1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kaakschaatsen van speed

Discussie in 'Speed' gestart door genk123, 24 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Afgelopen zaterdag heb ik heel de dag speed gebruikt op een feestje. Alleen ik merkte al vrij snel dat mijn kaak zijn eigen leven gingen leiden. Ik kreeg best vaak te horen dat ik er er best wel uitzag haha. Is dit gewoon persoonsgebonden dat ik hier wel van ga knagen en andere niet? Ik zie er namelijk erger uit dan sommige mensen met xtc op. Ook met coke ervaar ik dit een beetje(wel wat minder). Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, maar uit ervaring was het wel van redelijke kwaliteit. Heb over 10u denk zo'n 400mg op. En ging er perfect op.

2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Kan wel per persoon verschillen. Vaak heeft er ook mee te maken hoeveel magnesium je lichaam nog heeft. Want drugs zorgt voor die oncontroleerbare spier trekkingen. Magnesium helpt hier tegen, als dit voldoende aanwezig is in je lichaam.

3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Ik ben ook een fanatiekeling als het om schaatsen gaat.
    Altijd als ik hardga atleast.
    Heb ook vrienden die geen kaakverschijnselen hadden na dezelfde hoeveelheid als mij naar binnen te hebbenn gewerkt.
    Dus denk inderdaad dat het wel persoon verschillend is.

4. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Volgens mij kan supplementeren met magnesium het kaakschaatsen wel tegen gaan. Ik had het in ieder geval altijd veel minder of helemaal niet als ik de avond voor feesten een vitamine pil nam.

5. Bas

Bas Wijs gebruiker

Magnesium is nodig voor:

• de vorming van bot en spieren.
    • de overdracht van prikkels in spieren en in zenuwbanen.
    • het goed functioneren van spieren.
    • een goede werking van een groot aantal enzymen. Enzymen zijn stoffen die nodig zijn om processen in het lichaam mogelijk te maken.
    • de energieproductie van de lichaamscellen.

acht.zes vindt dit leuk.
  6. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Zeker het moet wel per persoon verschillen, mijn eerste keer speed viel tegen maar had wel mooie kaakspiertjes staan ja. Nu ik dagelijks gebruik heb ik geen behoefte om echt nog meer te snuiven maar ik heb ook geen grote pupillen of strakke kaken, wat ik wel blijf voelen is de zin in muziek en de drang om te bewegen/hakkuh.

7. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Magnesium slikken voor gebruik zou zekers wat moeten helpen! Wellicht dat cbd olie ook helpt, dat schijnt je spieren ook te ontspannen. Ik neem iig vaak beide wanneer ik ga gebruiken!

Laden...
Vergelijkbare Topics - Kaakschaatsen speed
  1. genk123
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    93
  2. Mesh
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    1.014