1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kaken malen komt terug

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door rickyboy8989, 19 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. rickyboy8989

rickyboy8989 Newbie

Hallo allemaal

we weten allemaal dat het gebruik van mdma bijwerkingen heeft, onder andere met klapperkaken of malen met je kaken.

voor mij is het nu 6 jaar geleden dat ik xtc heb gebruikt, had graag nog eens een pilletje genomen maar heb er niet echt meer de contacten voor.

Daarom heb ik het de afgelopen tijd bij een drankje gehouden, nu is het telkens zo als ik alcohol drink ( radler of gewone bier)

Dat ik na meer dan 4 flesjes bier weer een klein beetje last krijgt van die kaakbewegingen.

Dit verdwijnt gelukkig wel weer snel.

Hoe is het mogelijk dat dit zonder gebruik van mdma weer komt opzetten? Ik dacht altijd dat het met het gebruik van mdma te maken had.

Zijn er mensen die dit herkennen?

Gr

2. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Ja, ik heb soms strakkere kaken als ik ga blowen. Geen idee waar het aan ligt. Geconditioneerd in je hersenen omdat je eraan denkt?

3. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Heel herkenbaar merk het vaak op bijmezelf
    Ik denk ook dat het met ermee bezig zijn te maken heeft.

4. ☆to_the_moon_and_back☆

☆to_the_moon_and_back☆ Experimenterende gebruiker

Ik heb het als m'n hormonen beginnen te gieren voor ik ongesteld moet worden. Restless leg en malen met m'n kaken. Duurt 1 of 2 dagen dan is het weer weg

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - kaken malen komt
  1. davidosss
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    3.120
  2. mijaser
    Reacties: