kaken zonder xtc

j-xl

Newbie
hoi ik gebruik wel es xtc maar nu al n tijdje niet maar als ik uitga en best veel drink heb k t wel es dat ik van zelf begin te kaken alsof k xtc heb gehad ofzo :confused: dus k snap der nix van en k heb al paar maanden nix gebruikt, waaraan kan dit liggen? heeft nog iemand zoiets meegemaakt of gehoord?

j-xl

Newbie
nee deed t normaal nooit, nu merk ik het zeer duidelijk en n vriend van me wijst me der ook altijd op en hij had t dervoor nog nooit gezien, maar ik rook ook ong 3 x per week wiet ofzo ma dan heb k t nooit (drank en wiet samen geen id doe k bijna nooit)

Static Search

Belezen gebruiker
ja, ik heb het ook..als ik te veel gedronken heb begin ik te klapperen alsof ik pille opheb..ik weet nie waraan het ligt wss van veels te gebruiken..ik heb er geen logische verklaring voor..

J0rrit

Badass junkie
Static Search zei:
ja, ik heb het ook..als ik te veel gedronken heb begin ik te klapperen alsof ik pille opheb..ik weet nie waraan het ligt wss van veels te gebruiken..ik heb er geen logische verklaring voor..

hier ook na mijn laatste keer mdma, dat is zon 2 maanden geleden ongeveer. heb het wel steeds minder maar had er zeker een maand erge last van.

Delirium

Badass junkie
Knarsetanden en/of kaakklemmen is een verschijnsel wat in de psychiatrie veel voorkomt. Mensen met psychiatrische klachten hebben er wel eens last van.

Als je verder geen klachten hebt heeft de MDMA misschien op een één of andere manier iets getriggered, wat na gebruik van andere middelen boven komt. Niet veel om je druk over te maken denk ik.

Imke

Badass junkie
Ik heb het ook wel, rare bewegingen soms met mn wangen. en veel bewegen met mijn tong. (In mijn mond dan wel) maar dat komt door mijn langdurig speedgebruik (en coke) denk ik.

MissDior

Bewuste gebruiker
ja ook mensen die nog nooit xtc gebruikt hebben, doen dat wel eens hoor! Het valt je nu gewoon op :wink:

j-xl

Newbie
hmm ja ma nog maals ik had het nooit voor het gebruik van scheive en nu ineens wel en ik ga al heel lang met dezelfde mensen om en die zagen het ook nooit totop nu

flashkop

Bewuste gebruiker
ik kan je er wel in volgen hoor, ik heb dat zelf ook soms wel eens op een feesje, dan neem ik eens niets en dan is er toch op de een of andere manieer dat gekauw maar dan wel milder...

Qocaïne

Badass junkie
Hmm.. ik heb er zelf geen last van.

Lijkt me vrij irritant trouwens.
Het moment van klapperen zal jouw verlangen naar xtc vrij groot zijn denk ik. Zit tussen de oren... je denk aan de X en je gaat klapperen :)

Bovenaan