1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

K-hole voor de eerste keer

Discussie in 'Ketamine' gestart door Peace love and xtc, 11 nov 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Gebruik al tijdje keta maar heb nog nooit de fameuze 'k-hole' gedaan.Ben van plan om het zelf te doen maar vraag me af of het uitmaakt dat ik het de eerste keer gewoon alleen mag doen of met iemand als gezelschap want vele mensen zeggen met voor de eerste keer en vele mensen zeggen dat het ook gewoon alleen mag dus weet niet echt wat doen‍♂️

2. Inguz

Inguz Experimenterende gebruiker

mooie post-tijd, 11:11 op 11-11.

OT: nog nooit keta gedaan dus geen idee. Anderen hier vast en zeker wel :)

Iskra, Peace love and xtc en Fenrir vinden dit leuk.
  3. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Voor de ervaring is alleen trippen voor bijna iedereen wel bevorderlijk, en K-holen zal denk ik niet anders zijn. Ik heb wel eens in gezelschap tegen een K-hole aangezeten en het idee dat ik nog normaal en sociaal moest doen was best kut.
    Als je nerveus bent of gevaarlijke stoffen/dosissen gebruikt is een tripsitter wel aan te raden. Bij ketamine is er een (kleine) kans op overgeven, dus het zou verstikkingsgevaar kunnen opleveren.

De overweging tussen de twee moet je zelf maken. Als je een sitter kunt vinden die snapt wat K-holen is, en je helemaal met rust kan en wil laten (misschien zelfs in een andere kamer gaan zitten) en weet wat de risico's zijn en hoe te handelen, zou ik diegene absoluut vragen.

:hearteyes:

Peace love and xtc en Inguz vinden dit leuk.
  4. Danku voor de tip!

Fenrir vindt dit leuk.
  5. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Zodra ik in een k-hole ga kan ik me niet laten gaan.
    Ik vecht er tegen en wil de controle houden.

Resultaat: altijd kotsen! Helemaal naar moet daarna ook 3 uur lang op bed liggen om bij te komen.

Maar dat heb ik, sommige vinden het geweldig. En sommige raken verstopt in hun eigen wereld en komen zichzelf tegen.

Het is voor iedereen anders..

Inguz vindt dit leuk.
  6. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Ik probeer altijd de K-hole te bereiken als ik Ketamine neem. Veel mensen raden kleine bumps aan tot je niet meer kan maar ik neem gewoon tussen de 200/300mg ineens. (die 300mg is dan wel een combi van twee technieken anders echt teveel in een keer voor je neus.)

Ketamine heb ik nog nooit in het bijzijn van iemand anders genomen. Als het voor jou mogelijk is zou ik voor de veiligheid wel een tripsitter inschakelen omdat je niet weet hoe je reageert op een hoge dosering.

Zelf ben ik nooit misselijk en ik heb er nooit problemen mee als een drug de complete controle overneemt. Met ketamine wel een paar keer een enge ervaring meegemaakt mentaal. Ketamine in hoge doseringen zorgt er meestal voor dat je rustig blijft liggen dus de kans op ongelukken is dan kleiner (vallen bijvoorbeeld).

7. Generaal_Grafsteen

Generaal_Grafsteen Experimenterende gebruiker

Laden...