze ook kwamen, ze zorgen voor een verlichting in de heftige oogtrillingen.
De trip eindigde met enkele peuken en spliffs op een bankje, engeltjes boven het water, kastelen in de lucht, pratende bloemen :confused: en vanaf dan total blackout, ik denk dat we de weg naar huis slapend bewandeld hebben, niemand weet nog iets, we kwamen allemaal tot besef thuis in mijn living, heel wazig maar bijna zogoed als nuchter. Hebben dan zo een 8u geslapen., terug tiptop in orde voor bioscoop met de chickies, een crash kende ik nog niet..

1van mijn herinneringen die ik nooit zal vergeten :grin:

Helenas

Bewuste gebruiker
Ik denk dat dit de derde keer was dat ik het deed. Dat was samen thuis met mijn vriend omdat iemand dat ons had aangeraden. We hadden blauwe supermans en ik had uiteindelijk 2,5 op terwijl ik normaal max 1 pak. Totaal geen verstand van drugs en steeds doorgepakt. Was wel echt heerlijk! Pyjama aan, kleedjes en kussens op de grond. Lekker muziekje aan en zo hebben we ons wel vermaakt. We waren op een gegeven moment zelfs zo vaag dat we uit het niks dingen zeiden. Zo zei ik ineens 'pas op politie' en hij zei 'kom je me ophalen bij de zandhopen'. Dat was zijn oude peuterspeelschool :tongueout:. We reageerden steeds met een 'he wat?', waarna de ander ook zei 'he wat?'. Daarna even lachen en de schouders ophalen en dat herhaalde zich nog een aantal keer :tongueout:. Een ervaring om nooit te vergeten of te herhalen :rolleyes:

EKSTASIE

Newbie
Tekzor668 zei:
Mijn 2de pillenavond, onbeheerst, je bent jong en je wilwat... wat een nacht.
Vrijdagavond tien biertjes achterover gekapt in ons favoriete ondergrondse techno/house cafe.
Komt een vriendin opdagen met 10 dubbele rooie hartjes, ik koop ze allemaal voor mij en 2 vrienden en die vriendin direct terug om nog
Over amper 2 uur elk drie gedropt (toen waren ze niet 220 mg fzo :) ).
Man wat was dat zalig, heel die keet aan de X, iedereen loved up, een opkom kende ik toen niet echt
Het begon zonder enig voorteken, na 3 kwartier vn de eerste pil een goeie slag 10sec en ik ging pieken. Slikte er 2 bij en was goed voor de rest van de nacht.
Waren we zo overweldigd dat we een bostrip wilden doen.
Nog met de muziek in de oren, helemaal waus over de straten slingerend,
overal gedaantes en schimmen, kleine kinderen spelen, 100den mensen op stap met de hond om 3u snachts :rolleyes:
In het bos aangekomen intussen zo hard aan het gaan dat de teletubbies ons verwelkomen en dat we maar niet kunnen zwijgen over het feit dat alles superzalig is, dat de teletubbies met ons mee moeten, ergens waren we terug in de onbevreesde onzorgelijke kindertijd gestapt. Een schattige tuinkabouter in de achtertuinen was opeens een trippartner tot iemand zei; zet terug, de mensen kijken (welke mensen :grin:), de lichtjes in het bos van waar ze ook kwamen, ze zorgen voor een verlichting in de heftige oogtrillingen.
De trip eindigde met enkele peuken en spliffs op een bankje, engeltjes boven het water, kastelen in de lucht, pratende bloemen :confused: en vanaf dan total blackout, ik denk dat we de weg naar huis slapend bewandeld hebben, niemand weet nog iets, we kwamen allemaal tot besef thuis in mijn living, heel wazig maar bijna zogoed als nuchter. Hebben dan zo een 8u geslapen., terug tiptop in orde voor bioscoop met de chickies, een crash kende ik nog niet..

1van mijn herinneringen die ik nooit zal vergeten :grin:

Hahah kan me zo inleven in dit verhaal, onbeheerst, je bent jong en wilt wat.

