Jullie ervaring met 2F Keta pellets

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Hoi medeforumleden,

Ik heb wel eens K gesnoven, hield het steeds bewust bij lage dosis, wel de roes, niet totaal weg en tot hiertoe ook geen nood gehad om de K-hole op te zoeken.
Snuiven is bij mij eerder onprettig en mijd ik indien er andere optie is.
Bij deze dus 2F-K pellets 50mg in m'n bezit.
De meeste snuiven 2F-K, zoals bij K, leunt deze ervaring in lage tot medium dosering dan dicht aan bij de échte Ketamine? Dan naar de pellets, zijn er hier ook die ervaring hebben met 2F-K in pellet-vorm, welke dosis zij gebruiken voor de gekende chille roes die K geeft. Kun je überhaupt echt out gaan, een k-hole bereiken met 2F-K? Wat niet mijn bedoeling is, eerder om rekening mee te houden, dat ik hier ook bepaalde dosering niet overschrijd. Graag jullie ervaringen en meningen omtrent dit stofje.

Zeehond

Wijs gebruiker
Hoi medeforumleden,

Ik heb wel eens K gesnoven, hield het steeds bewust bij lage dosis, wel de roes, niet totaal weg en tot hiertoe ook geen nood gehad om de K-hole op te zoeken.
Snuiven is bij mij eerder onprettig en mijd ik indien er andere optie is.
Bij deze dus 2F-K pellets 50mg in m'n bezit.
De meeste snuiven 2F-K, zoals bij K, leunt deze ervaring in lage tot medium dosering dan dicht aan bij de échte Ketamine? Dan naar de pellets, zijn er hier ook die ervaring hebben met 2F-K in pellet-vorm, welke dosis zij gebruiken voor de gekende chille roes die K geeft. Kun je überhaupt echt out gaan, een k-hole bereiken met 2F-K? Wat niet mijn bedoeling is, eerder om rekening mee te houden, dat ik hier ook bepaalde dosering niet overschrijd. Graag jullie ervaringen en meningen omtrent dit stofje.
Ja, ik heb dit paar keer gedaan met pellets van 50mg.
De fijne chille roes krijg ik als ik ieder half uur een 50mg pellet neem. Ik heb nooit meer dan 3 pellets genomen.
Heerlijk voor een paar uurtjes, meestal in de avond.
Ik heb nooit iets gesnoven of echte K gebruikt dus heb geen vergelijking voor je.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
De fijne chille roes krijg ik als ik ieder half uur een 50mg pellet neem. Ik heb nooit meer dan 3 pellets genomen.
Ik heb nooit iets gesnoven of echte K gebruikt dus heb geen vergelijking voor je.
Owké, redelijk braafjes blijkbaar. Dus de roes duurt klaarblijkelijk pak minder lang, na halfuur bijnemen. Misschien komend weekend eens testen.

Zeehond

Wijs gebruiker
Owké, redelijk braafjes blijkbaar. Dus de roes duurt klaarblijkelijk pak minder lang, na halfuur bijnemen. Misschien komend weekend eens testen.
Ja probeer het gewoon met een half uur er tussen. Je kunt ook een 4e of 5e nemen, dan voel je vanzelf of je dieper gaat en of je dat wel of niet prettig vindt.
Ik heb altijd wel lichte visuals.
Ik slaap er ook goed op en voel me de volgende dag fit. Dat is ook prettig.

Nihilist88

Bewuste gebruiker
Awel heb bijna glad hetzelfde gedaan als gij ivm 2FK, eerste 50mg, was subtiel, maar veel te minnetjes, binnen het uur 2de 50mg pil en 45min later nog een 50mg pil en de roes is indd lekker.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan