Kaken

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Drugsforummerss!

Als ik speed of X neem heb ik vaak last van een wilde tong of kaken die gek gaan doen. Dit is erger dan bij vrienden of andere mensen.
Wat zou ik hier aan kunnen doen? Ik heb een keer iets gehoord over magnesium oid?
Misschien weet iemand hier meer van :)

:wave:

Mike

Bewuste gebruiker
Magnesiumtabeltten werken bij mij redelijk tot goed.

Ik neem vooraf altijd wat magnesium, als ik tijdens de trip erg last krijg, nog één.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Als je echt hard gaat kun je er weinig aan doen .
En als je een beetje hard gaat kun je met veel pijn en moeite proberen je kaken van elkaar te houden en niet aan te raken.

Maar het zal je space niet bevorderen.

Ik vind het juist heerlijk dat gekauw en geklapper, alleen zo jammer dat het zo funest is voor je gebit.

Mind_blowing

Experimenterende gebruiker
'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Mind_blowing zei:
'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt).

Bij mij werkt kauwgum niet echt, soms is het daardoor zelfs erger. Je kauwt dan bewust en veel vaker, en als je kaak dan opeens opzij schiet bijt je in je wang.

trippelh

Bewuste gebruiker
Lekker die kaken laten gaan (is voor mij een teken dat ze goed inslaan) en anders kussen veel kussen :grin:

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Harderstyles zei:
Mind_blowing zei:

Bij mij werkt kauwgum niet echt, soms is het daardoor zelfs erger. Je kauwt dan bewust en veel vaker, en als je kaak dan opeens opzij schiet bijt je in je wang.
Probleem dat ik heb met kauwgom is dat het op een gegeven moment echt aan ALLES in mn mond blijft plakken :openmouth: Het blijft niet meer 1 mooi bolletje zegmaar. Dan heb ik een gigantisch spinnenweb van kauwgom aan me tong, tanden, wangen en verhemelte hangen waar ik niet vanaf kom xD

Ik heb 1 keer het voornemen gehad aan het begin van de avond om 'gewoon niet te gaan malen' en zonder dat ik er echt bewust mee bezig was had ik er die avond veel minder last van dan anders. De keer daarop gingen mn kaken weer net zo hard xD

Beeeb

Bewuste gebruiker
trippelh zei:
.. en anders kussen veel kussen :grin:

Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker! :hearteyes:

Maar behalve klapperen, knars ik ook, das wat minder.

Magnesium helpt bij mij helaas niet. Of moet je daar hele grote hoeveelheden van nemen?

Anyway, ik probeer er op te letten. Dat helpt soms een beetje. En dan knars ik niet maar gaan er andere spieren in mijn gezicht zich aanspannen. En dan krijg ik helemaal zon zorgelijke 'grimlach' op mijn gezicht.

Een G-tje of Oxazepammetje helpt wel om mijn spieren wat te laten ontspannen, maar dat is meer voor aan het einde van de nacht thuis :wink:

Beeeb

W.F.L.

Badass junkie
Beeeb zei:
Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker! :hearteyes:

Ik heb me altijd afgevraagd hoe je dat in hemelsnaam aan boord legt. Ik hield m'n mond open bij de eerste keer MDMA en toen klapte hij opeens dicht met mijn tong ertussen. Dat heeft het toch wel even verpest. :grin:

Magnesium werkt dacht ik enkel als je een kuur doet (zo stond het toch in de sticky) dus 1 of 2 weken op voorhand al tabletten inneemt.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan