Onlangs logeerde een vriend van mij hier- die misschien weer aan de heroine is.
Het was een uur of 7 sávonds, hij was aan het koken en ik zat in de woonkamer en bereidde mezelf een waterpijp voor van het restant van de nacht daarvoor (hij gaat altijd later naar "bed" soms zelfs helemaal niet, of pas smorgens vroeg) Het was maar een heel klein beetje, maar dat vond ik niet erg- waterpijp is eigenlijk niet mijn ding, gewoon jointje vind ik fijner.
Ik had net op toen het eten geserveerd werd
Ik kon maar weinig binnen krijgen, was erg relaxed. Het eerste (uur denk ik) was ik nog wel "gezellig" maar had moeite me op de tv te concentreren, maakte rare opmerkingen- eigenlijk niet het gebruikelijke hoe ik normaal op weed reageer. Toen begon het beeld steeds waziger te worden. Ogen sluiten hielp niet erg- ik werd misselijk, nog niet zo erg dat ik moest overgeven, maar helemaal niet fijn !! Kort daarop ben ik naar bed gegaan omdat ik dacht dat het echt fout ging. Bed kon ik nog net halen, ben met kleren en al erop gaan liggen en kon me vrijwel niet meer bewegen, maar ook niet slapen. Dit duurde tot een uur of 2 snachts ! daarna ben ik pas opgestaan en heb me uitgekleed.
Ik heb hier nooit mee bij nagedacht, gewoon slecht gevallen dacht ik....maar door het andere topic (sexdrive voorgoed weg ?) ben ik na gaan denken.
Uit jullie ervaring...zou ik weed met Heroine hebben gerookt zonder dit te weten ????
Als ik teveel blow wordt ik slaperig- da's ook de reden dat ik het al jaren doe- ik slaap heel slecht!
Het was een uur of 7 sávonds, hij was aan het koken en ik zat in de woonkamer en bereidde mezelf een waterpijp voor van het restant van de nacht daarvoor (hij gaat altijd later naar "bed" soms zelfs helemaal niet, of pas smorgens vroeg) Het was maar een heel klein beetje, maar dat vond ik niet erg- waterpijp is eigenlijk niet mijn ding, gewoon jointje vind ik fijner.
Ik had net op toen het eten geserveerd werd
Ik heb hier nooit mee bij nagedacht, gewoon slecht gevallen dacht ik....maar door het andere topic (sexdrive voorgoed weg ?) ben ik na gaan denken.
Uit jullie ervaring...zou ik weed met Heroine hebben gerookt zonder dit te weten ????
Als ik teveel blow wordt ik slaperig- da's ook de reden dat ik het al jaren doe- ik slaap heel slecht!