Ik heb een tijdje zo nu en dan een research chemical gerookt die me me prima beviel, ik heb echter op een gegeven moment een nieuwe batch ontvangen en die heeft een totaal andere uitwerking: Het lijkt velen malen sterker en geeft me van minder dan 5 milligram (!) al een soort van bad trip met bijbehorende paniek aanvallen. Van de eerdere batch rookte ik rustig 50 mg in een paar uur weg dus je kan je de hel voorstellen die ik heb doorstaan toen ik voor het eerst iets van de nieuwe batch rookte, deze hel bestond vooral uit angst/paranoia compleet met buikpijn, misselijkheid en kotsen. Gelukkig ben ik inmiddels een redelijk ervaren psychonaut en kon ik er redelijk mee omgaan (ook al dacht ik op bepaalde momenten echt dat ik doodging), ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren met iemand die dit minder goed onder controle kan houden...
Ik heb het na de eerste keer nog 2x geprobeerd (met uiteraard de 2e en 3e keer een veel lagere dosis) om er achter te komen of het misschien aan mijn lichamelijke/geestelijke staat lag de eerste keer of dat deze batch misschien veel sterker was maar ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat het ander spul is. De verkoper heeft (naar eigen zeggen) de nieuwe batch laten testen en dat zou echt JWH-210 moeten zijn. De vraag is nu dus eigenlijk of dat klopt en zo ja, wat was het spul dat ik eerst rookte dat wel super chill was?
Een (zo goed mogelijke) beschrijving van de twee chemicals:
RC1 (the good stuff!):
- Poeder is (gebroken)wit
- Poeder smelt en verdampt vrij makkelijk in een glazen pijpje
- Na afkoelen van de pijp ontstaat overal waar de rook in de pijp is geweest een witte aanslag die na opnieuw verhitten weer gerookt kan worden.
- Rook is wit en vrij dik, goed zichtbaar tijdens het inhaleren en uitblazen (bij een flinke hijs)
- De werking is duidelijk binnen 1 tot 5 minuten, de piek is bereikt binnen +/- 15 tot 20 minuten
- Totale piek minder dan 4 uur
- Geeft een super lekker en chill gevoel, vooral lichamelijk (geen mindfuck)
- Lichaamstemperatuur stijgt behoorlijk
- Tolerantie treedt op als je het een paar dagen achter elkaar rookt
RC2:
- Poeder is (gebroken)wit, misschien iets donkerder dan RC1
- Bij het roken lijkt het gesmolten spul "weg te lopen" van de hitte (zoals bij DMT)
- Rook is minder dik en minder goed zichtbaar dan RC2. Bij uitblazen was er zo goed als niks te zien.
- De werking is merkbaar binnen 1 tot 5 minuten. Piek leek pas bereikt na een uur of zelfs langer.
- In glazen pijp blijft onderin een (licht tot donker)bruin residu achter
- Totale piek rond de 8 uur
- Werking leek wat mij betreft op die van een hoge dosis hash, daar heb ik eens eenzelfde soort vervelende ervaring mee gehad na het roken van een (te) hoge dosis. De mindfuck is voor mij ook vergelijkbaar met die van een slechte paddo trip maar wel iets makkelijker te controleren.
- Lichaamstemperatuur stijgt wel maar het leek minder te zijn dan van RC1.
- Over tolerantie niks bekend
Hopelijk herkent iemand deze research chemicals op basis van de genoemde kenmerken, vooral de eerste want die zou ik graag zo nu en dan nog eens vaker roken in de toekomst
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het natuurlijk ook graag!
Ik heb het na de eerste keer nog 2x geprobeerd (met uiteraard de 2e en 3e keer een veel lagere dosis) om er achter te komen of het misschien aan mijn lichamelijke/geestelijke staat lag de eerste keer of dat deze batch misschien veel sterker was maar ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat het ander spul is. De verkoper heeft (naar eigen zeggen) de nieuwe batch laten testen en dat zou echt JWH-210 moeten zijn. De vraag is nu dus eigenlijk of dat klopt en zo ja, wat was het spul dat ik eerst rookte dat wel super chill was?
Een (zo goed mogelijke) beschrijving van de twee chemicals:
RC1 (the good stuff!):
- Poeder is (gebroken)wit
- Poeder smelt en verdampt vrij makkelijk in een glazen pijpje
- Na afkoelen van de pijp ontstaat overal waar de rook in de pijp is geweest een witte aanslag die na opnieuw verhitten weer gerookt kan worden.
- Rook is wit en vrij dik, goed zichtbaar tijdens het inhaleren en uitblazen (bij een flinke hijs)
- De werking is duidelijk binnen 1 tot 5 minuten, de piek is bereikt binnen +/- 15 tot 20 minuten
- Totale piek minder dan 4 uur
- Geeft een super lekker en chill gevoel, vooral lichamelijk (geen mindfuck)
- Lichaamstemperatuur stijgt behoorlijk
- Tolerantie treedt op als je het een paar dagen achter elkaar rookt
RC2:
- Poeder is (gebroken)wit, misschien iets donkerder dan RC1
- Bij het roken lijkt het gesmolten spul "weg te lopen" van de hitte (zoals bij DMT)
- Rook is minder dik en minder goed zichtbaar dan RC2. Bij uitblazen was er zo goed als niks te zien.
- De werking is merkbaar binnen 1 tot 5 minuten. Piek leek pas bereikt na een uur of zelfs langer.
- In glazen pijp blijft onderin een (licht tot donker)bruin residu achter
- Totale piek rond de 8 uur
- Werking leek wat mij betreft op die van een hoge dosis hash, daar heb ik eens eenzelfde soort vervelende ervaring mee gehad na het roken van een (te) hoge dosis. De mindfuck is voor mij ook vergelijkbaar met die van een slechte paddo trip maar wel iets makkelijker te controleren.
- Lichaamstemperatuur stijgt wel maar het leek minder te zijn dan van RC1.
- Over tolerantie niks bekend
Hopelijk herkent iemand deze research chemicals op basis van de genoemde kenmerken, vooral de eerste want die zou ik graag zo nu en dan nog eens vaker roken in de toekomst