1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jullie favoriete benzo (inslaper/recreatief)

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Hoxyz, 16 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hoxyz

Hoxyz Experimenterende gebruiker

Zoals de titel zegt, als het gaat om inslapen na uppers.

Ik zelf heb de meest gangbare liggen. Etizolam, Diazepam, Oxazepam, Xanax, Temazepam, Dormicum, Zolpidem en Zopiclon. De laatste twee heb ik echter nog niet geprobeerd. Zat ook wat te lezen over Flunitrazolam, dat het erg langwerkende (of mijn geheugen laat me in de steek) vind ik niet zo'n probleem. Ook zie ik nog Clonazolam staan, daar heb ik nog geen onderzoek naar gedaan.

Recreatieve waarde van benzo's vind ik niet zoveel aan, een beetje Oxazepam om spanning weg te nemen kan ik nog in komen. Mijn go-to is eigenlijk Dormicum/Midazolam om in te slapen, geheid dat ik knock-out ga, maar wissel alle middelen nog wel eens af.

Dus de vraag, wat is jullie favoriet in slaper en waarom? En wanneer je het puur recreatief gebruikt, vanwaar?

2. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Beter gebruik je geen clonazolam man. Ik had na 3 achter elkaar gebruik al dikke afkickverschijnselen. Ik nam gewoon 0.5mg savonds gewoon om te chillen. Hele week super ziek geweest. Bloed heet en ijs koud steeds, overal naalden in me lichaam. En dan heb ik het nog niet over die black-outs die je krijgt van clonazolam. Raak die bende nooit meer aan.

Maar ik lees dat Temazepam een inslaper is

succes.

Hoxyz vindt dit leuk.
  3. Hoxyz

Hmm dan laat ik die achterwege, stond sowieso al niet echt te springen om die te bestellen. Temazepam heb ik ook redelijk vaak gebruikt, maar om een of andere reden is dat hit or miss bij mij, idem voor wat vrienden van me. Ook word je er redelijk snel wakker van.

MDMAZING vindt dit leuk.
  4. Hoxyz

Eergister 10mg Zolpidem geprobeerd zonder uppers. Voelde lichte high, en had voor m'n gevoel hele lichte visuals/traces. Visuals niet echt, maar wanneer ik m'n hand snel bewoog zag ik wat traces, ook leken de letters op m'n mobiel wat te dansen. Apart, maar heb dit vaker gelezen. Verder niet echt moeite met wakker blijven, duurde redelijk lang tot ik sliep. Wel erg goed geslapen tho.

5. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Valium haalt alle effecten weg na drugs dus die vind ik fijn.
    Is niet echt een inslaper maar slaap er goed op.

Uiteindelijk is wiet mijn beste slaapmiddel.
    2 jointjes in de avond en ik lig heerlijk te slapen.

Als je al die benzo's gaat nemen fuck je je hele hoofd op en gaat slapen later nog slechter...

6. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Flunitrazolam duurt maar zo'n 5 uur, net iets langer dan Etizolam.

Flunitrazolam, Bromazepam, Norflurazepam en Etizolam vond ik enkele meer prettige benzodiazepines die mij zo te binnen schieten.

Diepe slaap relatief kort na stimulant gebruik vind ik sowieso een beetje onzin, in het algemeen maar zelfs voor slaap doeleinden vind ik de meer sederende benzodiazepines minder prettig. Voor slapen specifiek leent Flualprazolam zich relatief goed. Als ik Flunitrazolam of Etizolam neem om te slapen word ik vaak halverwege de nacht wakker en kan ik niet altijd weer in slaap vallen.

Dat gezegd hebbende zijn benzodiazepines enkel uitzonderlijk geschikt om in slaap te vallen. Gebruik van zal je vaak de volgende avond al wakker houden.
    Naast het gebruik van benzodiazepines in meer extreme situaties of om ontwenning uit te smeren bestaat functioneel gebruik van benzodiazepines niet echt.

acht.zes vindt dit leuk.
  7. Portobello

Portobello Belezen gebruiker

Je slaapt niet echt met benzo's. Je bent gewoon KO, net als met alcohol. Ik heb uiteindelijk mirtazapine gekregen. Dat is een antidepressivum maar in zeer lage dosis wordt het voorgeschreven voor slaapproblematiek. Dat neem ik nog. Nadeel: je krijgt er enorme vreetlust van.

Xanax is voor mij het meest recreatief. In het begin dan, daarna neem je het omdat je niet meer zonder kunt. Eigenlijk is zoiets alleen met mate recreatief, maar dat ben ik.

acht.zes vindt dit leuk.
  8. Legio Patria Nostra

Legio Patria Nostra Bewuste gebruiker Donateur

Zolpidem is een verdomd goed slaapmiddel.
    Neem er nooit meer dan één. (20 mg geloof ik)
    Doe je dit wél, dan kan je bizarre ervaringen gaan krijgen.
    Slaapwandelen en zo.
    Ik heb er heel wat versleten, soorten bedoel ik,, en zolpidem (still Nockt) is de beste. Voor mij, dan.
    Ik had ooit aan 30 mg temazepam nog niet genoeg....maar deze zolpidem werkt al jaar en lang, uitstekend!