Pff vage tijden meegemaakt in de bossen, met dingen zoals, 'ahh mevrouw wat een lief hondje', waarop ik iedereen om me heen hoorde zeggen/mompelen 'heh' heeeeh' 'wtf goos', er was natuurlijk geen hond en al helemaal geen vrouw. Vaak vanaf zo´n punt word het echt erg vaag en weet ik daar de volgende vrij wel niks meer van. Ook vaak door de licht inval van bomen gedacht dat ik gwn in een straat liep met huizen en flats om me heen die er ook gewoon niet zijn. Begonnen dan ook met een 1 hele en een klein uur daarna nog 1 en ga zo maar door tot de 3-4 en wiet, een hoop. Meestal kwamen dit soort vaagheden opzetten na 3-4 keihard spacen. Pff leipe tijd. :rock:

🐺PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:

EKSTASIE

Newbie
Tekzor668 zei:
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:

Nee zeker niet, haha.
Heb me aardig down en beroerd gevoeld een tijdje.. :(

Natozlato

Wijs gebruiker
Sommige topics zijn de moeite waard om naar boven gehaald te worden : )

Een van mijn mooiste xtc-momenten was toen ik met mn vriendje een weekendje naar Houffalize in België was voor een nacht op mdma.
We hadden de eigenaresse van de b&b al ingelicht dat we van nachtelijke wandelingen hielden, zodat ze niet zou schrikken als ze 's nachts de deur hoorde.
Het duurde meer dan twee uur voor de pil werkte, want we hadden laat gegeten.
Die nacht zijn we het hele dorp rondgewandeld met allebei een goede koptelefoon op met dezelfde muziek, die we constant afzetten omdat we wilden kletsen.
Het was voorbij drieën op een zondagavond, dus er was geen kip op straat. Ik heb me ook wat af gehallicuneerd. Er was een groot licht bij een riviertje, en ik dacht dat daar mensen gezellig bij een kampvuur stonden. Schaduwen van de bomen op een witte muur leken graffiti.
Ook nog in het bos geweest, daar zag ik Mexicaanse kleedjes op terrastafeltjes.

Ik ben meer een lezer dan een schrijver op dit forum, en lees het liefst oude topics over mdma. Er zit, naast de vaak voorkomende vragen over dosering e.d., heel wat leuks tussen!

mitchieee

Belezen gebruiker
bij mij was het mooiste moment’ dat ik naar huis werd gebracht en de weg die serieus geen licht had ‘ was helemaal verlicht met mooie lichjes in de ope velde zag ik circus tenten en hijskranen in de bomen vogels en dieren ‘ voor me deur was er een piraat met een papagaai’

mitchieee

Belezen gebruiker
of ik zat achter in de auto’ ik en een vriend kwamen net een dag terug uit bali van vakantie. daar vroegen ze overal taxi taxi ! sir u need taxi?
dus ik zat achterin en ik zag al verderop op de parkeerplek alemaal marktjes en locals dingen kopen. toen haalde me vriend me in eensuit een gesprek bleek da ik tegen een taxi persoon aan t praten was

Kipcorn

Zoveel mooie momenten. Een aantal jaar geleden hadden we een vaste groep van 10 / 20 mensen waarmee we eens in de zoveel tijd een Space avondje organiseerden op mooie locaties vooral rond de natuur. Mooie dingen ☺️

Poederpret

Het mooiste van xtc vind ik de bullshitgesprekken die je met random personen op een feest hebt. En het keiharde losgaan op de muziek natuurlijk xD

mitchieee

Belezen gebruiker
waarneer ik en me vrienden bij iemand thuis zitten’ en dan kwam er een specifiek nummer op en gingen we om ste beurt een gek dansje doen langs een tafel het was een geweldig gevoel en het zag er zo kicke uit

wapboy

Bewuste gebruiker
Samen met een vriendin op matrasje lekker wappie...... begint ze ineens met armen naar boven uitgestrekt van alles re doen .... ik vraag dus ....wat doe jij nou? ... de keukenkastjes inruimen was het antwoord 😀😀

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan