Joints

Flaffie

Wijs gebruiker
Na hoeveel joints word het voor jou allemaal teveel?
Bij mij na 3 ... wel achter elkaar dan.
Over een hele dag gezien zou ik niet meer dan 5 handelen

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Geen idee, volgens mij zit er geen limiet aan bij mij :P Ik ben in ieder geval nog nooit bad gegaan van wiet alleen.

Extisi

Wijs gebruiker
Dat ligt bij mij bij 5/6 jointjes. Ligt er wel aan wat er in zit natuurlijk. :tearsofjoy:
Vroeger toen ik die voorgedraaide haalde werd ik altijd heel erg snel stoned, nu heb ik dat niet meer. :stoned:

psych-out

Bewuste gebruiker
ik heb niet echt een limiet. op een gegeve moment pak na 8 joints over een namiddag heb ik meer een gevoel dat ik nuchter ben dan gaar. dus die joints na die 8 joints geve me een soort van nuchter gevoel. raar ma zo voelt. ik rook nu wel al zo'n 2jaar dagelijks 8 a 10 joints per dag

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
heb al een tijd niet meer geblowd..denk dat ik hem na 1 joint wel goed voel.
en in mn "full-time" blow periodes...weet ik niet echt meer. als ik te veel op had viel ik vanzelf wel in slaap.

Flaffie

Wijs gebruiker
als ik teveel op had kon ik zeker niet slapen!!!
als ik dan ging liggen draaide alles.. had ik vroeger vaak.. ik blowde toen ook teveel.
Nu 1 a 2 joints p dag

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
als ik dan ging liggen draaide alles.. had ik vroeger vaak.. ik blowde toen ook teveel.
Nu 1 a 2 joints p dag

moet je je ogen los laten,,,dan draait het wat minder en dan zak je vanzelf weg.
maar lekker liggen spacen in bed met een muziekje op is ook niet verkeerd :)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
zeker niet!

Helemaal afgsloten van de buitenwereld dan!
op dat moment (alleen op de wereld). jwt

wat zeker niet?
ik vond dat zelf altijd wel een prettig,,dat gevoel dat je alleen op de wereld bent en dat je dan in een lekker warm zacht bed ligt :P

Flaffie

Wijs gebruiker
pinheadlarry zei:
Flaffie zei:
Nu 1 a 2 joints p dag

moet je je ogen los laten,,,dan draait het wat minder en dan zak je vanzelf weg.
maar lekker liggen spacen in bed met een muziekje op is ook niet verkeerd :)

Met zeker niet bedoelde ik dat is zeker niet verkeerd!
haha ik snap dat het onduidelijk was :P

TrippyShit

Badass junkie
Toen ik elke dag rookte, rookte ik zo 20euro op. Maar das al laaang geleden. Eigenlijk, als ik terug denk een de 1e keren en als ik nu weer blow, kan ik er eigenlijk helemaal niet zo goed tegen. Na een halve joint ben ik tegenwoordig al van de kaart. Maar ik blow niet meer. Reden? al 20x verteld in dit subforum :P

Kigh

Bewuste gebruiker
Ik blow alleen in 't weekend en normaalgesproken begin ik op vrijdag rond 5, en ga door tot 3-4 uur 't snachts. Ik drink bijna nietmeer en zo kan ik dat wel handelen. 2 weken trug heb ik met een vriend (en later in de nacht nog een paar mensen meer) rond de 15 joints gerookt op een avond. Ik kan onderhand wel wat hebben. Vroeger hing ik na 2 joints al op de grond, hehe.
Aan de andere kant, heb ik vorige week pas weer gemerkt wat 1 joint al kan doen. Toen spacede ik echt lekker weg en kon genieten van de natuur. Naarmate er meer mensen bijkomen, ga ik meer blowen (iemand draait altijd wel een nieuwe) en zo smoke ik dan overdreven veel. 16 joints is echt onzin om te doen, vooral om dan de dag erna te gaan werken is de shit. :rolleyes: Maar op een gegeven moment val ik inderdaad ook gewoon inslaap. Sta bekend om mijn dekentje dat ik altijd bij me heb en dan uit mn tas haal als we bij mensen film kijken, haha.

ilyas

Bewuste gebruiker
mn meeste ooit was 19 op een dag (12:00 beginnen 03:00 eindigen
ik was heel die dag niets waard, maar k kon het nog aan
maar dan soms na 6 of zo heb ik dan weer genoeg

cropp

Badass junkie
4 of 5 jointjes in een uur is wel genoeg om stoned van te worden, maar ik blow bijna nooit alleen

Bartyo

Bewuste gebruiker
Normaal gesproken is the sky the limit zegmaar.. :P
Op een gegeven moment wordt ik er toch niet meer vager van en zoals LSDMath al zei; lijkt het wel alsof je er nuchterder van wordt ofzo.

underworld

Wijs gebruiker
mijn meeste was 26 joints op een dag, maar eigelijk is het gewoon zinloos, je werkt je zelf de hele tijd tegen een piek aan, stoneder dan de piek kanje niet worden, maar je blowt om die piek te behouden heb ik toen gemerkt.
het is eigelijk puur verspilling, je kan beter 3 jointjes op een dag roken, ben je lekker stoned en niet zo veel geld kwijt

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
ligt er een beetje aan wat ik van plan ben te doen , ales ik gewoon heel de avond in de bank wil hangen kan ik er denk ik wel 10 blowen (halfslapen vanzelfsprekend) Als ik in het weekend ga stappen en wat biertjes drink neem ik er zelf altijd 2a 3 (per avond) mee ...

Angramar Temenos

Badass junkie
Mijn record: 11 jointjes met silver haze, 2 blunts, 1 splonko gedeeld met 2 vrienden, en ongeveer 20 gram hasj weggerookt door een shisha samen met 6 mensen. + nogal wat spacecake.

L

Lid 6909

Gast
ik heb een keer 90 eu wiet opgerookt met 2 man

ik + mate

Kigh

Bewuste gebruiker
snoopdok zei:
ik ben al meteen na 1ntje knetter maarjah ik haal wel altijd goeie wiet :sunglasses:

Dan moet je toch echtwel ergens anders halen dan in kerkrade,
de down under en mij bekende andere manieren zijn niet echt shit waarvan ik ga vliegen..
Stoned wel natuurlijk, maar echt heftig moet ik toch minstens voor naar heerlen of verder en capri is redelijk duur als je echt goede wiet moet hebben. OF jij bent gewoon sneller gaar, haha. :wave:

MCHZK

Belezen gebruiker
mijn meeste was op groezrock
iets van een 70 joints op een dag en nacht met 2 vrienden

+ nog enkele bonghits en biertjes er bij
was toen ik nog veel smoorde , ik denk dat ik nu (ik rook sinds 2 maand enkel in het weekend bijna) na een joint of 3 wel even stop :grin:

en ja , na 10 joints word je egt niet stoneder , maar wil je gewoon zo knetterstoned blijven en je piek houden

was wel nogal goedkope wiet , dit had ik egt niet gekunt met bijvoorbeeld amnesia ofzo :stoned: :grin:

Spor

Wijs gebruiker
Ik denk dat mijn limiet vij 68,5 ligt :grin:

Nee zou het niet weten, heb wel eens ongeveer 2 weken lang aan een stuk door joints gerookt maar te veel word het me nooit

Bovenaan