joint met/zonder tabak, het verschil?

Zu

Experimenterende gebruiker
Wat is eigenlijk het verschil qua effect van een pure joint en een joint met tabak? Word je bijvoorbeeld actiever van een joint met tabak?

Ik weet het verschil echt niet meer, daarvoor blow ik nu nog te weinig maar ik vraag het me echt af. Ik heb ook nooit sigaretten gerookt dus ik weet niet of tabak nu stimulerend of rustgevend werkt.

shakes

Belezen gebruiker
Zonder tabak is het zwaarder en word je nog erger stoned dan met tabak omdat je er dus meer wiet in schopt. Lijkt mij logisch opzich maar kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.

BombSki

Bewuste gebruiker
jep je zit er helemaal naast.
tabak en wiet werken beide tegen elkaar zou je kunnen zeggen, tabak vernauwt de bloedvaten terwijl wiet het tegenovergestelde doet.
als je puur rookt dan wordt je high ipv stoned, er is hier een tijd geleden een hele discussie over geweest, zoek maar even naar "high stoned" met de zoekfunctie.
samengevat:
high: actief, creatief, helder
stoned: lam, alles-is-goed

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Maar gister was ik niet stoned, alleen hasj gerookt en dat is toch anders dan stoned makend wat je bij wiet hebt.

Freaky high

Bewuste gebruiker
uitleg

als je een joint rolt met tabak, dan heeft het een tegengestelde werking dan zonder tabak; tabak zorgt er namelijk voor dat je aders vernauwen, wiet doet het tegengestelde; je aders worden dus opener of hoe jet het ook moet zeggen. velen gebruiken tabak in een joint om het aan te krijgen, want puur is niet zo makkelijk in de fik te krijgen. je word Stoned als je blowd met tabak, en als je puur blowd dan word je meer High.

Bovenaan