Joint roken in de tuin

Chili97

Newbie
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier , ofja ik heb hier al vaak dingen gelezen , maar ben net lid geworden

Ik heb een paar vraagjes
Ik wil in mijn tuin een joint roken
Maar wil eerst paar dingen zeker weten

1) Mag ik in België jointen roken in mijn tuin? Zoniet welke straffen zijn er aan verbonden?

2) Als ik in mijn tuin rook , kunnen mijn ouders dat dan binnen ruiken? Of hangt dat af van de windrichting?

Alvast bedankt

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Welkom!

Op je eerste vraag kan ik geen antwoord geven aangezien ik Nederland woon. Wat betreft je tweede vraag, als je dicht bij de deur van de tuin staat of er zijn lucht roosters dan is de kans groot dat dit binnen te ruiken is.

Bee

Belezen gebruiker
Volgens mij is het niet legaal (en zeker niet gedoogd) in België. Een wietlucht heeft een sterke geur dus met pech ruiken ze het inderdaad. :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik woon in Nederland maar ik weet van Belgische vrienden dat wiet echt illegaal is en niet gedoogd in BE. Als ik daar op visite ben mag ik alleen in huis blowen. Dit omdat volgens hen, als de buren het ruiken en klagen heb je een dik probleem. In hoeverre dat in boetes of juridische zaken uitloopt weet ik echt niet. Ik weet wel dat zij er toch wel precies in zijn met stiekem houden.

Bovenaan