Jointjes niet zo fijn..

hey, ik ben een meisje van 18 en heb tochwél een vraag waar ik een antwoord op zou hopen te krijgen.
Ik vind blowen niet meer zo aangenaam, ik voel me der ook altijd slecht mee, beetje missenlijk, ik kan ook echt geen conversatie aangaan, wordt moeilijker en lastig.
Op men 16 jaar begon ik pas te blowen en had ik dat raar gevoel nooit, ik was echt altijd blij toen ik jointjes smoorde. En heb dat echt alleen maar bij het smoren, terwijl ik tegen heel wat harddrugs kan, blijft ik soort van 'slecht gaan' op soft drugs. Weet iemand hoe dit zou komen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Is er in je persoonlijke leven wat veranderd? Heb je meer stress of meer zorgen aan je hoofd bijvoorbeeld?

Is de wiet of hasj die je rookt veranderd? Cannabis met meer THC en minder CBD vergroot de kans op een slechte ervaring, dus het soortje wat je rookt kan een enorm verschil maken tussen lekker of slecht gaan.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Is er in je persoonlijke leven wat veranderd? Heb je meer stress of meer zorgen aan je hoofd bijvoorbeeld?

Is de wiet of hasj die je rookt veranderd? Cannabis met meer THC en minder CBD vergroot de kans op een slechte ervaring, dus het soortje wat je rookt kan een enorm verschil maken tussen lekker of slecht gaan.

Dat klopt wat je zegt. Ik ben een "zeer ervaren" blower en zelfs ik kan met een enkel wiet soortje ook "bad" gaan nog. Niet een OD idee maar wel misselijk, draaierig, soms diaree. En idd vooral met hele sterke wiet met veel thc. Ik persoonlijk rook liever een lichtere soort dan een zware.

Fool

Badass junkie
Ik heb hetzelfde probleem soms een beetje met wiet, maar met hasj heb ik nooit problemen!

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik kan het allebei niet aan geen wiet en hash
Word binnen no time ziek
Vervolgens flink overgeven
Om daarna 3 uur k.o. Te gaan
Daarna 2 uur wazig
Thats it

Bongify

Newbie
Dit kan ook te maken hebben met de combinatie van tabak en cannabis. Probeer eens een puur jointje of een bong te roken.

• Like
Waarderingen: Fool
Mentaal en lichamenlijk ben ik helemaal Oké, ik dacht ook wel dat het misschien aan het tabak lag maar zelf rook ik ook. Ik ga het maar moeten accepteren dat jointjes niets meer voor mij is, ben zelf ook meer voor uppers of psychedelische drugs, dus zo erg vind ik het zelf niet. Toch bedankt voor het antwoorden!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mentaal en lichamenlijk ben ik helemaal Oké, ik dacht ook wel dat het misschien aan het tabak lag maar zelf rook ik ook. Ik ga het maar moeten accepteren dat jointjes niets meer voor mij is, ben zelf ook meer voor uppers of psychedelische drugs, dus zo erg vind ik het zelf niet. Toch bedankt voor het antwoorden!
Je zou eens geimporteerde hasj kunnen proberen, bijvoorbeeld uit Marokko of India. Daar zit veel meer CBD in waardoor je er niet zo snel paranoia van wordt. En anders gewoon accepteren dat blowen niks meer voor je is inderdaad.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Dit probleem heb ik ook ervaren. Ik heb vanaf mijn 16e tot mijn 22 regelmatig geblowed, daarna werd al een stuk minder omdat ik ging studeren etc. De afgelopen jaren ben ik weer wat meer gaan roken na een periode van ongeveer 4 jaar zo goed als gestopt te zijn. In het begin had ik vaak na een paar hijsjes al dat ik vaag werd en ineens negatief ging denken over van alles. Naarmate ik meer rookte werd dit minder dus heb ik het idee dat het misschien te maken heeft met tolerantie. Wel zijn er in de afgelopen jaren veel dingen veranderd in me leven waardoor ik de high misschien anders ervaar dan toen ik nog jonger was.. rook je nu even veel als toen?

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik blow nu al een helle tijd en heb dat probleem ook even gehad. Wat voor mij hielp was steeds 2 a 3 hijsen nemen en dan weer de joint weg leggen. Ben ik overigens nog steeds aan het doen geniet zo meer van me joint :tongueout:

Bovenaan