Kaalkopjes zoeken tips gezocht

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De enige tip die ik heb is, DOE HET NIET!

Klinkt misschien een beetje flauw, maar je moet er echt verstand van hebben als je ze in het wild gaat zoeken. Er zijn ook paddestoelen die heel erg op kaalkopjes lijken, maar hartstikke giftig zijn. Als je leven je iets waard is kun je dus veel beter truffels kopen of zelf paddo's gaan kweken.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
vraag iemand die er verstand van heeft. Een bioloog, boswachter, (sommige) hoveniers. maar ga niet zelf zoeken is erg gevaarlijk.

edit: je zou ook voor de vliegenzwam kunnen gaan. Is een stuk makkelijker te herkennen. (rood met witte stippen)

benzzzy

Badass junkie
Het word herfst de paddo's schieten uit de grond hoe kan ik die heerlijke kleine tovenaars nou laten staan geef gewoon tips zoeken doe ik toch maar jullie tips kunnen mijn ervaring verbeteren

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het lijkt me dat jij sowieso niet verstandig genoeg bent om drugs te gebruiken, als ik je andere posts lees. Zelfs een verstandig iemand zou ik afraden om paddestoelen te gaan plukken, omdat een klein foutje zo tot levensbedreigende situaties kan leiden. Maar iemand die hier stoer zit te doen met absurde dosissen, niet lang genoeg wacht tussen het nemen van drugs en spul door elkaar heen mixt en er dan raar van opkijkt dat 'ie bad gaat zou ik al helemaal afraden dit soort dingen te doen.

En mensen geven je liever niet de informatie die jij wilt, omdat we dan eigenlijk zeggen 'ja toe maar, probeer het maar'. Terwijl het zoals anderen ook zeggen dus gewoon enorm gevaarlijk is, dus natuurlijk willen mensen je niet aanmoedigen dit te doen.

Fool

Badass junkie
kokosmakroon900 zei:
edit: je zou ook voor de vliegenzwam kunnen gaan. Is een stuk makkelijker te herkennen. (rood met witte stippen)
En een stuk minder betrouwbaar qua uitwerking. :P

Dimethyltryptamine

Experimenterende gebruiker
Benzoboss, lees mijn reacties op vorige posts!

Het is niet verstandig om zomaar dingen te gaan plukken als je geen flauw benul hebt wat er kan gebeuren. Zoek iemand in jou omgeving die verstand heeft van paddestoelen. Het verkeerde psilootje is zo gepakt. Stuiptrekkingen in je kamer of ergens anders wil je niet meemaken omdat je toch dacht, ah dat overkomt mij toch niet. Ik geef je dit advies ten behoeve van je eigen veiligheid, dit gezien de berichten die jij reeds hebt geplaatst.

Ook hier wil ik weer melden, omdat ik toch wel weet dat adviezen worden genegeerd, als je besluit om zelf te gaan plukken ongeacht de kennis die je draagt bewaar een stukje van je gegeten goederen in een gripzakje. Mocht het nou toch zo zijn dat je (onverhoopt) de verkeerde hebt geplukt weten hulpdiensten wat jij hebt gegeten.

Overigens mochten andere benieuwd zijn hoe je onze inheemse schoonheden kan vinden ben ik altijd bereid om te adviseren, mits ik enigsinds uit je profiel/berichten kan opmaken dat je ook echt iets wilt 'leren' en niet bevestiging zoekt dat je moet gaan zoeken zonder kennis

Bovenaan