Kan HPPD gelinkt worden met cocaïne?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Modest

Newbie
Beste Leden,

Ik vroeg me af of cocaïne, HPPD kan veroorzaken?

Heb zelf vroeger getript en geëxperimenteerd, maar na 2 bad-trips in 3 maanden tijd en daarbovenop een angststoornis/paniekaanvallen/derealisatie - depersonalisatie ontwikkelt op een zeer korte tijd, onmiddellijk gestopt met alle soorten tripmiddellen (wiet, hasj incluis) en de hallucinogene uppers, zelfs met het roken van sigaretten! Enkel nu sporadisch/met gelegenheden durf ik wel wat coke te gebruiken en een pakje sigaretten achterover te lurken.

Van de derealisatie/depersonalisatie ben ik vanaf, van een angststoornis geraak je jammer - genoeg niet direct af, maar dat is allemaal wel onder controle! :grin:

Het is wat dat ze soms zeggen hé; "Je moet pas echt iets naars (de drug) meemaken om uiteindelijk te minderen of zelfs te stoppen."

Groeten!

Laatst bewerkt:

Poederpret

Belezen gebruiker
Gelukkig ben je van de derealisatie af, ook knap dat je bent gestopt met de drugs! Naar mijn weten word hppd nie veroorzaakt door coke, maar als je al dat soort klachten hebt kan coke het wel (tijdelijk) erger maken. Hppd is trouwens ook iets wat vrij zeldzaam is hoor, en vaak word dat veroorzaakt door misbruik van middelen zoals xtc en lsd, dus vooral hallucinogenen en serotonineslurpers.

Sabotage

Bewuste gebruiker
Beste Leden,

Ik vroeg me af of cocaïne, HPPD kan veroorzaken?

Heb zelf vroeger getript en geëxperimenteerd, maar na 2 bad-trips in 3 maanden tijd en daarbovenop een angststoornis/paniekaanvallen/derealisatie - depersonalisatie ontwikkelt op een zeer korte tijd, onmiddellijk gestopt met alle soorten tripmiddellen (wiet, hasj incluis) en de hallucinogene uppers, zelfs met het roken van sigaretten! Enkel nu sporadisch/met gelegenheden durf ik wel wat coke te gebruiken en een pakje sigaretten achterover te lurken.

Van de derealisatie/depersonalisatie ben ik vanaf, van een angststoornis geraak je jammer - genoeg niet direct af, maar dat is allemaal wel onder controle! :grin:

Het is wat dat ze soms zeggen hé; "Je moet pas echt iets naars (de drug) meemaken om uiteindelijk te minderen of zelfs te stoppen."

Groeten!
Heb hetzelfde na trippen gehad . Dit is wel jaren geleden .
Voor mij ook geen hallucinerende middelen .
Ik ben bij de geringste hoeveelheid lsd in paniek en ga fout.

Je moet niet overdrijven wat betreft stimulantia coke, speed ect..
Anders maak je het misschien erger dan het mogelijk al is .
Mijn advies zou zijn : hou het in gaten ook na gebruik van coke .
En bij twijfel schakel je een deskundige in .
Om die te bevragen over mogelijke klachten die je ervaart na cocaïne .
Misschien haal je hier iets uit voor jezelf .

Azarius vaporizers and accessories