9. Portobello

Portobello Belezen gebruiker

Zolpidem is raar! Alles is dan ineens in sepia als je dat neemt. Zó wazig. En ja die verhalen ken ik ook, allerlei dingen doen als je denkt dat je slaapt (las eens dat iemand z'n muur had geverfd..). Had er halfjaartje geleden eentje van iemand gekregen weer (vroeger kreeg ik het gewoon van mijn dealer, ik bedoel: arts) en weer die sepiakleuren. Vond dat wel leuk. Was voor mij ook niet echt verslavend ofzo.

10. Legio Patria Nostra

Het is wel degelijk verslavend. Maar de afkick verschijnselen zijn matig.
    Een paar nachtjes wakker liggen en een beetje zweten. En je voelt je niet senang.
    Maar het is peanuts in vergelijking met andere benzo's zoals temazepam en seresta.
    Temesta is een hèle kwaaie om vanaf te moeten, En is ontstellend verslavend.
    Ik dacht dat dit één van de redenen was, om de artsen ertoe te brengen om dit middel zo weinig mogelijk voor te schrijven..

Laatst bewerkt: 2 jul 2019
  11. F.E.A.R.

F.E.A.R. Belezen gebruiker

De winnaar is in mijn ogen toch wel etizolam. Een groot voordeel is de onset; werkt al na 15-20 minuten. Het effect is daarnaast precies lang genoeg voor een goede onafgebroken nachtrust, zonder groggy wakker te worden. En hoewel het naar mijn weten nergens wetenschappelijk bevestigd wordt, heb ik her gevoel dat tolerance of lichamelijke afhankelijkheid minder snel optreedt dan met traditionele benzo’s.

MDMAZING vindt dit leuk.
  12. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Etizolam is idd chill om te pitten. 2/3mg doet al goed. Na een avondje pep of mdma 4/5mg etizolam (met benzo tolerantie) en je slaapt als een baby en word goed wakker

F.E.A.R. vindt dit leuk.
  13. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

Zolpidem is wel een stofje waar je voorzichtig mee moet zijn. Een aantal bekenden in mijn omgeving zijn hiervoor opgenomen geweest vanwege de zeer verslavende kenmerken en het re-dosen.
    Zelf heb ik hier enorme valpartijen meegemaakt, en de volgende dag begreep ik niet waarom mijn hele dijbeen door gescheurd was (18 hechtingen)

Temazepam is een inslaper, geen doorslaper.

Etizolam, heb ik zelf erg goede ervaringen mee. Weet wel goed hoeveel je dit moet doseren. Het is een potentiaal gevaarlijk middel i.c.m andere middelen (alcolhol). Etizolam geeft ook na langdurig gebruik minder effect en afkick verschijnselen. Dus neem je pauzes.

Als je iets neemt om te slapen, ga dan ook in bed liggen om te slapen. Gebruik het juist niet, om je goed te voelen en meer 'stomme' dingen te doen.

14. Legio Patria Nostra

Deze laatste post treft doel.
    Zolpidem is beslist géén speelgoed.
    Nee.
    Neem er beslist géén 2.
    Want dan solliciteer je, met een grote kans van slagen, naar idd valpartijen, en óók. ..slaapwandelen! Bizar!
    Ikzelf vind de verslaving aan zolpidem beslist lang niet zo heavy als de ontwenning van temesta seresta en temazepam. (Normisol)
    Daarvoor was bij mij een klinische behandeling noodzakelijk, en deze ben ik nog steeds niet vergeten. 4 weken aardig ziek, en de eerste week toch wel enigzins van het padje.
    Zolpidem gebruik ik al jaren.
    Zonder problemen, maar ik houd me wel aan de spelregels voor dit middel.

15. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Flualprazolam is wel een chille

16. Legio Patria Nostra

Wat is er chill aan?

17. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Aangezien je vaak (heb ik dan) lucide dromen hebt soms. En het als slaapmiddel erg goed werkt. Wel (volumetric dosing) afmeten anders heb je zo een OD 500mg = 500-1000 doseringen afhankelijk van of je 500mcg of 1 mg neemt. Gebruik PG en demi water om het op te lossen maak daar bijvoorbeeld 250mg PG van met 250ml demi water en je hebt 1ml=1mg.
    http://volume.tripsit.me/

of misschien vind je deze uitleg handiger..:
    https://wiki.tripsit.me/wiki/Quick_guide_to_volumetric_dosing

Wees voorzichtig het is zeer potent dus..

acht.zes vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - favoriete benzo (inslaper
  1. pelgrim
    Reacties:
    33
    Weergaven:
    3.663
  2. Woezoe