K-hole vraag en mijn eerste ervaring met keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

transformated

Bewuste gebruiker
Zou iemand kunnen vertellen wat precies een k-hole is?

Want met mijn eerste ervaring toen ik het gesnoven had achter 5 minutjes begon het te werken maar wel zwaar, ik dacht zelf bijna dat ik iets ging krijgen en op het zelfde moment was ik ook high maar toen ging het gevoel weg en voelde ik me ogen moe worden en dan ben ik verdwenen in een andere wereld. Het was 1 dikke trip ik herinner me er niet teveel van, ik weet wel dat het zalig was. Toen ik achter een uurtje weer in me lichaam kwam was alles nog heel raar maar wel aangenaam. Heb wel nog 3 uren zitten rusten want als ik wandelde was het gewoon voor op me gezicht te gaan. Ik vond de ervaring geweldig maar wel wat moeilijk om uit te leggen.

transformated

Bewuste gebruiker
Ik denk dat de dosis tussen de 100-200mg zit als ik moet inschatten. Ik heb veel gelezen dat mensen rond de 50-70mg de eerste keer doen. Ik ga niet verder ingaan op de dosis ik heb er waarschijnlijk flink naast gezeten en ik denk dat wel dat het keta was. Het zag er kristalachtig uit.

Bobsacamano

Badass junkie
Waarom er niet op ingaan? Je wilt toch advies.

transformated zei:
Ik denk dat de dosis tussen de 100-200mg zit als ik moet inschatten. Ik heb veel gelezen dat mensen rond de 50-70mg de eerste keer doen. Ik ga niet verder ingaan op de dosis ik heb er waarschijnlijk flink naast gezeten en ik denk dat wel dat het keta was. Het zag er kristalachtig uit.

ooscaar

Wijs gebruiker
Hij heeft waarschijnlijk op het blote oog wat gesnoven. Dan kan hij uiteraard niet veel zinnigs over de dosis zeggen, buiten zijn schatting dus. Van veel keta is een uur trippen en drie uur na-effecten toch best reëel?

Timmie94

Bewuste gebruiker
Wanneer ik in een keer 20mg snuif ben ik wel een uur weg ja, dus dat kan zeker. Zelf val ik vaal in slaap na een k-hole dus kan niet goed inschatten hoe lang de aftereffecta zijn. Maar kan best zijn dat het wel 2u duurt voor je weer op baseline zit.

Een k-hole omschrijven is erg lastig, wat ik als k-hole zie is wanneer ik bewegingloos op bed lig en met mijn ogen dicht door heel het universum kan vliegen. Ik kan niet 'sturen' ofzo maar het gebeurt allemaal gewoon. Ik wordt heen en weer gegooid tussen gekke gekleurde blokken ofzo of heb het gevoel dat ik in gekke machines zit. Vervolgens kan ik het gevoel hebben eindeloos naar beneden te vallen om vervolgens boven de wereld en alles en iedereen uit te schieten waar ik weer in een kamer kom met soms entiteit achtige dingen.

@exceptional insight, kan jij is beschrijven hoe jij dan je khole gespoten ervaart? Of dat echt anders is dan wat ik vermeld en dat dat de echte khole is?

MeejheM

Badass junkie
in mijn ervaring is de k-hole keihard trippen, waar je je achteraf alleen nog vlagen van kan herrinneren. het is in elk geval de dosis waar ik altjd onder wil blijven.

ik kan me flarden herrinneren van de trips, en veel meer momenten dat ik totaal verward ergens bij mn bewustzijn kwam, en amper doordrong wat er gebeurt was.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat het zo lang duurde bij de ts zou kunnen bij een erg hoge dosis. Ik heb zelf ooit eens teveel gesnoven en werd toen uit mijn lichaam getrokken en het universum in geschoten. Vervolgens ging ik out en kwam na 45 minuten weer bij. Kon me op dat eerste na helemaal niks meer herinneren. Daarna nog bijna 3 uur verstijfd op de bank gezeten, kijkend naar de klok. Ik wilde me bed in, maar kon me amper bewegen. Vond het zelf ook gek, want de keren ervoor was ik na 1,5 uur wel weer baseline.

Jixx

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Als je 't mij vraagt kun je alleen een K-hole bereiken door de ketamine te spuiten.
Tussen de bilspleet zeker? :P

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan